X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
נכון לשנת 2011 למעלה מ-40% מהנשים העומדות להינשא, עוברות "שיפוץ" חיצוני כלשהו - החל מעיבוי שפתיים, דרך ניתוחי אף ועד להגדלת חזה ושאיבת שומן אלו ניתוחים פלסטיים הם הפופולרים ביותר כיום בקרב כלות וחתנים? כמה זמן לוקח להחלים? ולמה דווקא החתנים מבקשים ניתוחי חזה?
▪  ▪  ▪
ניתוחי חזה שכיחים לפני חתונה
[צילום: פלאש 90]

בימינו, ההכנות לחתונה מצריכות זמן, מאמץ וכמובן לא מעט כסף. כיום לצד ההוצאות הסטנדרטיות, לרבות התקליטן, שמלת הכלה, חליפת החתן, האיפור והתסרוקת, נלקח בחשבון אלמנט נוסף, אשר חשוב בעבור הכלה או החתן לא פחות מכל הדברים שצוינו כאן והוא "שיפוץ" חיצוני, כלומר ניתוחים אסתטיים.
מדיווחים של פלסטיקאים ברחבי הארץ, נכון לשנת 2011, למעלה מ-40% מהנשים העומדות להינשא, עוברות "שיפוץ" חיצוני כלשהו - החל מעיבויי שפתיים, דרך ניתוחי אף ועד להגדלת חזה ושאיבת שומן. גם המין הגברי כבר לא מתבייש להשתמש בבוטוקס ולהקטין חזה, אם כי עדין זו איננה תופעה גורפת בקרב הגברים בישראל.
בענף הכירורגיה הפלסטית מומחים מערכים, כי תופעת הניתוחים הפלסטיים, במיוחד לפני החתונה, אשר אולי עלולה להיתפס כחריגה, תהפוך לנחלת הכלל וכחלק לגיטימי מהכנותיהם של הזוגות העומדים להינשא.
הסיבה לעלייה בביקושים לניתוחים פלסטיים באופן כללי נובעת מהמודעות הציבורית ההולכת וגדלה בצעדי ענק בכל הקשור לפרוצדורות פלסטיות ואסתטיות למיניהן, בארץ ובעולם בשנים האחרונות. השכיחות והתחרות הרבה בענף, הם אלו, שבין היתר, גרמו להורדת המחירים ויצרו מצב לפיו הניתוחים הפלסטיים והאסתטיים כיום נמצאים בהישג יד מבחינה כלכלית.
אלו ניתוחים פלסטיים הם הפופולריים ביותר כיום בקרב כלות וחתנים? כמה זמן לוקח להחלים? מהם הסיכונים אם בכלל? האם יש תופעות לוואי? ולמה דווקא החתנים מבקשים ניתוחי חזה?

הצמדת אוזניים

ניתוח הצמדת אוזניים הינו ניתוח למטרות אסתטיות בלבד, אולם ללא ספק יכול לפתור בעיה חברתית ונפשית שנוצרת כתוצאה מאוזניים בולטות. הניתוח מתבצע תחת הרדמה מקומית ויכול להימשך בין שעה לשעתיים. ניתן לבצעו באוזן אחת או בשתי האוזניים בו-זמנית.
הרופא המנתח יחליט אם המנותח יצטרך להתאשפז להשגחה בעקבות הניתוח במקרה ולא הוא ישוחרר לביתו אחרי התאוששות של 8-6 שעות בלבד. הניתוח אינו פוגם בשמיעה, והצלקות שנשארות בעקבותיו אינן נראות ברוב המקרים. ניתוח הצמדת אוזניים הוא ניתוח בטוח ולא קשה. באם יבוצע על-ידי כירורג פלסטי בעל ידע וניסיון - הסיכוי לסיבוכים הוא מינימלי.

ניתוח אף

ניתוח פופולרי נוסף הוא ניתוח פלסטי באף. השינויים הרפואיים שנוהגים לבצע באף הם בדרך-כלל תיקון סחוסים והרחבת נתיבי הנשימה, מה שמאפשר נשימה תקינה.
שינויים אסתטיים אפשריים בניתוחי אף הם יישור האף, קיצורו ואם צורתו גסה מדי - גם עידונו - תיקון פגמים מולדים או כאלה שנוצרו עקב פגיעה או תאונה. ניתוח אף נחשב לאחד הקלים שבניתוחים הפלסטיים. הוא נעשה תחת הרדמה מלאה. כעבור כ-10 ימים ניתן יהיה להסיר את התחבושות או את הגבס מעל האף. הכאב והדימום הקל יעברו אחרי ימים מספר.
רצוי לעבור את הניתוח תקופה מסוימת לפני החתונה, מפאת העובדה כי כעבור חודשים מספר לאחר הניתוח, ירדו הנפיחויות והאף יקבל את צורתו הסופית.

ניתוחי חזה

גם ניתוחי החזה למיניהם, לרבות הגדלה הקטנה והרמה, שכיחים לפני החתונה. ניתוח הגדלת חזה הוא הניתוח הפלסטי הנחשב היום לפופולרי ביותר. הגדלת החזה נעשית על-ידי חיתוך בשד והחדרת שתל סיליקון לתוכו. השתלים יכולים להיות עגולים או בעלי צורת אגס, בגדלים ובנפחים שונים ובמידות סמיכות ג'ל שונות.
ניתוח חזה נוסף הוא הקטנה. הניתוח מתבצע לעיתים מסיבות רפואיות - חזה גדול וכבד מדי מכביד על עמוד השדרה ומגביל בתנועה - או מסיבות אסטתיות. במהלך ניתוח הקטנת חזה, מסירים מן השדיים עודפי רקמת בלוטות, שומן ועור ובכך מביאים להקטנתם. הניתוח מבוצע בהרדמה כללית ואורך כ-4-3 שעות.
גם גברים עוברים כיום ניתוח להקטנת חזה - גניקומסטייה. תחילה יש לעשות סדר בדברים ולהבדיל בין עיצוב חזה לבין הקטנת שדיים. כיום, למעלה מ-50% מהגברים רוצים לשנות את החזה שלהם. באמצעות ניתוח פשוט, ניתן להמיס את עודפי השומן בחזה, לעצבו ולהקנות מראה שרירי ואילו תופעת הגניקומסטיה, הינה תופעה שכיחה של צמיחת חזה נשי בקרב גברים גם בגיל צעיר.
מדובר בניתוח השונה מניתוח הקטנת חזה באישה. המטרה היא להגיע לחזה שטוח ומעוצב. הניתוח מבוצע לרוב בהרדמה כללית ולעיתים במקומית עם טשטוש. בניתוח שואבים שומן ולעיתים יש צורך להוסיף חתך קטן בחלק התחתון של העטרה על-מנת להסיר את עודפי רקמת השד.
במשך השנים ובמיוחד לאחר הלידות וההנקות, נוטה החזה הנשי ליפול. אם נרצה לשפר את המצב, נוכל לעשות זאת על-ידי ניתוח הרמת חזה. בניתוח הרמת חזה, מסירים עודפי עור ומעצבים את החזה מחדש. ניתוח הרמת חזה נעשה בהרדמה כללית ומשך הזמן של הניתוח תלוי בהיקפו: החל משעה בערך ועד שלוש שעות. במקרים הקלים, תשוחרר המנותחת לביתה עוד באותו יום. במקרים המורכבים יותר, היא תאושפז להשגחה במשך 24 שעות.

עיבוי ועיצוב שפתיים

הפעולה הפופולרית ביותר בקרב כלות לפני החתונה היא עיבוי ועיצוב שפתיים. קיימות מספר שיטות לעיצוב שפתיים - מילוי שפתיים / עיבוי שפתיים - זאת באמצעות הזרקה של חומרים שונים הממלאים את השפה ומקנים לה צורה ונפח, הזרקה של חומצות, חומרים טבעיים, מלאכותיים ואפילו שתלים.
מילוי השפתיים הוא אומנם הליך פשוט, אולם אינו מתאים לכל אחת, על כן החשיבות הנוספת בייעוץ עם מומחה בתחום. לגבי הגודל, אז על הגודל אין להתווכח. כל אחת לפי הרצון והתפיסה שלה מה יפה בעיניה. יש הרוצות שפתיים בשרניות יותר ויש הרוצות פחות בשרניות ומבנה יותר עדין.

שאיבת שומן

כל כלה רוצה להפוך לשיחת היום שאחרי, בעיקר על-ידי הפגנת גזרה בשמלת הכלה המהממת שלה. שאיבת שומן מן המקומות בהם הוא מרוכז - בטן, ירכיים, אגן - הינה פתרון טוב ויעיל בעבור כך, מה גם כי לעיתים קורה שעודפי שומן באזורים מסוימים בגוף לא ירדו גם בעקבות דיאטה.
בכדי ששאיבת השומן תעבור בהצלחה מרבית, על המטופל להיות מוצק, בעל עור גמיש ובמשקל רגיל. לכן, כדאי לעבור שאיבה בגיל צעיר, כאשר העור גמיש דיו.
אורכו של טיפול שאיבת השומן הוא כשעתיים, והוא נערך תחת הרדמה כללית. כדי שמאזן הנוזלים של הגוף לא יופר, ישאב הרופא בטיפול אחד לא יותר מ-3 ק"ג שומן. במשך כחודש לאחר הטיפול, תזדקקו לחבישה לוחצת - גרביים אלסטיות אם טיפלתם באזור הקרסוליים או חגורת בטן אם השומן נשאב מן הבטן. אפשר לחזור על הטיפול פעמים מספר.

הכותב הוא מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, מומחה למיקרוכירורגיה ומנהל השירות לשחזורים אורטופלסטיים מורכבים במרכז הרפואי איכילוב
תאריך:  09/06/2011   |   עודכן:  09/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
המפקח על התעבורה אלכס לנגר מבקש לשפר את התחבורה הציבורית    בראיון ל-News1 הוא מדבר על מחירי הנסיעה הגבוהים, על הרפורמות הצפויות, על חוסר השקיפות ומתייחס לראשונה לקומבינה עם אגד
חיים סמרי
בידקו ראשית את מבנה חלל המטבח, את גודלו ואת פתחיו    הגדירו את הצרכים המדויקים הנדרשים למטבח    אם יש מגבלת תקציב, השקיעו פחות בגימיקים ושימו דגש על עיצוב פרקטי ופונקציונלי
רפי מן
"הניו-יורק טיימס" נחשב אומנם עיתון ליברלי, אך כארגון הוא מתאפיין בשמרנות רבה. אולי משום כך נדרשו לו 160 שנה עד שמונתה אשה לעורכת הראשית של "הליידי האפורה"
אריה אגוזי
מצלמים אתכם בנמלי-תעופה, ברחוב, במעברי חציה ואפילו בעודכם מושכים כסף מהכספומט    עכשיו מצמידים למצלמות האבטחה גם מיקרופונים רגישים שיקליטו את כל אשר תאמרו    כיום משתמשים במצלמות ללחימה בפשיעה ולבדיקת דפוסי צרכנות, אך פגיעתן בפרטיות האזרח התמים רבה היא    הפרטיות שלך בסכנה, וממשלת ישראל ישנה
יואב יצחק
יונה ברטל מתכבדת בתואר סמנכ"לית בבית הנשיא אך בפועל היא משמשת במיוחד כמטפלת של שמעון פרס (88)    ברטל אחראית על התפעול של דירת השרד, לרבות צרכיו האישיים של הנשיא - מזונו, לבושו, וגם על התרופות שהוא נוטל    בתקופה האחרונה הועלה הצורך בבית הנשיא להכין הסכמים כדי להבטיח את זכויות ילדיו בעזבון שיותיר אחריו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il