X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  ספרים
המדריך הישראלי החדש לתכנון פיננסי אישי
▪  ▪  ▪
להבין את עולם הפנסיה והחיסכון

"פנסיה וחיסכון בגובה העיניים" - הספר שישנה את התפיסה הנפוצה לגבי העתיד הכלכלי ויעזור להבין, אחת ולתמיד, את עולם הפנסיה והחיסכון. הספר כתוב בשפה ידידותית המסבירה לכל אחד ולכל אחת איך חוסכים, מהן האפשרויות וההזדמנויות, מה הסכנות ומה המשמעות של כל אותם מושגים שנשמעים מסובכים. הספר ינחה אתכם, צעד צעד, כיצד להיערך נכון לתקופת הפרישה וכיצד לצבור חסכונות לעתיד.
הספר, הכתוב בשפה מובנת, מעניינת ובגובה העיניים, מאפשר גם למי שחסר כל רקע כלכלי ללמוד בקלות כיצד לחסוך לפנסיה, מה לשאול את יועץ הפנסיה ואת פקיד ההשקעות ואפילו כיצד לחסוך לקראת מימוש מטרות כלכליות אחרות.
הספר מחולק לשני חלקים: החלק הראשון עוסק בהכנה כלכלית נבונה לתקופת הפרישה, והוא כולל ארגז כלים למתכנן הפרישה: הבדלים בין המכשירים הפיננסים השונים לחיסכון (קרן פנסיה, ביטוח מנהלים, קופת גמל, קרן השתלמות), כמה כסף נצטרך בגיל הפנסיה, מילון מושגים מעולם הפנסיה והחיסכון, עמלות ודמי ניהול, וגם הסברים על אחריות, חשיבות החיסכון ודרך החשיבה שתוביל אותנו להצליח בכך.
החלק השני הוא רב המכר "מחיסכון למיליון", שתורגם זה מכבר לאנגלית ונמכר באמזון ובחנויות נוספות מסביב לעולם. הספר עוסק בכללים להפיכת חיסכון -למיליון: כמה כסף צריך להפקיד כדי להגיע למיליון, ריביות ותוכניות חיסכון, הדרך לתשואה גבוהה יותר (קרנות נאמנות), טיפים לחיסכון והתנהלות נבונה בדרך למיליון. בנוסף, הספר כולל גם פרק נרחב המציג את כל האפשרויות להשקיע בחיסכון על פני השנים - לפי סכום ההפקדה והתשואה.
מחבר הספר: צביקה ברגמן
איש עסקים, מנטור מבוקש, סופר, מרצה ומו"ל יליד הארץ, נשוי ואב לשלושה. כתב מעל 50 ספרי עסקים ובהם רבי מכר בתחום החינוך הפיננסי, כלכלת המשפחה, שוק ההון ועוד. כל הספרים נמכרים ברשתות הספרים סטימצקי וצומת ספרים ברחבי הארץ. חלק מהספרים תורגמו ונמכרים בחו"ל. ברגמן משתתף בפאנל השדולה לחינוך פיננסי בוועדת הכספים בכנסת, אשר עוסק בקידום החינוך הפיננסי בישראל.

קטע מתוך הספר:

"צעיר בן 20, שיפריש 1000 ש"ח לפנסיה מדי חודש, יקבל בגיל 67 כל חודש 7500 ש"ח כגמלה. לעומתו - בן 45 שיפקיד כל חודש את אותם 1000 ש"ח לחודש יקבל רק 1500 ש"ח גמלה לחודש!
האם אתה יכול לחיות מ-1500 שקלים לחודש? האם אתה יודע לכמה כסף תזדקק כשתגיע לפנסיה? האם אתה יודע כמה כסף באמת תקבל מקרן הפנסיה שלך?
לא משנה בן כמה אתה, עליך להבין כי אם לא תתכונן לעתיד שלך כבר עכשיו - הוא יראה עגום... עגום מאד.
למרות מה שאתה חושב, בגיל 67 החיים הם לא רק כוס תה וקופת חולים. הבט סביבך וחפש מישהו שזה עתה יצא לפנסיה. האם הוא נראה כמי שחייו עומדים להיגמר? בגיל פרישה אתה מפסיק לעבוד - אבל ממשיך לחיות..."

תאריך:  03/06/2012   |   עודכן:  06/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עפר דרורי
פיסה מארץ ישראל הישנה והטובה של שנות השישים. מומלץ
עפר דרורי
רומן מתח מעניין ומותח כפי שרומן כזה אמור להיות
זהר נוי
"חברים – הזבוב והצב", אלגוריה קסומה לשני ניגודים, המתגברים על הפער שכמעט אינו ניתן לגישור והופכים לחברים בלב ובנפש
הרצל חקק
דברים על הספר "פרח נדיר" מאת עדה אהרוני, הוצאת רימונים, 2012. שירים על בת אהובה שהלכה לעולמה. חיים שקמים וצומחים מן השכול
משה ניסנבוים
על חייו של אלברט איינשטיין - ביוגרפיה הגיגיוגרפית ואף בעלת היבטים סוציולוגיים-אנושיים    לאומיות ואוניברסליזם - בוחן את ההבדלים, השוני ויש שאף את הדומה בין התנועה הלאומית לזו האוניברסלית    נוסח ירושלים - התמקדות בבתי הכנסת שבשכונות מרכז העיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il