|
תאריך:
|
24/05/2011
|
|
|
עודכן:
|
24/05/2011
|
אדוני ראש ממשלת ישראל, אתה צודק! |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
אתה ד"ר אך כותב כמו טוקבקיסט במקרה הרע או כמו פרשן מטעם במקרה הפחות גרוע. אתה מן הסתם אדם משכיל אך חסר יכולת להביט במראה ולומר לבני עמך (גם אם אתה ישראלי) שמותר לחלום אך אסור להתמכר לחלומות. ישראל התפכחה מזמן, הפלסטינים טרם עשו את הצעד הראשון לקראת התפכחות כזו.
חבל, חבל מאוד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאול א. |
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
בכל העולם היו חילופי אוכלוסין,כך למשל נולדה פקיסטאן,מליונים של מוסלמים לא רצו להישאר בהודו ובנו להם מדינה מוסלמית מפגרת ומסוכנת,דבר דומה יש לך בעזה ,מדוע אתה לא עובר לשם? או לאחת מ20 מדינות מוסלמיות ,אתה רוצה להמשיך לחיות איתנו באוהל ? אז תפסיק להשתין בתוך האוהל,האם הילדים שלך עושים שרות לאומי או שהם כשאר הפרזיטים(כן גם החרדים).
נצלו את הנדיבות של נתניהו לפני שגם את זה תחמיצו. |
|
כתובת IP: |
212.143.149.227 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אליהו חיים |
|
|
5 |
|
|
יורים בך ללא היסוס ולא היה סיכוי שלשמך היה מצטרף התואר דר', אבל אתם הכי טובים בלהקיא על הצלחת ממנה אתם אוכלים ובועטים ביד המושטת לעברכם,תמשיכו כך, העולם כבר לא קונה את שקרים שלכם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
האחים המוסלמים |
|
|
6 |
|
|
שהופרו ע"י הערבים -כמספר ההסכמים עליהם חתמו"!('כעת מחר')הבושה היא דוקטור שאתה משקר היסטורית=והבושה של ביבי שהוא לא מפריך את השקרים שלכם ומוכן לקחת סיכוניים קיומיים לעם ישראל!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
פלשתיני!יש אומה ערבית!מתי היה עם פלשתיני?זו המצאה קולוניאלית!"!!!ותשאל את ירון לונדון!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
8 |
|
|
בדיונים ובמשא ומתן ב"קמפ דייוויד השנייה," סירב הנשיא המנוח יאסר ערפאת לוותר על העקרונות הקבועים הלאומיים הפלסטינים- ירושלים וזכות השיבה של הפליטים -ומכאן החל תהליך חיסולו עד שהורעל לאחר מצור במוקטעה ברמאללה.. בשיחות האלה, שאל ביל קלינטון את נתניהו, על האפשרות שהפלסטינים יקבלו רשות עצמאית בה יהיו מסוגלים לשלוט על המציאות ויהיה אפשרי לקרא לה"מדינה" ובכך אולי יהיה אפשרי לסיים את הסכסוך ולנטרל את המלחמות, תשובתו של נתניהו היתה כי הפלסטינים לא יקבלו יותר ממה שהם צברו..הם כבר קיבלו מעבר למה שמגיע להם, ואז הם יכולים לקרא לה מדינה ומצידי שיקראו לה"מדינת העוף המטוגן", כך מציין החוקר וההיסטוריון היהודי המפורסם נועם חומסקי באחד מכתבותיו. הפלסטינים חייבים לדעת שבמידה ויקבלו מדינה היא תהיה נטולת נשק ואז לא תהיה מסוגלת להגן על עצמה..לא תהיה לה עצמאות פוליטית וכלכלית..מדינה שאינה שולטת על הגבולות שלה..בקיצור, מדינת "אנדורה" תהיה הרבה יותר מכובדת. ולבסוף, הגיע הזמן שהעם הפלסטיני ילמד מאמירתו המפורסמת של אלתרמן:"מדינה אינה מוגשת על מגש של כסף". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ד"ר ס. עודטללה |
|
|
|
|
|
אין בך מיליגרם אחד של בושה.
1. הפדופיל עאראפת היה מצרי שנולד בקהיר ב-1929. מנעתם
את פרסום הדו"ח הרפואי כי כל ילד בשטחים ידע שהאיש מת
ממחלת האיידס.
2. מעניין שאת אותה עלילה אנטישמית שפלה ייחסתם לאחת
מנשותיו של שודד-השיירות ממכה המוכר יותר בשם מחמד.
3. אתה ההוכחה שרק טרנספר יפתור את הבעייה שלכם ושלנו.
4. אני בז לך ולשקריך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מורה נבוכים |
|
|
|
|
|
ידעתי שאדולף ערפאת, הטרוריסט המצרי-פלשתינאצי שרצח ערבים יותר מיהודים,הורעל ע"י ישראל!אבל אין לי ספק שישראל "הדמוקרטית"סלקטיבית לא עשתה את זה לבושתינו!מאחר שלמדתי מהתיאולוג האיסלאמי אל גזלי שבתרבות שלך מותר לשקר-אין לי ספק שמדובר בעוד עלילת דם נגד היהודים!עצם העובדה שאתה משתמש בקאפו החד"ש חומסקי נגד ישראל-מעידה על עליבותו ובגידתו של הטיפוס הנאלח הזה חומסקי! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
|
|
|
חומסקי אינו הסטוריון
ערפאת רב המרצחים (עלאק נשיא) לא הורעל. באותה מידה יתכן שמת מאיידס.
אם אי אפשר בלי שקרים (או לפחות דברים שלא הוכחו)כנראה שאין לך קייס כ"כ חזק.
מתחשק להוסיף עוד כמה דברים אבל שטויות, על מי אתה מנסה לעבוד |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אא-אא |
|
|
|
|
|
אינני יודע אם "הנשיא" הורעל, אך אם הוא הורעל תפדל, יבורך מי שהרעיל אותו, צריך לנשק את הידיים למי שהרעיל אותו (בתקווה שלא נשארו על הידיים טיפות של רעל) "הנשיא" היה אויב האנושות לא פחות מבין לאדן, הוא היה אחראי לרציחתם של הרבה יותר. וחוץ מזה אמרת הכל. דיברת על עקרונות היסוד של הפלשתינאים, דיברת על "זכות השיבה" ולכן עצותיך נראות עפעס מפוקפקות קימעא. הייתי מציע לפלשתינאים (חינם בלי תשלום), ככל שיקשיבו לי, להפסיק לדבר על זכות השיבה, ולהתחיל לדבר על חובת חשיבה, חובה לחשוב ולהגיע למסקנות אופטימאליות בקשר לחזון, למציאות, לפשרות, ולקו המחבר ביניהם - וכמובן שאם כל אלה יתחברו לתוצאה המסכנת אותי במידה המחייבת אותי להתגונן, הם ודאי יראו את קנה הרובה שלי בין העיניים שלהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
9 |
|
|
כל ישראל! תשכחו מזה-לא תהיה זכות השיבה ולא נעליים!
20 שנות דיבורים וויתורים שויתרנו לכם לא השיגו כלום רק
טרור! כבר לא מפחדים מהאיומים שלכם ואם תתקפו הפעם
זה יהיה הסוך שלכם-לא נחזור על טעות 67 לא ישאר ערבי אחד
בתחומי ישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שינשין |
|
|
10 |
|
|
ליהודים היתה ממלכה במשך 1000 שנה (!) ביהודה ושומרון ולך, חסר עם, חסר היסטוריה, חסר תרבות וחסר שורשים שכמוך, יש את החוצפה לרצות לשדוד את ארצנו???
איפה הייתם לפני שהיהודים חזרו לארצם???
אתה מתבונן על איך שהיהודים אשר שבו לארצם, הפכו את השממה לגן עדן וכמו כל מוסלמי טוב, אתה רוצה לשדוד את הארץ.
אז פשוט התכבד וחזור לירדן, שם מקומך.
לא תוכל לחמוס את ארצנו הקדושה!!!
"אקניאם בלא עם, בגוי נבל אכעיסם" (דברים לב).
זה מזכיר לי כשערפאת, הארכי נוכל, קשקש על כך שאם נתניהו יתקוף את הפלשתינאים(השקר הנקרא פלשתינאים במקור), זו תהיה המצדה שלהם.
ההזדקקות החוזרת ונשנית של אותו האיש להיסטוריה היהודית על מנת להשיג כותרות רק מדגישה את העובדה שאין באמת דבר כזה הנקרא עם פלשתינאי ומעולם לא היה.
הדבר היחידי שמאחד את כנופיות הרצח והטרור הללו זה הרצון שלא תהיה פה מדינה יהודית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
את ארצנו |
|
|
11 |
|
|
קח את כל הערבים, בעולם כולו, לא רק פה, תתמקד ותתרכז היטב, ותראה באופן ברור, חד משמעי ומתמשך מאות בשנים: הערבים אינם מעוניינים שיהיה להם ולמשפחותיהם טוב. הם רק רוצים שגם לאחרים יהיה רע !! הערבי הממוצע חש סיפוק רב, רק כאשר הוא מצליח להרוס לאחרים. כולם, אבל כולם, חוץ ממנו עצמו, אשמים במצבו המחורבן, ולכן, שאיפתו הראשונה במעלה, כנגד מיטיביו כמו כנגד אויביו, היא - להרע ולהרוס.
כאשר תתחילו, דוקטור נכבד, להסתכל פנימה על הדפיקויות שלכם, ותנסו , באמצעות חינוך מגיל צעיר לשנות את סדר העדיפויות העקום שלכם, הכל יסתדר. תנסו פעם !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ג'וש |
|
|
12 |
|
תגובה |
|
ד"ר ס. עודטללה | 25/05/11 15:57 |
|
|
אתם סתם מדברים, הרי הגזענות קיימת ביניכם..ספרדים ואשכנזים ובין הספרדים עצמם..תגיד פעמיים מרוקאי מול רוסי הוא או יתאבד או יחסל אותך ואני חותם על מה שאני אומר.
תקראו את תגובתו של מופז על נאומיו של נתניהו..אתם עם ראש ממשלה כמו ביבי אתם הולכים לאבד את החבר הכי טוב והו אמריקה ואז תהיו לבד..השמעתם את תגובת המתנחלים? אמרו בין היתר שהם לא סומכים על נתניהו מכיוון שהוא מפקיר אותם והוא עלול לחלק את ירושלים..אנא מכם תהיו מציאותיים ואל תחיו באשליות..העולם הערבי השתנה והצעירים אוהבי החרות הם המנהיגים של העתיד..ראיתם מה התרחש בים"אל-נכבה" והפלסטינים והערבים שהגיעו לגבולות מדינתכם וחלק אפילו חדר אל תוכה ואחד הגיע עד יפו מקום מולדת הסבים שלו..
לחשוב טוב, העתיד נגדכם ..ההיסטוריה למדה אותנו שאין שום דבר ניצחי!!!עצה ממני בחינם, בעתיד תשלמו עבור עצותיי!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ד"ר ס. עודטללה |
|
|
|
|
|
300 מיליון ערבים ותמיד יש את השבט והחמולה והעריץ
ואת חוסר הכישרון הארגוני{כי אנשים מוכשרים יש ויש}
שהביא את האומות הערביות לשום מקום
כך שלעצות ממך אני לא זקוק מה גם שדי הרבה נושאים יש לנו בארץ
הצלחה לא רעה בכלל.
עם הפלסטינים היו שומעים בעצת שכלם ולא בעצת לבם מצבם/כם
היה משופר לאין ארוך
אך אתם בחרתם להיות מסכנים ואתם מצליחים בזה יפה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יולו |
|
|
|
|
|
אתה חי בפנטזיה מזרחית נטולת הגיון.
נכון יש בינינו כאלה ששונאים "רוסים" או מתעבים "מרוקאים".
זה נותן לך אורגזמה - לבריאות. את האורגזמות שלי אני מקבל
בדרך אחרת.
תלמד את ההיסטוריה שלכם (לא ממקורות מוסלמיים המלאים רק
בשקרים) אלא ממקורות שאינם מוסלמים ומקובלים עליך.
1. 11 מבין שנים עשר הכאליפים שבאו אחרי השודד ממכה (מה
שאתה מכנה ה"נביא") נרצחו על ידי מתנגדיהם לעיתים
קרובות בהרעלה, או בשימוש ברוצחים מסוממים להם נתתם
את הכינוי "אל - חאששין" ומכאן בא לעולם הביטוי
הלועזי ASSASSIN תרומתכם לתרבות אנוש.
2. מתי שמעת על "מרוקאי" הנכנס לבית כנסת של "רוסים"
ומתפוצץ לו בכיף כי איזה רב "מרוקאי" הבטיח לו תגמול
מיני עם שבעים ושתיים ילדות לאחר מותו.
3. כמה סונים עירקיים התפוצצו במסגדים של שיעים עירקים
וכמה שיעים עירקים התפוצצו בתוך מסגדים של סונים ?
4. אתם חיים בתסכול שמדכה אותכם ומשפיל אותכם עד עפר. מי
כמוך יודע שעד היום מיליארד וחצי מוסלמים זכו, ביחד,
ב.......9 פרסי נובל - שמונה מתוכם על קישקושים, כגון
"שלום" ואילו מנגד, העם היהודי הוציא מקרבו 221 חתני
וכלות פרס נובל. זה אוכל אותך. לו הייתי חלילה ערבי או
מוסלמי זה היה אוכל גם אותי.
5. מתי שמעת על ערבי או מוסלמי שהמציא דבר מה לתועלת
האנושות ? אה, איך שכחתי. "אלגברה, כימיה" ? וואוו !.
ומה לעשות שזה היה בתקופת הארון אל ראשיד ולפני יותר
מאלף שנה, וגם אז, רוב התורמים היו מוסלמים אירנים ולא
ערבים.
6. אין לך במה לאיים עלינו, אדם קטן. אולי החזרה למדינה
ממנה באו אבותיך תהיה העצה הכי חמה. אחרי הכל, מה רע
לחיות בין ערבים ו/או מוסלמים ? תראה איזה כיף בתימן,
לוב, מצרים או סודן. זה לא עושה לך חשק ? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מורה נבוכים |
|
|
|
|
|
למורה הנבוכים היקר.
-----------------------------------------------------
5. מתי שמעת על ערבי או מוסלמי שהמציא דבר מה לתועלת
האנושות ? אה, איך שכחתי. "אלגברה, כימיה" ? וואוו !.
ומה לעשות שזה היה בתקופת הארון אל ראשיד ולפני יותר
מאלף שנה, וגם אז, רוב התורמים היו מוסלמים אירנים ולא
ערבים.
----------------------------------------------------
אני נהנה ממה שאתה נותן לו לבור הזה, שרק ""מחמוד מוחמד חמדן" יודע איך קיבל תואר דוקטור.
אבל כשאתה רואה איך בור כמוהו, יאהודי בשם חומסקי גם הוא נחשב לדוקטור נערץ וגם לו קוראים דוקטור או פרופסור, נראה כאילו ניתן לקנות את התוארים הללו בשקל בשוק הפשפשים.
לעצם הענין, הקשר של הערבים לחימיה ולאלגברה הוא קשר עקיף ביותר (חבל שבדף הזה איני יכול לצרף מובאות מה BRITANNICA) היכן שהערבים מתוארים שהיו נושאי כליהם של הממצאים והוגי הדעות של אותו זמן, ומהקצת שהם למדו יצאו אחרי זה לשוק לתבוע בעלות על ענין שאינו שלהם ממש ממש כמו שהם עושים עכשיו למדינת ישראל היכן שעדר שלם של רועים נוודים שבעברנע בין סוריה למצרים לחפש מרעה, החליטו לבסוף להתישב על חלקות קרחות כי היהודי הגיע, וחפר בארות ימים ולפתע יש ירק והיהודי מוכן אפילו לשכור אותם ולשלם להם משכורת אז פשוט חדלו לנוע.
אבל עכשיו הם כבר דורשים בעלות על כל המדינה ולצערנו יש להם "יאהודים" כאן בארץ שעוזרים להם ככל יכולתם.
לחבורת הכלומניקים הללו לא רק שאין להם ממציאים בשום שטח אנושי אלא שאפילו בשטח הלחימה (התאבדויות אינן לחימה...) אין להם שום אישיות ואפילו לא אחת.
סלאח-אל-דין=אל=איובי שהוא הגיבור הערבי היחידי שאת שמו מזכירים בגאווה כשהם צריכים של של גיבור, בכלל לא היה ערבי אלא היה כורדי שאת עמו הערבים של מוחמד כבשו ועינו ובכוח החרב המירו להם את דתם מעובדי האלילים שהיו לאיסלם של מוחמד.
סלאח אל דין עצמו מעולם לא התגאה בעובדה שהוא מוסלמי אלא תמיד התגאה בכך שהוא קורדי וכידוע לכולם אז עד היום העם המעונה הזה, עם של גיבורים שלא יודעים להיות נוכלים כמו הערבים, העם הזה שדוד וארצו מחולקת בין ארבע מדינות ערביות ששדדו את העם ולקחו לו את מדינתו.
עירק-סוריה-אירן-טורקיה אלו הם העמים המוסלמים ששדדו את ארצו של סלאח אל דין הגדול והעלובים הללו עוד מתגאים בו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
החוכמה הערבית |
|
|
|
|
|
PAY ATTENSION, כן אני בהחלט מקשיב לעצותיך, אבל אתה יועץ גרוע עבור הציבור הישראלי, אידיאולוגית אתה חלק מהמחנה הנגדי, ולא סביר כל כך שאנו נקבל את עצותיך, אנו נקשיב להן, נלמד אותן, אבל לא חושב שנקבל אותן. ובכלל במקום ליעץ לי אני מאמין שחשוב שתיעץ לאלה שאתה פועל למענם, הם זקוקים הרבה יותר לעצותיך ויש גם הרבה סיכוי שגם ישלמו עליהם כסף של ממש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
13 |
|
|
ואתה לא רואה יותר אור יום זה החופש שנתניהו דיבר עליו
אתה אולי דוקטור- אבל טפש גדול
אסאד קדאפי א- זאהר ועוד כמה חסידי אומות העולם מחכים לך
בזרועות פתוחות
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהושע קוצינסקי |
|
|
14 |
|
|
אכן בינימין נתניהו יכול להזיז את ארה"ב
ואני לא מכיר הרבה אנשים שיכולים לעשות זאת
ועל כך מגיעה לו הצדעה (דרך אגב הוא ראש הממשלה גם שלך )
היתי מצפה מאזרח ישראלי משכיל כמוך להעריך את יכולותיו המדהימות של בנימין נתניהו בכל התחומים,בצורה קצת יותר אובייקטיווית . כל אזרח ישראלי כולל אותך נהנה מהשפע הכלכלי הדמוקרטיה והביטחון שהוא משרה בארץ ועל כך מגיע לו עוד הצדעה .
קשה להבין איך איש מדע כמוך יכול לאבד את עשתונותיו
להיתעלם מהעובדות רק בשל אמוציות רגשניות
להזכירך מדינת ישראל היא מדינת היהודים ובכיר בניה מיצג אותה ועושה זאת בדרך מעוררת כבוד
אל תשכח נתניהו הוא קצין בסירת הטובה ביותר של צה"ל
בוגר מצטיין של אחת האוניברסיטאות הטובות בעולם
לכן למה אתה מופתע מיכולותיו יש לו קבלות והוכחות לכל
אני בטוח שלמרות כל מה שאתה כותב בשום פנים ובשום מחיר לא תוותר על הפריווילגיה לחיות בישראל בארץ היהודים בטח לא לטובת פלשתין
אני יודע שעד לא מכבר היתה חסיד של קדאפי ומעריץ של אסד
וסאדם חוסיין מכאן ניתן להבין שאתה כנראה לא חכם גדול ובטח אי אפשר לסמוך על האבחנה שלך בין ראש ממשלה טוב לדיקטטור שפל
או שבעצם השנאה והקנאה שלך בהצלחה הישראלית והעומד בראשה מעוורת ומטמטמות אותך |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לב אברהם |
|
|
|
|
|
אנו יודעים כי לשקר אין רגליים אבל עם פרוטזה אפשר ללכת רחוק..ואתה הלכת רחוק מאוד עם השקר שלך וכאן כל אלה שהולכים לפי מנהגך מצדיעים לך.אתה מכבד את אמירתו המפורסמת של גובלז שהיה שר התעמולה במשטרו של הנאצי הפושע הטלר״שקר ושקר ושקר בסופו של דבר האנשים יאמינו לך״..אתה עוד יותר גרוע הרי שיקרת והאמנת בשקרך..לעולם לא התעלמתי מהמציאות..אני מודה שאני חי תחת כיבוש שמגדיר את מדינתו כמדינה דמוקרטית של היהודים..נכו היא דמוקרטית אבל לא לכל אזרחיה ואני מקווה שתהיה מציאותי ותסכים איתי..אני לא בחרתי בנתניהו ואף פעם לא בחרתי אפילו במפלגות הערביות אינני בוחר ואם אתה חכם תבין למה?..אני מקווה שביבי ישרוד בשלטון מכיוון שהוא רחוק מאוד מלהיות פוליטיקאי ממולח ,הוא איש שיש לו פה עד הודעה חדשה,יודע לדבר ולנאום ואם אני אזדקק לאיש מכירות הוא זה שיהיה במעמד הזה...לעולם לא תמכתי בדיקטטורים הערבים והגיע הזמן בו הם נופלים אחד אחרי השני..האם קראת את ספרו של אברהם בורג על הציונות?האם אתה קורא את התגובות של הפולטיקאיים שלכם על נאומיו של ביבי?,בטח שלא מכיוון שהכניסו לך בראש משהו וזהו זה,אין חשיבה הרי אתה כמו מכונה..ולבסוף תגדיר מה פירושה של המילה״עצמאות״..עד אז יהיה לנו על מה לדבר..!!!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ד״ר סלאח עודטללה |
|
|
|
|
|
א-ב-ל
היכן זה כתוב אצלכם ?
כל צורת מחשבתכם בנוייה על השקר הפתלוגי.
הצעתך שמישהו יקרא מה כתב אידיוט כמו אברהם בורג על
הציונות זה יהיה בדיוק כמו להציע לך לקרא מה כתב מאיר
כהנא על ערביי "ישראיל".
אני מאמין לך שאתה לא הולך להצביע. והסיבה היחידה הנראית
לי - אתה ממתין בסבלנות שהפלסטינאצי רא'אד סאלח יקים
מפלגה.
דרך אגב, אומרים גבלס ולא הקישקוש שכתבת. אמין אל-חוסייני
אותו אתם מעריצים קיבל מהיטלר דרגת גנרל ב-SS.
תן קצת כבוד לנאצים - אתה העתק לא רע שלהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מורה נבוכים |
|
|
|
|
|
השקר שקוראים לו עם פלשתיני הגיע רחוק ואין שקר שהגיע רחוק ממנו
אני מפנה אותך לספרו של מרק טווין,או ו למסמכים עותמינים ואנגלים מהתקופה הרלוונטית מהם תוכל ללמוד(ואולי) ולהבין שאתה זר כאן צאצא למהגרי עבודה שבאו בעקבות שיבת היהודים
לארץ
אבל על מה נלין אתה קבעתה שעארפד הורעל וכל זאת בלי להניד עפעף וגם אם נכון הדבר אתה הרי בוודאי יודע שהוא ראוי לגרוע יותר ובכל מדינה אחרת בעולם בעיקר בעולם הערבי היה נתלה בכיכר השוק כנהוג במדינות ערב
הערצתך את קאדפי ואסד מוכרת וידועה ויפה שלא הכחשתה אותה
ועל כך קבעתי שאתה לא בר סמך להבדיל בין מנהיג טוב לדיקטטור נהפוך הוא אתה כנראה מוכן גם לשקר במצח נחושה מרוב שנאה וקנאה
היתי מעריך אותך יותר אם היתה:
איש עקרונות שהדמוקרטיה חשובה לו
או שחרותו הלאומית היא משאת חיו
אבל אתה הוכחתה שהדמוקרטיה לא כל כך חשובה לך עובדה אתה עדיין כאן בארץ היהודית הלא דמוקרטית
חרותך הלאומית שווה בעניך כקליפת השום אחרת למה אינך מהגר לעמן או למצער לעזה שם תוכל לממש את חרותך הלאומית
אתם לא עם מעולם לא היתם אתה תישאר כאן כי רק כאן אתה תמיה בדמוקרטיה האמיתית היחידה בטח במזרח התיכון ואחת ממעטות בעולם כולו
אם אתה ערבי נוצרי אתה בטח מכיר את ההיסטוריה של המדינה הזאת ואת הנגזר ממנה שיהודי לא יכול להיות כובש בחברון או בשכם או ביריחו ואם אתה ערבי מוסלמי כדאי שתקרא את הקוראן שלך המתיחס לארץ ישראל כארץ היהודים ללא כחל וסרק
אבל כנראה שלמרות השכלתך הפורמלית ידיעותיך בנושא עליו
אתה כותב דלות ומסולפות ועדיף שתבחר זנר ספרותי אחר המתאים יותר לנטיותיך הרגשניות (כמו מדע בדיוני)
אתה טוען שלמדתה שהמדינה לא ניתנת על מגש של כסף נכון מאוד אבל שכחתה
בכדי לקבל מדינה על מגש או בלי מגש אתם קודם צרכים להיות
עם ולכן אפילו אתה יכול להבין שלעולם לא תהיה מדינה כזאת |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לב אברהם |
|
|
|
|
|
(כולל ערביי מזרח ירושליים) הוא שרבים מהם עדייין לא רואים במדינת ישראל כעובדה, ויש להם אמונה בלב שהעסק הזה הוא אפיזודה חולפת. לכן הם מסרבים ל"עלות" למדינה, הם מסרבים להתגייס לשורותיה, הפוליטקאים הערבים לוחמים מלחמות אידיאולוגיות מטופשות תוך שהם משלבים ידיים עם רוצחים - במקום לדאוג לבוחרים שלהם. אז אתה לא מצביע לכנסת, ואחרים לא מצביעים והביוב זורם ברחובות של הכפרים הערביים כי אין שר שיכון ערבי, אין שר עבודה ערבי, אין ממשלה התלויה בקול הערבי - ולכן אתם בדרעק. תראה את ש"ס מרגע שהם מחזיקים את הממשלה בעיגולים הייתה פה מהפכה ענקית אצל הקהל שלהם, כן, היה לכך מחיר, הכרה במדינת ישראל והשלמה עם קיומה, מחיר שאתה וחבריך לא מוכנים לשלם, ולכן תמשיכו לחיות בג'יפא לא בגלל גזענות ואפליה, אלא בגלל שמי שמזניח את עצמו, ומי שלא עושה את הנדרש על מנת לשקם את עצמו, החברה לא תדאג לו גם אם הייתה חברה של מלאכים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
15 |
|
|
בפרסומת של ביה"ס לאנגלית wall street הבחור(החלש באנגלית) אומר לחברתו: Lets go bitch.(נלך לשפת הים חחח)
לא בטוח מה רמתו של מופז באנגלית, אבל נראה שאחרי הבחירות הבאות הוא יוכל לפנות אליה במשפט: Lets go bitch.
Yessssssss |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ולבני? |
|
|
|
|
- תגובה |
|
ד״ר ס. עודטללה | 25/05/11 19:32 |
|
|
|
|
|
|
|
מופז היה גם רמטכ"ל שלך, לא כן ד"ר נכבד?, אלא אם אינך אזרח מדינת ישראל. אני מבין שיש כאן כשל לשוני, אבל כשל לשוני מאד מאד אינדיקטיבי, כשל לשוני שמסביר חלק מהתמונה העגומה של היחסים בין הערבים ליהודים על האדמה הזו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
גסת -רוח כמו דליה איציק חברתה...
ומה היציע מופז ?-שביבי ילך לבחירות...למה?..
כי ציפי ומופז קבלו 22% בסקר?ואילו ביבי ומפלגתו -קיבלו 33%...בלבד...?!!!
אין מנהיג מוכשר כביבי! האם פרץ יכול לנאום באנגלית כביבי?חי-חי-חי... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ציפיטפוט |
|
|
16 |
|
|
מתגובותיך "הערבים שהגיעו לגבולות מדינתכם".. ה"מנהיג שלכם"..ניתן להבין, כי הגעת למסקנה נכונה! ארץ ישראל אינה ארצך!
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודיה חילונית |
|
|
17 |
|
|
נראה לי שאתה די טירון ביחסים בין גופים גדולים ומערכות גדולות. כאשר אתה קטן, כמותית או איכותית, או בכל היבט אחר, ואתה מעוניין מאד להשפיע יש לך כמה דרכים לעשות זאת (1) באמצעות טרור, מתאבדים, ג'יהאד, חטיפות, אמצעים המוכרים לנו היטב, לצערנו. (2) להיות נכס אלקטוראלי הרבה יותר גדול מהחלק היחסי שלך (3) באמצעות השפעה בנקודות מפתח, איתור עקב אכילס של המערכת, השפעה נקודתית שם וכתוצאה מכך מושפעת המערכת כולה על אף שאתה לחצת רק בפינה שמאלית התחתונה. ויש ודאי עוד שיטות. אשריה וטוב לה למדינת ישראל, ואני בטוח שאתה, כאזרח המדינה ודאי מאושר בשל כך, שהיא משפיעה על ארה"ב ועל העולם הרבה יותר מכוחה הכמותי. אני מניח שבישראל נרשמים יותר פטנטים מאשר בכל העולם המוסלמי גם יחד על אף שעל פי ראש הממשלה בנאומו אנו חצי אחוז מהעולם המוסלמי, אני מאמין שהרפואה בישראל היא מהמתקדמות בכל העולם, רחוק מאד מאד מכוחנו הכמותי בו, אני בטוח שתעשיה הישראלית, הצבאית והאזרחים מתקדמת עשרות מונים מפני הכמות שלנו, אני יודע שהדמוקרטיה שלנו היא שלטון שרחוק מליון מילין מהדיקטאטורות שמסביבנו. אני יודע שבני עמנו יושבים בעמדות פתח בכל המוסדות המדעיים, הפינאנסיים, הרפואיים, השלטוניים כמעט בכל הדמוקטיות, ולכן אנחנו משפיעים. ואלה מערביי ישראל שרוצים להיות חלק אמיתי מהמדינה הפלשתינאית לכשתקום, או רוצים לתמוך בה מבחוץ, ומשוועים ליכולות השפעה דומות לאלה שיש לך ולי כתושביה הנאמנים של מדינת ישראל, וכאזרחים גאים בה, יש לאותם פלשתינאים דגם מצויין לחיקוי, וודאי שמדינת ישראל תסייע מאינטרסים מובהקים שלה, שכך יהיה. לצערי במשך שנים רבות העדיפו הפלשתינאים דרכים אחרות לצורך שכנוע, לא ניתן לומר שהשיטות נכשלו כשלון חרוץ, אך קשה מאד גם לומר שהגיעו לקצה הקרסוליים ההישגים של שכניהם ממערב. ואני וגם אתה ודאי ודאי גאים במצב שלנו, ומייחלים להפיכת הדיסק בצד השני, הפיכה אשר ניצניה קורמים עור וגידים עם ראש הממשלה פיאד המגובה על ידי ההנהגה הפלשתינית כולה (למעט עזה) בראשות אבו מאזן. לדעתי כדאי שתדבר אתם - אנחנו בסדר אנחנו כבר משפיעים, אנחנו בסדר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
הם לא רוצים לגור איתך אלא במקומך... כל השאר זב רטוריקה של אימפרית השקר שהם בונים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש שמח |
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
גם ממאמרו הרדוד של "ד"ר" עטאללה, וגם מהתגובות השנונות המציגות את שקריו ועושות מהן צחוק. אגב, ד"ר עטאללה, גובלז (ששמו האמיתי הוא יוזף גבלס, אמר שאם חוזרים על שקר פעמים רבות הוא הופך לאמת. אתם הפלסטינאצים חושבים שאם תמחזרו שקרים ותחזרו אליהם, אז אנחנו נקנה אותם. אני רוצה להודיע לך שרוב העם בישראל הוא שפוי (למעט כמה טיפשים והוברי שמיים השותים בצמא את דבריכם)- רוב העם בישראל לא קונה דמגוגיה ולא סיפורי סבתא, ושום נרטיב מומצא על "פלסטין היסטורית" לא יוציא ממני דמעת הזדהות אחת. כל הפלסטינאצים הם בלוף היסטורי אחד גדול שנועד אך ורק לצרכי מלחמה וניגוח כנגד ישראל. מעניין שה"שאיפות הלגיטימיות של העם הפלסטינאצי" לא באו לידי ביטוי מהלך 19 שנות הכיבוש הירדני ביו"ש והכיבוש המצרי בעזה...אני מציע לך לרדת מנסיונות פאטתיים לכתוב מאמרים- אתה שקרן גרוע... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמוליק 22 |
|
|
20 |
|
|
אתה באמת הוזה שאחרי שגורשנו מאירופה ומדינות ערב נתן לכם את המדינה שבנינו אחרי אלפיים שנה?
כנראה שאתה לא מבין את ההבדל בין הרטוריקה החלולה של המנהיגים שלכם לבין המציאות.
זכות השיבה ... הצחקת אותי ... מספיק שאנחנו סובלים ומנסים לקדם את ערביי ישראל הפרטימיטים כמוך....
אני לא מציע לך להתרשם מתנועות השמאל הישראליות ... אלו פיעילים יהודיים שמקבלים כסף מאירופה תמורת הפעילות ובמקום ללכת לעבוד ... הם עובדים עליכם .. אבל מן הסתם עדיין אין לך את התיחכום להבין זאת.. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לך לרופא |
|
|
21 |
|
|
אני מניח שאתה ערבי, בלי קשר לגזענות, פשוט השם שלך לא נשמע אשכנזי במיוחד. אז תשמע דוקטור. אתם התנפלתם עלינו בשנת 48 וניסיתם להשמידנו. למרבה הצער זה לא התחיל אז וגם לא נגמר אז. על המעשים האלו הדבר היחיד שמגיע לכם מאיתנו הוא הזכות להודות לנו על כך שלא עשינו לכם את מה שניסיתם לעשות לנו. אם יש לך שאלות אל תתבייש, בכיף.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סתם_1 |
|
|
22 |
|
|
אין סיכוי שמתוך הפלשתינים יקום גוף כמו "שלום עכשיו", אבל כן יש סיכוי שמתוכם תקום תנועה שהיא לא פחות מתוחכמת מאיתנו וממה שהיינו אנחנו בעבר הרחוק מאוד...שלום היה ושלום יבא!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוטי 1 |
|
|
23 |
|
|
ד"ר יקר,
אני לא אתייחס למציאות המאוד מעוותת של דבריך בכתבה ובתגובות מכיוון שלמדתי שזה מאמץ סרק לנהל דיון מושכל עם אנשים (יהודים וערבים כאחד) אשר בוחרים מהמציאות רק את מה שמתאים להם לאג'נדה המוגדרת מראש, בטח ובטח כשהם מפזרים על המציאות גם כמה שקרים על הדרך.
אתה מביא פה הרבה ציטוטים של יהודים, ישראלים ולא ישראלים, אשר מתנגדים או תוקפים את הציונות. מה שעצוב זה שאתה לא מבין שזה בדיוק כוחה של החברה הליברלית שבה אתה חי. טענות יש לך מכאן ועד הודעה חדשה, אבל רק כלפי היהודים. אני גאה שאני יכול להביא אין-ספור יהודים אשר מעבירים ביקורת על המדינה שבהם הם חיים ותומכים, חבל שלא ניתן להביא כאלו אנשים מהמגזר שלך, אשר מבקרים את עצמם ואת הפלסטינים. אתה צריך להתבייש שהעם שאתה משתייך אליו יש לו, בנוגע לישראל, רק דעה אחת ללא כל ביקורת עצמית. אתה מביא דוגמאות לבורג וחומסקי ולא מבין שכאן נטוע חוזקה של הציונות, ולא חולשתה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רוי |
|
|
|
|
|
אולם, לצערי (ולצערו של הדוקטור) אינך מדייק.
בתי הקברות המוסלמים מלאים באנשים שהביעו התנגדות מרומזת
על שליט זה או אחר.
למרביתם יש כדור במצח או שהמפרקת שלהם מרוסקת. רק לפני שנה
נסעו חכ"ים ערבים ללוב להלל, לשבח, לפאר ולרומם את מועמר
קאדפי ואפילו להעניק לו את התואר של לא פחות מ"מלך מלכי
המלכים".
אף אחד מהזבלים האלה אינו מכה על חטא - זו תרבותם על
רגל אחת.
תבדוק בבקשה כמה כאליפים נרצחו על ידי מתנגדיהם. אחסוך
לך את הטרחה - 11 נרצחו מתוך...........12. הראשון, אבו
באכר אביה של ילדה בת שבע שנכפה עליה לשאת את מחמד היה
היחידי שמת מוות טיבעי לפני שהמרצחים הספיקו לקצר את
התהליך.
שיהיה לך יום טוב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מורה נבוכים |
|
|
|
|
- תגובה |
|
ד״ר ס. עודטללה | 26/05/11 14:57 |
|
|
קודם כל תודה לך על תגובתך העיניינית וחבל שאתה לא יודע מה הן עמדותיי כלפי המשטרים הדקטטורי הערבים וגם כלפי הטעויות שנעשו מאז אלנכבה ועד היום..טעויות בגללן אנו שלמנו ונשלם מחיר יקר..הרי אם לא היו טעויות פטליות מצידנו המדינה שלך לא הייתה קיימת..ראשי הרשות הפלסטינית המשיכו לחיות באשליות והטעו את עמם ויותר מזה הם מושחתים וכל מה שמעניין אותם הוא האינטרסים האישיים שלהם..ובסופו של דבר תסתכלו מה סופם של אנשים מושחתים..ריב פנימי ביניהם..מוחמד דחלאן ואבו מאזן וריבים אחרים רבים..מי הקים את חמאס?ישראל ע״מ שתהייה תחליף לאש״ף ובסופו של דבר חמאס הפך להיות ארגון נגד ישראל אבל ישראל חשבה אחרת ..חשבה שחמאס תשאר ארגון דתי שאין לו שייכות לפוליטיקה..ומי הקים את הרשות הפלסטינית?גם ישראל ע״מ לשבור את האינתיפאדה הראשונה שישראל לא הצליחה לשבור אותה..הסכמי אוסלו הדביליים שאני נגדם עד הודעה חדשה מה עשו לנו חוץ מהצרות והביאו לפיצול העם שלנו..יש לי הרבה מה לומר בנושא הזה וחבל שאתה לא קורא ערבית מכיוון שיש לי הרבה כתבות שתוקפות המשטרים הערבים וחוסר הדמוקרטיה וחופש הדיבור..שיהי לך יום נעים!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ד״ר ס. עודטללה |
|
|
|
|
|
מודה על תגובתך. אני מניח שהיא כוונה אלי.
מיין עמבילעאב עלא מיין ?
על סמך מה החלטת איזה שפה אני דובר ? תתפלא. אפילו טרחתי
ללמד..........אינדונזית.
ולעיניינו. לצערי שוב אינך מדייק (לפחות בחלק מהדברים).
אש"ף, ארגון הרצח הפלסטינאצי הוקם ב.......1964. נכון,
לפני מלחמת ששת הימים. אחמד שוקיירי שהיה לבנוני שנולד לאם
טורקיה, כתב כך בתאריך 1.6.67:
"זהו מאבק למען המולדת - זה או אנו או הישראלים - אין דרך
אחרת. אנו נשמיד את ישראל ואת תושביה. ובאשר לניצולים,
אם יהיו כאלה, האוניות מוכנות על מנת לגרשם".
אסמע מני יא דוקטור - פיש זבאיין לילכזב".
לו ישראל לא הייתה קיימת (תכייף לך לרגע על הפנטאזיה) גם
"פלסטין" לא הייתה קיימת כי הייתם אזרחי דרום-סוריה. אני
מקשיב לאימאמים מוסלמים על בסיס יומי (זה עיסוקי) ואני
משוכנע שהמלחמה בין היהודים למוסלמים הינה, מה שהיא מאז
ומתמיד, מלחמה דתית. אימאם סעודי בשם אחמד אל עאריפי
בראיון לרשת אל-ג'זירה:
"התהילה של האומה המוסלמית הופיעה כאשר לימד אותנו נביאנו
את תעשיית המוות - כאשר הוא לימד אותנו איך ליצור מוות.
או אז, נעשו החיים בעינינו לזולים".
שיהיה לך יום טוב וסוף שבוע מהנה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מורה נבוכים |
|
|
|
|
|
וגם שלום מורה נבוכים. יכול להיות שהייתי צריך לחדד את טענתי, ולכן אעשה זאת כאן. זה שלערבים יש ביקורת כלפי עצמם וההנהגות שלהם, זה ברור. כוונותי היו לגבי ההומוגניות המאוד מרשימה בדעות כלפי ישראל/ציונות וביחס ההנהגה הערבית אליהן. מראשית הציונות, אם היו מגוון של דעות בעולם הערבי בכלל, והפלסטינאים בפרט, בנוגע לציונות/ישראל אז הן היו באשר לדרך הנכונה לחסל אותן. זה נכון שטרום הקמת מדינת ישראל הייתה קבוצה של ערבים אשר ניסו להגיע לפשרה ושיתוף פעולה עם הציונות, אך היא הייתה כל כך מינורית עד שההיסטוריה פשוט שכחה אותה. בעוד שאצל ההנהגה, אנשי הרוח והאקדמאים היהודים מגוון הדעות באשר לפלסטינאים היו כמספר צבעי הקשת, המקבילים להם בעולם הערבי הציגו עמדה אחת - חיסול הציונות. לצערי, הדבר מאפיין את העולם הערבי וערבי ישראל גם היום. הדיון מבחינתי הוא לא איזו דעה נכונה או מוטעית, אלא היעדר דעה אחרת במגזר שאתה מייצג. איפה הביקורת אצל אנשי הרוח והאקדמיה הערביים בנוגע לפרעות 1921, 1929, 1936 - 1939, דחיית הצעות החלוקה למינן, תמיכת חלק לא מבוטל מההנהגה הערבית בנאצים, מלחמת 1948, התנהלות ערפאת בהסכמי השלום מול ישראל, האינתיפאדה השניה, 8 שנים של טילים שהובילו לעופרת יצוקה והרשימה עוד ארוכה. אם יש ביקורת אז היא אף פעם לא על הרעיון של חיסול המדינה היהודית, אלא על כך שזה לא היה מועיל למטרה זו. התירוצים שאתם מספקים לאירועים אלו הם מפה ועד הגלות אבל דעה שאומרת שאולי היה נכון להשלים עם הרעיון של מדינה יהודית ולהגיע איתה לפשרה ושיתוף פעולה, דעה זו כמעט ולא קיימת. הדוגמא הכי טובה לנושא זה היא זכות השיבה. הקונספט של זכות השיבה הפלסטינאית הינו ראשון מסוגו בעולם. מעולם פליטים לא הושארו כל כך הרבה זמן במצב של בני אדם סוג ג' במדינות המארחות שלהם רק על מנת לשמר את רעיון זכות השיבה שלהם. כמו כן, מעולם הזכות לשיבה לא ניתנה באופן אוטומטי לילדהם ולילדי ילדהם, אשר במקום להתחיל חיים חדשים ונורמלים גם הם יורשים את הסבל והחוסר בזכויות. כל כך איכפת לכם, ערבי ישראל, מהפלסטינאים אך שום מילת ביקורת לא שמעתי על אבו מאזן אשר תקף את ממשלת לבנון על כך שלראשונה מזה עשורים הרשתה לפליטים פלסטינאים לעסוק במגוון רחב של עבודות שלפני כן היו חסומות בפניהם. למה אבו מאזן תקף את ממשלת לבנון? הוא אמר במפורש בגלל שזה יפגע בזכות השיבה. בהתאם, אין שום מילה של ביקורת על הקרבת חייהם של מיליונים של פלסטינאים למען "קלף מיקוח" כנגד ישראל אשר יישומו אינו ריאלי. איך תסתכלו לאותם מיליונים בעיניים כאשר יהיה הסכם שלום בין ישראל לפלסטינאים ותצטרכו להגיד להם " מצטערים, הקרבתם עשורים רבים מחייכם רק בשביל להתחיל את חייכם מחדש מחוץ לישראל הריבונית, כמו שהייתם יכולים לעשות מלכתחילה, אילו העולם הערבי היה מאפשר זאת". אבל יכול להיות שזה בדיוק העניין, אתם לא מתכוונים להגיד להם זאת אלא לדרוש את חזרתם לישראל עד אין קץ. ואחרי זה אתם לא מבינים מדוע ישראלים לא מאמינים בכנות שלכם להגיע לפשרה... אבל גרוע מכך, נושא הפליטים הפלסטינאים הוא כל כך שנוי במחלוקת שזה פשוט מדהים איך אין דעות בעולם הערבי אשר מתנגדות להשארתם של הפלסטינאים, ילדיהם ונכדיהם כפליטים. לרוב האקדמאים, אנשי הרוח ושאר אנשי הציבור הערבים במזרח התיכון יש לפחות תירוץ טוב למה הם לא מביעים דעה אחרת בנוגע לזכות השיבה (או כל נושא אחר בהקשר של ישראל) - חשש לחייהם, אבל איזה תירוץ יש לכם, ערבי ישראל? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רוי |
|
|
|
|
|
שלום רוי,
אינני רוצה לחזור להיסטוריה אומנם ממנה אנו לומדים הרבה, אבל דבר אחד אני מעוניין לציינו והוא תוכנית החלוקה ב1947 וההתנגדות הערבית לה..זו הייתה טעות פאטאלית מצידם של הערבים אשר חיו בחלומות כמו מה שנלקח בכוח יוחזר אך ורק בכוח וחייבים לזרוק את היהודים לים וחלומות אחרים.
לגבי זכות השיבה:אין אפשרות לבטלו או להתעלם ממנו הרי אחרי ההכרזה על הקמתה של מדינת ישראל ביקש בן גוריון מכל היהודים לעלות למדינת היהודים כמו שהוא אמר..ליהודים מותר ולפלסטינים אסור!!.
"יש לפליטים הפלשתינים הזכות המוסרית לחזור לישראל באותה מידה שיש ליהודי רוסיה הזכות לעלות לישראל"..הפילוסוף פרופ' יהושע בר הלל, גיליון חג הפסח של העיתון "למרחב", אפריל 1967.
צריכים לדעת כי לשקר אין רגליים, אבל גם עם פרוטזה אפשר להגיע רחוק..שאלת הפליטים הפלשתינים היא תמציתה של השאלה הלאומית הפלשתינית ולב לבו של הסכסוך הישראלי-פלשתיני. הפליטים מהווים את חלקו הגדול של העם הפלשתיני שגורש מארצו ומאדמתו והם תוצאה ישירה של הקמת מדינת ישראל, הנושאת באחריות ישירה לגירושם. קיצורו של דבר, מי שרואה את ההיסטוריה היהודית בעיניים של "בכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו" הופך את הפרנויה לדרך חיים ואת הצדקנות למקצוע.
שיבת הפליטים היא המפתח האמיתי לשלום: לא רק האינטרס של העם הפלשתיני הערבי דורש את סיום הפליטות של מיליוני פלשתינים, אלא גם האינטרס של המרכיב היהודי באוכלוסיית הארץ, ורק כך לדעתי יבוא סוף למלחמות, להקזת הדם המתמשכת ולחיים בין מלחמה למלחמה, דור אחר דור, על החרב.
ישראל חייבת להכיר בזכותם של הפליטים הפלשתינים לשוב הביתה ולסגור את הפצע הפעור הזה שמרקיב את קיומם של כל תושבי המדינה זה יותר משישה עשורים, כדי שייעקר באמת השורש של מחזורי הדמים?, ולכל מי שמתנגד לשיבתם של הפליטים אני אומר:אם הינכם רוצים שלום הירתמו למען זכות השיבה של פליטי פלשתין..ואז יוחזרו הפליטים הפלשתינים לארצם ולנחלותיהם!.
על תושבי מדינת ישראל לדחות נמרצות את ההצעה המפוקחת של אפילו הפתוחים והביקורתיים ביותר מבין מדעני החברה כמו קימרלינג ז"ל, שקבע כי יש להוציא את עוולות העבר ממערך השיקולים כאשר דנים בנושא הסדר השלום ומצב הפלשתינים בישראל, כי "לא מחסלים עוול אחד על-ידי יצירת עוול חדש" (ראיון עם דליה קרפל, הארץ, ה-26 באוקטובר 2006). אנו מבקשים מאבק עיקש לעקירה מן השורש של תוצאות הנכבה והמשכה בהווה: שיבת הפליטים ולהוציא מראש שניתן לחסל העם הפלשתיני.
ובקשר לאירועים שהזכרת, יש לי גם רשימה ארוכה הפוכה, החל מדר יאסין ועד היום.
ועכשיו, מה דעתך על מה שאני הולך לציין מטה:
ארגון שמאל ישראלי קורא למנהיגי אירופה לתמוך ביוזמה הפלסטינית להכרה במדינה בגבולות 1967 במהלך כינוס עצרת האו"ם בחודש ספטמבר הקרוב. כ-20 אישי ציבור מהשמאל הישראלי חתמו על המסמך המסבך את ישראל דיפלומטית ומדינית. בין היתר, חתמו על המסמך יושב ראש הכנסת לשעבר, אברהם בורג, מנכ"ל משרד החוץ לשעבר, אלון ליאל, נציב שירות המדינה לשעבר, יצחק גלנור, השגריר לשעבר, אילן ברוך, חתן פרס נובל, הפרופסור דניאל כהנמן, נשיא האקדמיה הישראלית למדעים לשעבר, מנחם יערי ועוד. "כישלונה של הקהילה הבין-לאומית, ובראשה ארצות הברית, לחדש את המשא ומתן המדיני אינם מאפשרים עוד להתכחש למציאות העגומה - השלום נפל בשבי 'תהליך השלום'", נאמר במכתב |
|
כתובת IP: |
212.179.140.132 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ד"ר ס. עודטללה |
|
|
24 |
|
|
ד"ר יקר,
אתה רק מוכיח את טענתי הראשונה שאין פלורליזם של דעות במגזר שלכם בנוגע לסכסוך הישראלי פלסטיני. לא ביקשתי לדון בנכונותה או אי נכונותה של דעה כזו או אחרת, אלא פשוט היעדר דעה אחרת מאשר "אם הינכם רוצים שלום הירתמו למען זכות השיבה של פליטי פלשתין..ואז יוחזרו הפליטים הפלשתינים לארצם ולנחלותיהם!." כדבריך.
יתרה מכך, לא התייחסת כלל לנושא זה בתגובתך האחרונה אלא בחרת להסביר את האג'נדה שלך. שוב ציטטת לי ישראלים יהודים אשר בעלי דעות שונות מהמיינסטרים הישראלי. זה בעיניי מה שיפה בחברה שבה אני חי. יש לי דעות מאוד מוצקות בנוגע לסכסוך ומן הסתם אני מאמין בצידקתי, אבל מה שנותן לחברה הישראלית את העוצמה שלה זה המגוון האינסופי של דעות בנוגע לכל דבר ועניין. כל קבוצה מושכת לכיוון שלה ומה שיוצא זה סוג של איזון. לפעמים זה הולך לכיוון של פשרה, לפעמים לכיוון של הקשחת עמדות, לפעמים לכיוון של הכרה בנקודת המבט של האחר ולפעמים בהתרכזות כלפי פנים. לפעמים אנו הולכים בכיוון שאני מאמין בו ולפעמים בכיוון שאני מתנגד אליו. אבל בסופו של דבר זה מה שמונע מאיתנו ללכת עם הראש בקיר במשך 6 עשורים ולהחזיק באיזו אקסיומה שפעם אחר פעם מובילו אותנו לתוצאות שליליות. לעניות דעתי, העדר מגוון של דעות בהקשר של הסכסוך הישראלי פלסטיני במגזר שלך ואצל הפלסטינאים הוא הגורם המרכזי אשר לא אפשר לכם לצמוח כמו אלו שחיו לצידכם באותו חבל ארץ. זו הרי יהירות עצומה להאמין שתמיכה בזכות השיבה היא האמת האולטימטיבית ואין אחרת ממנה. מבחינתכם ועל פי דבריך נראה כי אין אפילו מקום לשקול את האפשרות של ללכת בדרך שונה בהקשר של הפליטים. אני מודה לך שציטטת לי יהודים ישראלים שתומכים בזכות השיבה. למרות שאני מאוד לא מסכים איתם אני מכיר בכך שדווקא בזכות אנשים כאלו בחברה היהודית, חלק עצום בחברה הישראלית למד להכיר בסבלם של הפליטים הפלסטינאים ובנקודת המבט של האחר בכלל, ושל הערבים הישראלים בפרט. זה משהו שכיום לא יכול לקרות בציבור של ערביי ישראל וזאת מכיוון העדר דעות של אנשים משפיעים אשר חושבים אחרת. החברה הערבית בישראל אטומה לנקודת מבטם של היהודים, לעוולות העבר שנעשו להם ולסיבלם בעבר ובהווה, והם אטומים לכך לא בכדי - ה"מבוגרים האחראים" במגזר שלך לא מסוגלים לביקורת עצמית בהקשר של הסכסוך הישראלי פלסטיני, כפי שאת הוכחת בתגובתך. במקום להיות גורם מפשר אשר יש לו אינטרס לפתור את הבעיה הפלסטינית מחד ולחזק את מדינתכם, מדינת ישראל, מנגד, אתם תומכים ברוב העמדות אשר מרחיקות את פתרון הסכסוך. כאן אני רוצה להגיב על בעיית הפליטים עצמה. נעזוב את זה שזה לא אפשרי לקלוט לתוך ישראל את כל מי שמוגדר פליט פליסטני כי מדובר כיום במיליונים מאחר והפכתם את נושא הפליטות לעסק משפחתי, ונעזוב את זה שבנתיים כל אותם מיליונים סובלים כאשר הם מחכים ליום המיוחל שבו הם יחזרו לפלסטינה, בוא נגיד שישראל תקלוט רק את כל הפליטים המקוריים של 1948 ו1967. האם אדוני באמת עד כדי כך תמים שהוא חושב שמיליון פלסטינאים אשר רובם ללא הכשרה מקצועית, ללא השכלה וכל חייהם אמרו להם שהאחראים הבלעדיים לסבלם הם היהודים (שלא לדבר על החינוך האנטי יהודי והאנטישמי שרובם מקבלים) - הם יבואו לישראל ולא תהיה פה מלחמת אחים? האם זה הרעיון של אדוני לצדק? להשאיר מיליונים של אנשים במשך עשורים כמעט ללא כל זכויות רק בשביל להחזיר אותם לישראל, מדינה שאוכלוסתיה יציבה ופותרת את בעיותיה באופן של דיון (יהודים וערבים כאחד) ולערער את חייהם של עוד כמה מיליונים? אולי אפילו להכניס את אותם פליטים למציאות שתהיה יותר קשה מה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רוי |
|
|
|
|
|
משום מה התגובה שלי נקטעה. אני רק אוסיף ואומר שגם אם אתה מאמין שקליטת הפליטים לישראל לא תוביל לחוסר יציבות, אין הצדקה לא להכיר לפחות בכך שישראלים יהודים רבים כן חוששים מכך ויש להם סיבות טובות כאשר אתה רואה את גודל השנאה שיש ליהודים באותה אוכלוסיה שאתה מבקש להחזיר. כמו כן אין הצדקה להטיל 100% מהאחריות לפליטים על ישראל. גם אם אתה מאמין להערכות הכי מוגזמות לכמות הפליטים שגורשו ע"י ישראל עדיין ישנם מאות אלפי פליטים אשר הוסרו מהארץ ע"י ההנהגה הערבית של זמנו. איך זה שאתה לא תולה כל אחריות באותה הנהגה? כמו כן, איך זה שאתה לא תולה כל אחריות בבעית הפליטים באותן מדינותת ערביות אשר דחפו לעימות עם ישראל של 48. אבל אני חייב לציין שכל זה אינו מפליא אותי מכיוון שזה מחזיר אותי ישירות לטענתי הראשונה - העדר כמעט מוחלט של פלורליזם דעות בהקשר הסכסוך הישראלי פלסטיני. אין פלא שהראיה שלכם לגבי הסכסוך היא כל כך שיטחית עד שהיא מסוגלת להכיל רק נקודת מבט אחת כאשר אפילו ערביי ישראל אשר יכולים להביע בחופשיות כל דעה שרק יחפצו בה בוחרים לאמץ את הנרטיב היחידי שקיים אצלכם בצורה עיוורת. הרי אם החברה היהודית בישראל הייתה נוהגת ככה, לא היית יכול לצטט לי את כל אותם יהודים שציטטת. אדוני סלאח, סיסמאות כגון "לשקר אין רגליים, אבל גם עם פרוטזה אפשר להגיע רחוק.." לא יקדמו אתכם לשום מקום. רק מתי שתבינו שאתם צריכים לבחון את דעותיכם, לבקר אותן, להתאים אותן למציאות ולהכיר בכך שכמו שלכם יש דברים שאתם לא מסוגלים לקבל גם כך לציבור היהודי יש דברים שהוא לא מסוגל לקבל (אתם חיים ביחד איתנו והגיע הזמן שגם תנסו להבין אותנו באופן של פשרה, כמו שכל כך הרבה קבוצות יהודיות מנסות להבין אתכם) - רק אז נוכל להתקדם קדימה. כמו כן אני רוצה לציין שזה מאוד מאכזב שבמקום להתייחס לדברי בנוגע להיעדר מגוון דעות בחברה הערבית (בהקשר הסכסוך כמובן) החלטת לעשות פרסום לאג'נדה שלך, משהו שאני נמנעתי לעשות בתגובתי הראשונה והשניה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רוי |
|
|
|
|
|
ע"מ להיות הוגן אני חייב להתייחס למצבם של הפליטים הפלסטינים במדינות ערב..אמרתי שאני מציאותי ועמדתי מהמשטרים הערביים ברורה לחלוטין..אף פעם לא אהבו אותנו למרות ההשתתפות העצומה של הפלסטינים בבניית התשתית במדינות אלה בנוסף לחינוך, הוראה,רפואה,תעשייה ותחומים אחרים רבים.אם ניקח את ירדן כדוגמה, העשירים ביותר הם פלסטינים, הבנק הערבי שהוא נחשב לבנק בין הגדולים בעולם שייך למשפחת שומאן הפלסטינית"כפר בית חנינה" צפון לירושלים.
בשנת 1959 קיבלה הליגה הערבית את החלטה מספר 1457 שזו לשונה: "מדינות ערב ישללו מתן אזרחות למבקשים ממוצא פלסטיני, כדי למנוע את השתלבותם בארצות המארחות." זו החלטה מדהימה, מוזרה, המנוגדת לחוק הבינלאומי ולנורמות בענייני פליטים, בעיקר באותו עשור.
בשנת 1966 פרסם עיתון סעודי מכתב של אחד מתושבי הרצועה:
"הייתי שמח אילו הרצועה הייתה נכבשת על ידי ישראל. כך שלפחות היינו יודעים שמי שמחלל את כבודנו, פוגע ומענה אותנו - הוא המדכא הציוני בן גוריון, ולא אח ערבי ששמו נאצר. היהודים בשלטון היטלר לא סבלו כפי שאנו סובלים בשלטון נאצר. כדי לצאת לקהיר או לאלכסנדריה או לערים אחרות, עלינו לעבור מסכת ייסורים."
להלן תיאור המציאות שהייתה בעת שלטון ירדן בגדה המערבית:
"לא שכחנו ולעולם לא נשכח את אופי השלטון שהשפיל את כבודנו ורמס את תחושותינו האנושיות. שלטון שהיה מושתת על אינקוויזיציה ועל מגפי אנשי המדבר. חיינו תקופה ארוכה בהשפלה של הלאומנות הערבית, וכואב לנו לומר שהיינו צריכים לחכות לכיבוש הישראלי כדי להיות מודעים ליחסים אנושיים עם אזרחים." לא נשכח את אירועי ספטמבר השחור ב1970 בהם אלפים של פלסטינים חוסלו ע"י המשטר הירדני.
בין 70 אלף ל90- אלף פליטים הגיעו לסוריה, רובם המוחלט מצפת, מחיפה, מטבריה ומעכו. בשנת 1954 הוענקו להם זכויות חלקיות, שלא כללו זכויות פוליטיות. עד שנת 1968 נאסר עליהם להחזיק רכוש. החוק הסורי מאפשר לכל אזרח ערבי לקבל אזרחות סורית, ובתנאי שמקום מגוריו הקבוע הוא בסוריה, והוא בעל יכולת מוכחת לקיום כלכלי. אלא שהפליטים מפלסטינה המנדטורית הם היחידים שהוצאו מתחולת החוק.
ברצועת עזה סבלו הפלסטינים שני עשורים בלבד בגלל השלטון המצרי. בלבנון נמשך האפרטהייד עד עצם היום הזה. התוצאה היא עוני, עזובה, אבטלה אדירה. עד שנת 1969 היו מחנות הפליטים בשליטה צבאית נוקשה של לבנון. השינוי הגדול התחולל עם הסכם קהיר מ,1969- שהעביר את השליטה במחנות לפלסטינים עצמם.
כוויית הגירוש מארץ הנפט :
בשנת 1991 היוו הפלסטינים 30 אחוז מאוכלוסיית המדינה. יחסית למדינות ערביות אחרות, מצבם שם היה סביר. סדאם חוסיין פלש לעיראק. במסגרת ניסיונות הפשרה שקדמו למלחמת המפרץ הראשונה, העלה סדאם "הצעה" לסגת מכוויית תמורת נסיגת ישראל מהרצועה ומהגדה. אש"ף ויאסר ערפאת בראשו תמכו בסדאם. התמיכה הזאת הייתה סימן הפתיחה לאחד האירועים הקשים ביותר בהיסטוריה הפלסטינית. לאחר שחרור כוויית מהכיבוש העיראקי, החל קמפיין אנטי פלסטיני שכלל רדיפות, מעצרים ומשפטי ראווה. הסאגה הקשה הסתיימה בגירושם של 450 אלף פלסטינים. חלקם, אגב, ישבו שם עוד משנות השלושים, ולרבים מהם לא היה שום קשר לתמיכת ערפאת בסדאם. ולמרות זאת, הם זכו לעונש קולקטיבי, טרנספר בעל ממדים דומים ל"נכבה" המקורית מ1948- שבקושי זכה לאזכור בתקשורת העולמית.
ב1995- החליט שליט לוב מועמר קדאפי על גירוש 30 אלף פלסטינים, רק משום שכעס על הסכמי אוסלו, על אש"ף ועל עצם הקמת הרשות הפלסטינית. רופא פלסטיני, ד"ר אשרף אל-חזוז, בילה שמונ |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ד"ר ס. עודטללה |
|
|
|
|
|
בילה שמונה שנים בכלא הלובי (עם אחיות בולגריות ) באשמת שווא של הפצת איידס.
מדינות ערב ידעו היטב שיחסן לפליטים מפלסטינה המנדטורית הוא לא פחות מסקנדל. לשם כך, הן חתמו ב1965- על "פרוטוקול קזבלנקה," שהיה אמור להעניק לפלסטינים זכויות עבודה ותנועה, אך לא אזרחות. ללכת עם ולהרגיש בלי. אלא שכמו מסמכים רבים מהסוג הזה, גם המסמך הזה לא שינה כלום...ההתעללות נמשכה.
בקיצור, בכל מדינות ערב האחרות, לא נעשה דבר כדי לפרק את מחנות הפליטים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ד"ר ס. עודטללה |
|
|
|
|
|
ד"ר עודטללה הנכבד
טוב שאתה מודה שפליטים הפלסטינים קיבלו יחס משםיל במדינות ערב ואם אתה תהייה יותר מציאותי אתה חייב להתייחס למצבם של הפליטים תחת ריבונותה של מדינת ישראל..אין לי שום ספק שאין מה להשבות ומכל הבחינות, אבל אני משאיר את הדבר הזה למצפונך שהוכחת שהוא נקי בעקבות תגובתך האחרונה"הפליטים הפלסטינים במדינות ערב"...תודה לך על תגובתך שהיא באמת מציאותית והוגנת, ואני מציע שתכתוב מאמר בנושא הזה, מאמר בו תעשה השוואה בין מצבם של הפליטים הפלסטינים במדינות ערב ובישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודי מציאותי |
|
|
|
|
|
אני חייב לציין שהתגובה האחרונה שלך לא ממש ברורה לי. הרי העובדה שהפליטים הפלסטינים חווים אפליה משוועת בארצות ערב ידועה לכל ולא על כך נסב הדיון. מצער אותי מאוד שאדם המחזיק בתואר דוקטור אינו יודע לנהל דיון פרודקטיבי ומתחמק מלהתמודד עם נושאים אשר לא נוחים לו. מכיוון שהבהרתי את טענותי וחידדתי אותן יותר מפעם אחת, נותר לי רק להסיק שאין לך מה לטעון כנגד הדברים שהעלתי בתגובותי הקודמות ושהינך מסכים עם דברי.
לפני שאסיים, אוסיף ואתייחס למשפט שכתבת באחת מתגובותיך אלי, כמצוטט להלן: "מי שרואה את ההיסטוריה היהודית בעיניים של בכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו הופך את הפרנויה לדרך חיים ואת הצדקנות למקצוע."
המגזר שאתה משתייך אליו מאוד אוהב להתייחס לחששות של האכולוסיה היהודית בישראל מפני זכות השיבה הפלסטינית כאל פרנויה חסרת בסיס, כאילו אנו מצדיקים איזו עוולה כזו או אחרת בעזרת החששות שלנו. אבל הנה אתה, ערבי ישראלי, אקדמאי (דוקטור) אשר מחשיב עצמו כאדם נאור, כאשר אתה דיברת על הביקורת שלך לגבי ההנהגה הערבית של טרום הקמת מדינת ישראל כתבת (ואני מצטט) "חבל שאתה לא יודע מה הן עמדותיי כלפי המשטרים הדקטטורי הערבים וגם כלפי הטעויות שנעשו מאז אלנכבה ועד היום..טעויות בגללן אנו שלמנו ונשלם מחיר יקר..הרי אם לא היו טעויות פטליות מצידנו המדינה שלך לא הייתה קיימת".
כלומר, מבחינתך (ויש לזה תימוכין מדברים אחרים שכתבת במקומות אחרים) הטעות של ההנהגה הערבית של זמנו לא הייתה שהיא נמנעה מלנסות להגיע לפשרה עם היהודים בארץ, קרי הקמת שתי מדינות לשני עמים, אלא שטעויותיהם הביאו להקמתה של מדינת ישראל. מבחינתך היה ניתן למנוע את הקמתה של מדינת ישראל בדרכים אחרות מאשר אלימות וסרבנות. ואחרי זה אתה עדיין מתפלא שהיהודים בארץ לא מאמינים לך כשאתה מנסה להרגיע אותם שקליטת כל הפליטים לישראל לא מאיימת עליהם? או למשל שהם לא אמורים לחשוש מראש ממשלה ערבי כאשר כמעט כל אישי הציבור הערביים מדברים כמוך? סלח לי אבל לפני שאתה מדבר על ה"פרנויה" היהודית כדאי שתסתכל טוב טוב במראה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רוי |
|
|
דודו אלהרר
איננו מניחים לשלום, אנחנו מצוּוִים לבקשו בכל פינה, על כל גבעה נישאה ותחת כל עץ רענן. אנחנו נדרשים גם לרדוף אחריו, להפוך כל אבן ולהסיר כל מכשול, להשיגו ולאמץ אותו עכשיו, צאו וחישבו מה יחסם של הערבים לשלום המיוחל?
|
|
|
|
|
|
עמוס שריג
לו הייתי פלשתיני, הייתי מתעקש על סיפוח יו"ש למדינת ישראל, מתעקש על קבלת ת"ז כחולה ועל כל הזכויות שלי כאזרח במדינה דמוקרטית ואז, כך אני מאמין, תוך עשור או שניים האימא הפלשתינית, "פצצה ביולוגית" בשבילכם, הייתה גורמת למהפך במאזן הדמוגראפי מעניין איך היינו מתמודדים עם קייז שכזה?
|
|
|
|
|
|
תרצה הכטר
לא משנה מיהו קהל היעד שלו. כדי לא להחמיץ הזדמנויות, מעדיף אובמה להפנות תחמושת רטורית אל קהל יעד שעיקר עתידו עוד לפניו. הוא עושה זאת שוב בנאומו בוועידת איפא"ק: "הדור הצעיר הוא המעורב ביותר. העתיד הוא שלכם", אומר אובמה במשפט השני
|
|
|
|
|
|
אורבן שורט
בניגוד לתוכנות זדוניות (malware) שמותקנות באופן חשאי על מחשבים אישיים וסמארטפונים, האפליקציות למיניהן מותקנות על-פי בחירתו החופשית של המשתמש והן נחשבות לבטוחות. אך האם הן באמת בטוחות?
|
|
|
|
|
|
שאול דישי
המאבק שאנו מנהלים נגד הנהלת האקדמיה לקולנוע ישראלי הוא איננו בשום פנים ואופן מאבק אישי. זהו מאבק ציבורי ערכי, מאבק שבא להסדיר דמוקרטיה לחברים באקדמיה על-מנת שהפעילות תהיה שקופה, מלאה בתנופה נקייה וראויה – לטובת המטרות והיעדים של האקדמיה והקולנוע הישראלי
|
|
|