X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מטרתם של הפרובוקטורים כולם אינה להיטיב את גורל הפלשתינים החיים תחת ה"כיבוש" הישראלי. זה בטוח לא. אם זו הייתה מטרתם, היו מן הסתם מפגינים לא רק נגד אסד ומשטרו בעבר ובהווה, אלא גם נגד החמאס השולט בעזה
▪  ▪  ▪
אייזנר. נשלח למשימה בלתי אפשרית [צילום: פלאש 90]
מטרת הפרובוקטורים:
מטרתם של הפרובוקטורים היא ביזוי והשפלה של הסמלים של מדינת ישראל, ומטרת ביזוי הסמלים היא לבזות את המדינה, ובכך לחזק את אלו השוללים את זכותה להתקיים כמדינת היהודים

הצווחות של גינטר גראס
דוד קינסט
לא שיר כתב גינטר גראס אלא מאמר שטנה, ומאמרי שטנה הם שהכשירו את הקרקע להשמדה תעשייתית של העם היהודי. ותמיד היו אלו אינטלקטואלים שהובילו את ההסתה, כמו שהיו אלה רופאים נאצים שהובילו את פרויקט השמדת העם היהודי ואף נתנו את הצידוק המוסרי והמדעי לכך
לרשימה המלאה

מדינת ישראל צריכה להתנצל בפני שלום אייזנר ואף לבטל את כל הגזירות נגדו, וזאת מסיבה פשוטה: המשימה אליה נשלחים אייזנר וחבריו היא משימה בלתי אפשרית!
תפקידם של כוחות הביטחון הוא בראש ובראשונה לסכל את מטרתם של הפרובוקטורים למיניהם, וכדי לסכל את מטרתם עלינו להבין אותה. מטרתם של הפרובוקטורים כולם אינה להיטיב את גורל הפלשתינים החיים תחת ה"כיבוש" הישראלי. זה בטוח לא. אם זו הייתה מטרתם, היו מן הסתם מפגינים לא רק נגד אסד ומשטרו בעבר ובהווה, אלא גם נגד החמאס השולט בעזה.
אין ספק שהפלשתינים החיים ברמאללה נהנים ממידה רבה יותר של חופש ורווחה מאחיהם בעזה הנמקים תחת שלטון החמאס. לכן זה ברור לגמרי שלא גורל הפלשתינים מעניין את הפרובוקטורים, ואת זאת כדאי גם לפלשתינים לדעת. בכלל, כדאי לפלשתינים סוף-סוף לקחת את גורלם בידם ולהגיע להסכם מכובד עם היהודים. זה בהחלט האינטרס העליון שלהם, אבל זהו נושא אחר.
מטרתם של הפרובוקטורים היא ביזוי והשפלה של הסמלים של מדינת ישראל, ומטרת ביזוי הסמלים היא לבזות את המדינה, ובכך לחזק את אלו השוללים את זכותה להתקיים כמדינת היהודים. ביזוי הסמלים נעשה בדרכים רבות ומגוונות. כאשר צעיר פלשתיני המתגורר בשבדיה שורף את דגל מדינת ישראל בקניון בשטוקהולם, הוא עושה זאת בדיוק לאותה מטרה. הפרובוקטורים עושים זאת בדרכים רבות אחרות ולא אמנה אותן. רצוני להתרכז בנושא ההתנגשויות שלהם עם כוחות הביטחון, כי בכך אנו עוסקים עכשיו.
כך נסכל את מטרת הפרובוקטורים:
לובש מדים הוא לא רק אדם הממלא תפקיד קשה, הוא גם סמל. כאשר הם מצליחים לצלם ולהפיץ תמונות של לובשי מדים של מדינת ישראל המושפלים על-ידי פרובוקטורים, תמונות של חיילים שאבנים ובקבוקי תבערה נזרקים לעברם. כאשר רואים בתמונות האלה צעירים הצוחקים ומלגלגים ומנפנפים בדגלי פלשתין. כאשר זה קורה, מצליחים הפרובוקטורים במטרתם, שהיא כאמור ביזוי והשפלה של מדינת היהודים על-ידי ביזוי והשפלה של סמלי המדינה. זוהי מטרתם האמיתית ואת המטרה הזו אפשר וצריך לסכל.
כדי לסכל את מטרתם צריך לעשות שני דברים: ראשית, יש להחליט שכל הפגנה בלתי חוקית היא מעשה אלימות. ומעשי אלימות יש לדכא בכוח. ולצורך העניין, הנפת דגלים והתנגשות מכוונת עם כוחות הביטחון היא בהחלט הפגנה, ואם הם לא ביקשו ולא קיבלו אישור, הרי זו הפגנה בלתי חוקית. כיום יודעים הפרובוקטורים למיניהם שדבר לא יקרה להם והם אינם מהססים, ואת זה צריך להפסיק.
והדבר השני - יש לחוקק חוק האוסר על ביזוי הסמלים של מדינת ישראל. סמלים אלו חשובים לנו וכאשר אדם מבזה אותם, כולל אזרחי ישראל כמובן, יש לעצור אותו ולשפוט אותו לחומרה. אזרחים של מדינות זרות שיעברו על החוק הזה, יש לגרשם ולאסור על כניסתם לישראל. מדינת ישראל חייבת לשמור ולהגן על כבודה.
במקום להתקיף ולהעניש את שלום אייזנר, שניסה למלא את תפקידו, צריך לשנות את המדיניות כלפי מי שמטרתם האמיתית היא לבזות אותנו.

תאריך:  27/04/2012   |   עודכן:  27/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להתנצל בפני שלום אייזנר
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
דוד- זה לא מכובד
אבנר צפוני  |  27/04/12 12:57
 
- לא אירוני שקוראים לו שלום?
מוריה  |  29/04/12 10:08
2
עבר זמנם של מאמרים וטוקבקים
שפיכת דיו ברשת  |  27/04/12 12:59
3
רשימה שאינה ראויה מכל בחינה
עברי בן-יוסף  |  27/04/12 13:57
 
- כפי הנראה אתה אידיוטי שימושי
או סמולן הזוי   |  27/04/12 15:33
 
- אייזנר ויתר להם יותר מדי= טעות
עברי אמיתי  |  27/04/12 16:37
4
אתה צודק
אלטע קאקער  |  27/04/12 15:04
5
מצדיעים לאייזנר-בזים למדיחים! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  27/04/12 16:36
 
- נאווה ...מתי ואיפה שרתת בצה'ל  ל"ת
תגובה לחלאה ימנית  |  28/04/12 10:32
 
- שירתתי בביר-גפגפא שבסיני ב=196
קורןנאוה טבריה  |  28/04/12 14:27
6
ברור שצריך להתנצל
רוזית  |  27/04/12 17:12
7
התנצלות
איש הגון  |  27/04/12 17:45
8
אייזנר. הרבה אוהבים אותך.
עמוס שנער  |  27/04/12 18:36
9
לא מובן למה ההתקפלות הסזיפית
האינסופית  |  29/04/12 14:23
10
תוצר קלוקל של מערכת החנוך
ע.ג.  |  2/05/12 07:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
קדושה אינה פרישה מהחיים, מהיצירה, מהמענג. היא פרישות מהמותרות, מחיים משולחי רסן. מיצוי טעמו של המותר נגמר במקום בו חוסר האיפוק חותר לטעום טעמו של המופקר. השומר כל האיסורים ואינו משגיח בעובדה כי האלוהים אסר אותם מפני שהוא מזוהה עם תכליתם - הוא נבל, ברשות התורה כביכול, אך בניגוד לרוחה בוודאי    וינייטה לפרשת אמור-קדושים התשע"ב
דודו קוכמן
בימים אלה, כשאנו חוגגים 64 שנים להקמתה של מדינת ישראל, ראוי להביט על הדבש ועל העוקץ, על המר והמתוק
עליס בליטנטל
סיכום ארועי יום העצמאות: הטקס על הר הרצל היה מרגש ומהמם; קונצרט הרוק הפתיע בביצועים ישראלים טהורים; ערוץ 88 השמיע מוזיקה נהדרת; להקת "שממל" - המון "יידישקייט"; וגם: קולו של נתן כהן לא איבד שמץ מיופיו
זאב בן-יוסף
מייסדי הליכוד מהווים היום אחת הקבוצות החזקות ביותר בליכוד, שכן כל חבריה מאוחדים ומגובשים כולם יחד סביב אידיאולוגיה שורשית צרופה, ללא שום מניעים זרים, כשהאינטרס המשותף הוא - להשאיר את התנועה נטועה בשורשיה
ראובן לייב
אם לא די בחילול האתר הירושלמי המיתולוגי, המנציח את אחד הקרבות העקובים מדם של מלחמת ששת הימים - הרי שעכשיו גם מאיימת עליו סכנת סגירתו לצמיתות רק בשל...היעדר תקציב!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il