X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שבי (אסף) גטניו מנכ"ל   |  'העמותה לדמוקרטיה מתקדמת'
על האירועים האחרונים בישראל ובעולם בכלכלה, בחברה ובממשל והשלכותיהם עלינו
▪  ▪  ▪
ברק אובמה. הצהרות ריקות מתוכן של המשיח השחור מארה''ב [צילום: פלאש 90]

27.9.2012 - 'אסם מייקרת את מוצריה בעד 6.1%' - עליות מחירים הנובעות מתאוות בצע בלתי מרוסנת ולא מהגיון כלכלי, כגון התייקרות אמיתית של משאב כלשהו, הן הוספת שמן למדורת הייאוש של אזרחי המדינה. כבר שנים רבות שהמצב דורש את התערבות המדינה לצורך מניעת עושק האזרחים, אולם 'דמוקרטיות המקורבים' שלנו בוחנות הצלחה על-פי גידול בהכנסות השנתיות, כך שאין לצפות לישועה משכמותן. קביעת "רף עליון" לרווח על מוצר שעלותו X זה עניין מגונה בימי שלטונן, אבל אני מנחש שלבסוף לא תיוותר בידן ברירה.
25.9.2012 - שרות אלפי ספרדים צרים על הפרלמנט במדריד ומפוזרים בכוח ע"י כוחות המשטרה. לא לטעות, עדיין לא מדובר בתחילת המהפכות, אולי רק בצירי לידה ראשוניים. החברים בספרד מתקדמים בהבנתם כי מדובר במאבק הרבה יותר גדול ממה שתיארו לעצמם, מאבק לשינוי סדרי עולם. עם זאת הם עדיין לא נמצאים בנקודה בה הם מבינים או מסוגלים לחיות בשלום עם גודל ההקרבה החומרית הדרושה ליצירת אלטרנטיבה. האליטות השולטות ב'דמוקרטיות המקורבים' המערביות אינן מוכנות לכל שינוי אמיתי במהות התנהלותם של המשטרים, וביחד עם המשברים הכלכליים שבפתח זה מבטיח לנו סערות היסטוריות אדירות.
28.9.2012 - בעוד שנה אגד מפסיקה לפרסם על האוטובוסים בירושלים. אני מוריד את הכובע בפני החרדים. זוהי דוגמה איך עושים טוב שלא בכוונה תחילה, ואולי גם מהסיבות הלא נכונות. שחרור המרחב הציבורי מהכיבוש המסחרי הוא מאבק חשוב ממדרגה ראשונה, רק חבל שהוא לא מתקדם באופן מובנה ומתוך מחשבה תחילה. בנקודות מסוימות הכוחות הדתיים הוכיחו לא אחת כי הם היחידים המסוגלים להוביל תהליך נוגד קפיטליזם. לצערי כל ייתר הגורמים כושלים לרוב בדרך להשגת מטרותיהם השונות בנושא, כיוון שחסרה להם האמונה בדבר מה אחר ונכונות לשלם מחיר.
29.9.2012 - עיריית סן פרנסיסקו תתיר בניית דירות בנות 20 מ"ר, עלות שכ"ד ינוע בין 1,200-1,700 דולר. כולם רוצים מטרופולין והמטרופולין רוצה את כולם, או לפחות את כספם. בהחלטת עיריית סן פרנסיסקו נפרץ עוד גבול בחוסר הרצון להציב גבולות המאפיין את עידננו. מעכשיו כדאי לפשוע בסן פרנסיסקו כיוון שלפני המאסר תחיו בדירת כלא בת 20 מ"ר, ואחריו תחיו חיי מותרות בתא כלא עם הרבה יותר מקום, ללא עלות וכולל ארוחות קבועות. אין ספק - שוק חופשי זה דבר משחרר.
28.9.2012 - עוד בנושא דיור. עמי פדרמן, יזם: "יש מוסכמה שלכל זוג מגיעה דירה בבעלות, שזו זכות מולדת. אני לא חושב שזו זכות מולדת". עמי יקר, אחטא בניחוש פרוע כי אינך משתייך לאלה שאין בבעלותם דירה, ואם אני טועה עימך הסליחה. בכל מקרה, דבריך יכלו להיות נכונים בחברה בה לא היה אלפיון עליון שבבעלותו חצי מהמדינה. בדמוקרטיה ישנו קו ישיר בין מה שניתן להתיר לאחד לצבור ובין המינימום שיש לספק גם לאחר.
28.9.2012 - מאז כניסת אובמה לתפקידו העשירים בארה"ב ממשיכים להתעשר ופערי השכר בשיא. לכל חברי חובבי "המשיח השחור מארה"ב" נתון זה הוא עבורכם. אובמה הוא הצהרות ריקות מתוכן, אפילו אם מאחוריהן יתכן ויש כוונות כנות כלשהן (מי באמת יכול לדעת?). עוד מעט אנחנו ארבע שנים אחרי הסתלקותו של "הג'ורג' בוש" ולא ניתן עוד להמשיך להאשימו בנתונים הקשים הניבטים מול עינינו. הפער הזה זהו תינוקו של אובמה. נשיאי ארה"ב כולם הם במידה רבה בובות של המערכת, כל אחד מהם שלא יצא לשנות את המערכת מיסודה - גורלו נחרץ.
29.9.2012 - אחרי שלוש שנות מתיחות, ירדן שולחת שגריר לישראל. שמו של השגריר הירדני הוא ואליד עבידאת ולהערכתי מדובר בשגריר האחרון של ירדן בישראל בעידן בו המדינה הירדנית נשלטת ע"י מלך רודן. המלך עבדאללה יהיה צאצא אחרון בשושלת המלכים האשמית, או יישאר על כיסאו כמלך ייצוגי. כבר משנת 2007 טענתי שמנהגן המגונה של הדמוקרטיות המערביות לתמוך ברודנים יעלה להן ביוקר. ירדן איננה יוצאת מן הכלל. אם הייתה בקרב 'דמוקרטיות המקורבים' המערביות אמונה בדרך הדמוקרטית וערכיה, הן לא היו בוחרות לתמוך ברודנים נוראיים שהצמיחו לבסוף פונדמנטליזם איסלאמי. החטא ועונשו.

תאריך:  30/09/2012   |   עודכן:  30/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קצרצרים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מודל לדמוקראטיה
אורי פ  |  1/10/12 10:02
2
יפה ל"ת
מזכיר_המדינה  |  1/10/12 19:21
3
הצמיחה והמשכורות
בו עזוז   |  2/10/12 07:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
אם על-פי מידע בטוח הידוע רק לנתניהו, אין כל סיכוי שאמריקה תפעל וגם העולם הערבי-סוני השלים עם האטום האירני - או אז אכן יש הצדקה להזדעקותו. במקרה כזה, עליו לשתף בתובנותיו את עמו. עליו לשכנע, שהגיעה השעה לעשות עכשיו את מה שהיה דרוש לעשות ערב יום הכיפורים ההוא
ציפי לידר
סוכות הוא חג האחדות, הסובלנות, השוויון והאהבה    אז איך אפשר שלא לשמוח בחג?    על סמלי הסוכה, ארבעת המינים - ומה שביניהם
הרב אליהו קאופמן
רק ברומניה הצליחה פדרציה של "סקוריסטים" קומוניסטים לשעבר להשתלט על שגרירות ישראל, על ארגוני שואה ושאר הארגונים היהודים בשרלטנות כזו. מישהו צריך לבדוק את העניין ומישהו - במשרד החוץ ה"לאומי" של ליברמן, צריך לבדוק את הזיווג הזה ואת הלגיטימציה לשחקנית היהודונית שגילמה את אימו של יש"ו
יהודה כסיף
תגידו, בסדר, הוא מופיע לפני כל הכיתה בשיר, סיפור ואגדה וגם בציור. אז בשביל קו אדום אחד היא צריכה לנסוע? לא רחמנות? אחרי הצום? את כל הדרך עד שם? ואחר כך לחזור.. בערב שבת...ומי יבשל לשבת? מי יחמם צימס במחבת? מי ישפות מים בקומקום, בכל אופן קצת תה עם לימון, אחרי הנאום?
אריה אבנרי
על קו אדום, כחול-עיניים, נשיא שחרחר, מזכירה זהובה, לבן-שיער, חום-שיער, אדום-שיער וצבע שמחמיץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il