X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
[צילום: AP]
היום בו נתניהו נעלם
שליחנו בילה במאהל המחאה ברוטשילד ובהפגנה הגדולה וחזר עם מזור לכל תחלואי העולם ועם חשש אחד גדול במיוחד
"מר קובלסקי? זו מיכל כהן, הדיירים שלך". בעלה כבר תדרך אותה שלא לחרוג מהעלאה של אלף שקלים בשכר דירה, "7,000 זה כבר די והותר לחור הזה!", הוא רטן לפני שנעלם לעבודה והשאיר אותה עם ההתמודדות

היום בו נתניהו נעלם התחיל בצורה שגרתית. שרה סיימה את גלגול הבוקר במיטה רק כדי לגלות שבמקום הגוש החם והרוטן היא נוחתת על מצעים בלבד. "שוב ישיבה מוקדמת...", היא תהתה לעצמה כשהיא מפנטזת בפעם האלף על פרישה מוקדמת מהתפקיד. את שרעפי הבוקר קטעה המולת מכשירי הקשר בפתח הבית ומאבטח אמיץ שדפק בדחילו ורחימו על דלתה. עכשיו זה הפך לסופי. האיש המפורסם ביותר במדינה פשוט נעלם, כאילו בלעה אותו האדמה.
ביום בו נתניהו נעלם מיכל לא ענתה לטלפונים. למעשה, היא התחמקה מטלפון אחד אך ליתר ביטחון היא החליטה להתעלם מכולם. לאחר 17 כוסות קפה ושתי חפיסות סיגריות היא אזרה אומץ פתאומי, לפתה את הנייד בעוצמה וחייגה. "מר קובלסקי? זו מיכל כהן, הדיירים שלך". בעלה כבר תדרך אותה שלא לחרוג מהעלאה של אלף שקלים בשכר דירה, "7,000 זה כבר די והותר לחור הזה!", הוא רטן לפני שנעלם לעבודה והשאיר אותה עם ההתמודדות. "שלום העלמה כהן", ענה בעל הבית בחביבות מפתיעה והלחץ של מיכל המריא לשחקים, "אני מצטער שאני נאלץ לשנות את השכירות, אך היא תעמוד מהיום על 2,100 שקלים. תביני אותי. בכל זאת דירת 4 חדרים במרכז תל אביב".
ביום בו נתניהו נעלם אסי שוב רב עם חברתו, והרהורי הפרידה תכפו מתמיד. גם מד הדלק באוטו לא היה אופטימי במיוחד והוא הפטיר קללה חרישית כשהוא פונה אל התחנה. מקץ כמה רגעים המד כבר טיפס למעלה, מה שאי-אפשר היה לומר על מצב רוחו. באופן אוטומטי הוא הגיש 300 שקלים למתדלק רק כדי ליהנות מפרצוף משתומם ומשטר של 200 שקלים בחזרה. אסי עוד ניסה להבין את פשר הנס אך אז נשמע צלצולו של מספר אחד ומיוחד. "היי מותק, אתה יודע שאני אוהבת אותך...".
ביום בו נתניהו נעלם שרית עמדה על מפתן הבנק ברגליים רועדות. "נא להגיע לפגישה בבנק בנושא יתרת החשבון" הדהדה במוחה ההודעה הלאקונית כשאליה הצטרפו הנזיפות הצפויות לה בסניף. גם כך אמא שלה חפרה לה על הבוקר שהגיע הזמן שהיא תעזוב את כל עלובי החיים ותמצא לה עבודה "אמיתית". כבר לא נותרו בה כוחות לעוד שיחה על המינוס המעמיק. את הגערות החליף שטיח אדום ומנהל הסניף עם כוס קפה מהבילה. "ברוכה הבאה לאגף האח"מים החדש שלנו, מצטער על הבלאגן אנחנו עוד בשיפוצים". "רגע, מה עם מצב החשבון, וההודעה...", השתוממה טלי רק כדי להישאל כיצד היא מעוניינת להשקיע את 750 אלף השקלים שביתרה שלה. "יתרה???", היא תהתה, "ומה זה בכלל אגף האח"מים הזה?", שאלה, "זה לאנשים כמוך, שמרוויחים 30 אלף שקל בחודש ומעלה. את יודעת, עובדות סוציאליות, אחיות, מורות. אז מה את אומרת, להשקיע במט"ח או באינדקס מדינות מתפתחות?".
היום בו נתניהו נעלם הפרחים פרחו, והציפורים צייצו, והרעב מוגר, ועניים התעשרו, ויתומי האיידס באפריקה נרפאו, ודיקטטורות נפלו, ויערות הגשם באמזונס התמלאו, וכל הארץ אמרה שירה חדשה. הללויה.
פרולוג
"מובארק, אסד, נתניהו", זעקו שלטים בהפגנה הגדולה במוצאי השבת האחרונה, ובובת פניו המעוותות של נתניהו נסחבה על גבי ספק אלונקה ספק מיטת לוויות. את הכיתוב המתחרז עם ביבי על שלל השלטים האחרים אני אחסוך מהקוראים.
"נתניהו...", הטעימה הדוברת מהבמה כשהקהל המשולהב זועק בוז. אווירה ציבורית היא חוויה קשה להעברה במילים ולפעמים עדיפות אסוציאציות. אלו שלי לקחו אותי לטרום רצח רבין. בדיעבד דובר אז על רבנים עלומים שהסיתו. "רבני" השמאל היום אינם עלומים כלל, רק דו-משמעיים יותר בניסוחיהם. הסופרים יורם קניוק ומאיר שלו, למשל, חזרו השבוע על הקריאה להעיף את נתניהו, כשהאחרון גם ממליץ להשתמש בכוח.
בשיחות במאהל שמעתי התבטאויות קשות נגד נתניהו, דמוניות במהותן. בנפרד, חלקן היו יכולות להיות נסבלות, אך הן התצברו והתפרצו למסה קריטית של שנאה. אחרי שנתיים וחצי שבהן אין טריק עריכתי שבו 'ידיעות אחרונות' לא בוחל כדי להשחיר את פני ראש הממשלה הגענו למצב שבו אנחנו צריכים לחשוש, חלילה, מוועדת שמגר הבאה.
הגיע הזמן שמבוגר אחראי יצנן את האווירה. ויפה שעה אחת קודם.

פורסם במקור: מוסף כלכלה, מקור ראשון
תאריך:  05/08/2011   |   עודכן:  05/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היום בו נתניהו נעלם
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
כתבה נפלאה. פיוט מהחלומות ל"ת
ש.קיסרי  |  5/08/11 17:12
 
- איכס... ל"ת
כמה דוחה!  |  6/08/11 16:25
2
כונישאלת השאלה הפשוטה:
עוד סתם אזרח  |  5/08/11 18:49
3
מפגינים,לכו לעבוד יתקנו דירה ל"ת
בחינם? אין כזה דב  |  5/08/11 22:26
4
נתניהו קנה את זה בעצמו...
דודו מהשרון  |  5/08/11 22:38
5
צודק ..כמה סטלנים ממוני הקרן
עושים כזה כאילו   |  6/08/11 00:18
6
נתנינו לא בורח מהארץ , אומר אנ
האיש מבקש סליחה *  |  6/08/11 00:44
7
ביבי ממש לא מודאג, כי...
עזרא מנצור  |  6/08/11 01:00
 
- תגובתך הכי גרועה חסרת הגיון,,, ל"ת
ביבי על הכייפק  |  6/08/11 01:32
8
בינתיים העם הותקשורת עסוקים במ
מי סיבך את נתניהו  |  6/08/11 01:02
9
ליברמן חיזק מאוד את מפלגתו באמ
אזיקים בידיים  |  6/08/11 01:09
10
פלצנות טפילית ככתיבה עתונאית  ל"ת
קורא בין השורות  |  6/08/11 08:24
11
תפשתי: ידיעות אחרונות אשם ! ל"ת
ציניקן22  |  6/08/11 09:40
 
- אם זו לא היתה הבעיה של כולנו  ל"ת
גם אני היתי ציני   |  6/08/11 18:41
12
סהרוריים. ל"ת
הזויים.  |  6/08/11 16:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי ישראל פז
ד"ר אבי וינרוט, אחיו הצעיר של עו"ד יעקב וינרוט ועו"ד מצליח בפני עצמו, מספר על שנות לימודיו בישיבה, על הכלים והתכונות הדרושים להצלחה במקצוע עריכת הדין ועל התרחקות המשפט בישראל מהמקורות. ראיון בנימה אישית
טובה ספרא
השבוע הקרוב יכול להיות מלווה בגל של אירועים    המשפט של מובארק, התקציב שסוכם בארה"ב וחוק הווד"לים ישתנו    הדולר מאבד את הסטטוס שלו כעתודה הכספית בעולם    תחזית אסטרולוגית לשבוע 12.8.11-5.8.11
זיו יצחקי
הקומדיה החדשה של "קשת" אולי תזכה לחיי מסך ארוכים כמו כמו "שמש" ו"החיים זה לא הכל", אך תצליח לחלוף על פנינו מבלי להשאיר חותם    למי שרוצה לצחוק מומלץ לחכות לפספוסים בסוף
עליס בליטנטל
האם מחלת סופנית כמו הסרטן יכולה להיות נושא לקומדיה? האם אפשר להיות במצב כזה ולחייך ולהמשיך לקוות
פרופ' דניאל זיידמן
נטילת הגלולה יעילה גם 72 שעות לאחר קיום יחסי מין לא מוגנים    שימוש סדיר באמצעי מניעה כרוך בעלות נמוכה יותר בהשוואה לשימוש תכוף ב"גלולה ליום המחרת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il