מסיבת העיתונאים המאולתרת והמגוחכת של דפני ליף וחבריה, רק הוכיחה לי עד כמה הם הלכו רחוק מדי ולא ידעו מתי לעצור. כשעבדתי במכירות, לימדו אותי מושג שנקרא over sale. ומה המטאפורה? הנה היא...
עשית עבודה יפה באמת. ההתחלה הייתה מעולה. מאוהל אחד הצלחת להקים עיר אוהלים. רבבות הלכו אחרייך. עוררת הזדהות ואמפתיה, ראי הדוגמה של העצרת הגדולה עם שלמה ארצי. עוררת את המודעות לנושא החברתי. אנשים קמו והביעו את כאבם. המחאה שודרה בכל רשתות הטלוויזיה. ובסוף הוקמה ועדה, שאת תוצאותיה עדיין אנו לא יודעים.
אבל אפשר לנסות להיות אופטימיים. למה לא. חל פה תהליך של חשיבה. בואו ניתן צ'אנס. אבל לא... לא דפני תוריד את עצמה מסדר היום, היא חייבת להמשיך. ופה הטעות. מכירת יתר גורמת לעיתים לחיסול המכירה. בקיצור, הלקוח יכול להתחרט ואת נשארת בלי כלום. וחבל.
דפני, אל תהרסי מה שהקמת. אחרת הלקוח במקרה זה אני... שהייתה בעדך תקופה ארוכה. ושוכנעתי...מתחילה לקבל סוג של אנטגוניזם וחבל... הרעיון טוב, המוצר טוב. שמרי עליו כי השגת כל-כך הרבה.