X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
על-פי נתוני האיגוד האמריקני לכירורגיה פלסטית, בשנים האחרונות בוצעו כ-5.5 מיליון ניתוחים משולבים, שהם 45% מכלל הניתוחים האסתטיים בשנה האחרונה בישראל, אחוז העוברים ניתוח משולב עומד על כ-50% מהי התופעה? אלו ניתוחים משלבים? באלו גילאים? מה היתרונות?
▪  ▪  ▪
הריונות ולידות משפיעים על גוף האישה [צילום: פלאש 90]

עולם האסתטיקה אינו נח לרגע. בין שלל החידושים הרפואיים והטרנדים שפוקדים אותנו מדי יום ביומו, בשנים האחרונות החלה להתגלות, מעל פני הקרקע, תופעה חדשה אשר רשמה עליה משמעותית בשנים האחרונות. מדובר בתופעת הניתוחים הפלסטיים המשולבים.
על-פי נתוני האיגוד האמריקני לכירורגיה פלסטית, בשנים האחרונות בוצעו כ-5.5 מיליון ניתוחים משולבים, שהם 45% מכלל הניתוחים האסתטיים. בהתייחס לישראל, בשנה האחרונה, אחוז העוברים ניתוח משולב עומד על כ-50%. מהי התופעה? אלו ניתוחים משלבים? באלו גילאים? מה היתרונות? מה הסיבוכים האפשריים?
למעשה מדובר בשילוב של שני ניתוחים או יותר. הניתוחים יכולים להיות באזורים סמוכים בגוף ולעיתים משלימים זה את זה - לדוגמה שילוב של ניתוח מתיחת פנים עם ניתוח עפעפיים, הרמת צידי גבות, קילוף (פילינג) סביב הפה והזרקת חומרי מילוי לקמטים. הניתוח יכול להיות גם באזורי גוף נפרדים ללא קשר ביניהם, לדוגמה - מתיחת בטן עם הגדלת חזה.
הניתוחים מתחלקים לרוב בין קבוצות הגיל, אולם קבוצת הצרכנית העיקרית של הניתוחים המשולבים היא, דווקא לא קשורה בגיל, אלא במצב הגופני.

היתרונות בניתוחים משולבים

מספר יתרונות בולטים לניתוחים המשולבים ובראשם קיצור תקופת ההחלמה מול ביצוע של הניתוחים בנפרד, פחות כאבים ואי-נוחות, היעדרות קצרה יותר ממעגל השגרה, לרבות עבודה, משפחה, ספורט.
כמו-כן, בניתוח אחד פותרים מספר בעיות שמפריעות לפציינט וזמן הניתוח קצר בהשוואה לשני ניתוחים המבוצעים במקביל וכמו גם חסכון בכיס, ניתוח משולב בדרך-כלל יהיה זול יותר מפיצול לשני ניתוחים. אולם, לא רק יתרונות לתופעה, אלא יש גם מעט חסרונות והם תקופת ההחלמה קשה יותר, יש כאבים, חולשה, ואי-נוחות - כעת לאחר הניתוח המשולב ישנם שני אזורים כואבים.
בדרך-כלל הניתוח אינו ארוך ולמעשה קצר יותר מאשר ביצוע של שני הניתוחים בנפרד, שכן חוסכים את הזמן ההרדמות וההתעוררות מהניתוח של ניתוח אחד.
דוגמאות - הגדלת חזה - כשעה, שאיבת שומן מהירכיים כ-45 דקות. בניתוח משולב ניתן לסיים את הניתוח בכשעה וחצי או שעה ו-20.

ניתוחים לאחר הריון

למעשה מדובר בשלב שלאחר ההריון. תקופת זו הינה תקופת הפריחה של הניתוחים המשולבים, היות שהריונות ולידות משפיעים על גוף האישה, בדרך-כלל בצורה מאוד משמעותית. האזורים המושפעים ביותר הם הבטן והחזה. הבטן שנמתחת נותרת רפויה, עם עודפי עור שיוצרים את הסינר הבטני, חולשת שרירי בטן הגורמת לבטן בולטת ולא שטוחה, סימני מתיחה בעור.
בהתייחס לחזה, אזי יכול להיות מרוקן או גם מרוקן וגם צנוח. ניתוח קלאסי בגיל זה הוא מתיחת בטן עם הגדלת חזה או הרמת חזה. המאפיין הבולט לביצוע פעולות אלו הוא הרצון להיראות כמו לפני הלידות - בטן חלקה, חזה מלא.

הכותב ד"ר אריק זרצקי, הוא מומחה בכירורגיה פלסטית, אסתטית ומשחזרת. מומחה למיקרוכירורגיה, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ורופא בכיר באחד מהמרכזים הרפואיים המובילים בישראל באזור המרכז
תאריך:  01/06/2011   |   עודכן:  01/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניתוחים פלסטיים משולבים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ניתוחים פלסטיים
נוי-2011  |  27/06/11 09:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמרית טסה
האמן יהודה בראון - דמות מוכרת ומפתיעה בכל פעם מחדש בנוף הירושלמי - חייל ששירת בעבר בגולני, בפטרול בעיר הבירה    יום ירושלים בתמונות דרך רגליו של "החייל הלבן"
אורן פרסיקו
הכינוס השנתי של התנועה לחופש המידע: האם יש מקרים שבהם צריך להדליף מידע סודי, האם הממסד הישראלי יודע לשמור על סודותיו, האם הוא מטפל במדליפים מתוך רצון בנקמה, ואיפה נמצא המפתח לכור האטומי
רון פלד
מי מאיתנו לא גדל על המיתוס של הכניסה בשער האריות וכיבוש העיר העתיקה בידי הצנחנים ב-67'    האם היו אלה באמת הצנחנים שנכנסו ראשונים אל העיר העתיקה? זהו, שלא ממש בטוח - לקרוא ולא ממש להאמין!
איתמר לוין
היום הראשון לעדותו של אהוד אולמרט נשמע כמו נאום בחירות של פוליטיקאי ולא כמו עדות של נאשם. האחריות רובצת במלואה לפתחו של ההרכב בראשות הנשיאה מוסיה ארד, שנתן לאולמרט להשתלט על הדיון בצורה ששום נאשם אחר לא היה זוכה לה
דוד חרמץ
שר הביטחון ברק לא זכר את שמו של מפקד גל"צ שפיטר, יצחק טוניק, אבל פקודיו דווקא יזכרו: חלקם אומרים שבתקופתו המיקרופון ניתן לשדרים ותיקים במקום לחיילים, שלא שלט בעובדיו ושטס לחו"ל בלי סוף. אחרים אומרים שאלו הבלים. עכשיו הם מצפים לראות מי ייבחר לתפקיד ומה הוא יביא איתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il