X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ברוך ושרונה היו אמורים להתחתן ביום חמישי האחרון (תאריך שנקבע כבר לפני חודשים) באחד האולמות המפוארים באשדוד. עקב ירי הטילים, החליטה המשפחה באותו בוקר לחפש אולם אחר. לאחר שעות, התחתן הזוג המאושר בניר אליהו
▪  ▪  ▪
ברוך ושרונה. חגגו עד אור הבוקר [צילום: פרטי]
בחתונה עם הזמרת מרגלית צנעני [צילום: פרטי]

בין שמיים וארץ ישראל
בעוד האורחים מודאגים מהמלחמה מצד אחד ומהאפשרות לביטול החתונה מצד שני, החלה המשפחה בחיפושים קדחתניים אחר אולם אחר. "לא נוכל לתאר את הלילה הקשה מנשוא שעבר על הזוג", מספר האב רפי, "בהתלבטות ובחוסר אונים מה הכי כדאי לעשות ובכלל האם אפשר למצוא אולם אירועים חלופי שפנוי ביום חמישי הזה"

שרונה וברוך התחתנו ביום חמישי האחרון (15.11.12) בקול ששון וקול שמחה לאחר שבוע מורט עצבים ויום מתיש בו משעות הבוקר המוקדמות הם תרו אחר אולם חלופי שיסכים לקלוט אותם ליום החשוב בחייהם, מהיום להיום.
בגלל המלחמה
הזוג המאושר שרונה וברוך, קבעו לפני כתשעה חודשים להינשא ביום חמישי, ה-15.11.12, באולם האירועים "טרויה" בני דרום, שבאשדוד.
מאחר שמבצע "עמוד ענן" היה בעיצומו, האולם היה בטווח טילי הרקטות שנורו ללא הפסק על יישובי הדרום, הסיכון היה גבוה מאוד ופיקוד העורף אסר על התקהלות של יותר ממאה איש במקום אחד, החליטו בני הזוג לחפש אלטרנטיבה לקיום החתונה במקום אחר.
בעוד האורחים מודאגים מהמלחמה מצד אחד ומהאפשרות לביטול החתונה מצד שני, החלה המשפחה בחיפושים קדחתניים אחר אולם אחר. "לא נוכל לתאר את הלילה הקשה מנשוא שעבר על הזוג", מספר האב רפי, "בהתלבטות ובחוסר אונים מה הכי כדאי לעשות ובכלל האם אפשר למצוא אולם אירועים חלופי שפנוי ביום חמישי הזה".
כמו מבצע צבאי
חברותיה ואחותה של שרונה ישבו על האינטרנט והטלפונים כמו מבצע צבאי במשך שעות במטרה לבנות אלטרנטיבות לחתן ולכלה. לאחר שעות העלו ומצאו את אולמי "עדן על המים", שבקיבוץ ניר אליהו הסמוך לכפר-סבא, "ולא יאמן המקום המדהים הזה היה פנוי בערב יום חמישי הזה, דבר נדיר בפני עצמו", אמר האב, "כל זה אירע באותו היום בשעה 10:30 בבוקר ביום שאמורה הייתה להיות החתונה".
אולמי "עדן על המים" לא היססו ונענו ברצון לאתגר הכביר ומיד גייסו כמו במבצע צבאי את כל העובדים המסורים שלהם כולל את "בראף קייטרינג", שעמלו בזריזות יעילה על מטעמי הקייטרינג ל-600 אורחים באופן מיידי.
האורחים קיבלו הודעה על השינוי
שעות ספורות לפני החתונה
במקביל נשלחו הודעות מיידיות לכל האורחים על העתקת החתונה של הזוג ל"עדן על המים" שבקיבוץ ניר אליהו הסמוך לכפר-סבא. "לאחר שווידאנו שכל האורחים מיודעים היטב על השינוי, רק אז יצא הזוג לצילומים. הגדילו לעשות האמנים ליאור נרקיס ומרגלית צנעני שבאו ושימחו את הזוג המאושר בהופעות בלתי נשכחות עד אור הבוקר".
יצוין כי כל 600 האורחים הגיעו ללא יוצא מן הכלל ורקדו ושמחו עד 02:30 בבוקר.
שרונה לאורחים: "עוד הייתה לנו תקווה"
הכלה הנרגשת שרונה עוד הספיקה לשבת לכתוב נאום מרגש שהוקרא לאחר מכן בפני האורחים הרבים "רציתי לשתף אתכם במה עבר עליי ועל בעלי הטרי ברוך בימים האחרונים", קראה שרונה ברגש ודמעות חנוקות בגרונה "ברוך הציע לי נישואין לפני כתשעה חודשים. אנחנו כזוג מאושר חיפשנו את המקום האולטימטיבי לחגוג את אהבתנו היפה עם המשפחה והחברים המקום המושלם נמצא אי שם בבני דרום- אשדוד טרויה.
"הארגונים בוצעו במהלך תשעה החודשים בצורה מדוקדקת ורגועה, זמרים ליאור נרקיס המדהים ומרגלית צנעני המהממת, עיצוב, טעימות, מגנטים, שמלה של נינה דבש ההורסת, תסרוקת ואיפור של טירן חמצני האדיר, חליפה, נעליים, שיר כניסה, שיר יציאה, סלואו ראשון. עבדנו עם אנשי מקצוע מדהימים, מנהל אירוע מקצועי אלון מהמדרגה הראשונה, בעל האולם אבי בן חמו מעורב ומפנק סוויטות מפוארות לנו ולהורים, אירוע תוכנן בצורה מדויקת ברמת הדקה. באמת האירוע של חיינו. התאריך נקבע ליום חמישי, 15.11.12. לפני האירוע, לאחר המקווה, החלטנו ברוך ואני כי לא נתראה כמה ימים לפני החתונה.
"ביום רביעי בשעה 16:00 לאחר שהעברנו את ההפתעות לרחבת הריקודים ואלכוהול לאולם, התחילה מתיחות באזור הדרום בעקבות חיסולו של בכיר בחמאס.
"כשברוך אהובי ואני ראינו את המתפתח, עוד הייתה לנו תקווה כי המצב יישאר יחסית רגוע ולא תתפתח מתיחות. במשך הזמן ראינו כי אט-אט המתיחות עלתה וגברה ויש חשש רציני לאירוע שלנו, תחילה הוא לא היה בטווח הטילים. אני התחלתי ממש לחשוש וברוך לעומתי נשאר מעודד ועוד הרגיש תקווה גדולה.
"האנשים התחילו להתקשר גם מתוך חשש למצבנו וגם בכדי לעודד אותנו ולהבטיח כי הם יגיעו גם לעזה בשבילנו, אין אנשים כאלה! פשוט מדהימים!!! הטלפונים לא הפסיקו לזרום, דאגה,עידוד, אהבה שטפה אותנו מכל הכיוונים, אני שהייתי בבית עם אמי, אחותי, חברתי הטובה ביותר סימה וחברתי הטובה נטע הייתי מוקפת באנשים שתמכו בי".
"כולם התחילו לבכות יחד איתי"
שרונה ממשיכה ומקריאה בפני האורחים: "בשעה 23:00 בלילה נשברתי ובכיתי את נשמתי, כולם התחילו לבכות איתי, הבנו כי המצב לא משתפר ואפילו נהיה יותר גרוע. החלטנו ללכת לישון ולקבל החלטות בבוקר, לא ישנתי כל הלילה, בשעה חמש בבוקר נרדמתי מתוך בכי. בבוקר, 15.11.12, יום חתונתנו, קמנו בשעה 08:30, והמצב רק החמיר יותר ויותר.
"נסעתי לברוך, כשהגעתי אני וברוך דיברנו עם מנהל האולם של 'טרויה', אבי בן חמו, הוא ביקש לעזור לנו למצוא מקום חלופי במהירות הבזק. הוא הציע כי יעביר את כל העובדים בכדי שיבצעו את האירוע במקום מוגן, היה מוכן לעשות בשבילנו הכל... אדם נדיר!!!
"לאחר שדיברנו איתו הבנו כי אין מנוס וכי יש עלינו למצוא מקום חלופי בהקדם. נזכרתי בבשורת סימה - המלאך השומר עלינו, כי 'עדן על המים' בקיבוץ ניר אליהו פנוי.
"אני שנחנקת מדמעות מספרת לו על האירוע החלומי שאותו תכננתי עם אהובי במשך תשעה חודשים. עוזי ישר מתגייס לעזרה, מרגיע, מעודד, מבין כי עומד בפניו אתגר לא פשוט, חתונה של כ-600 מוזמנים עם הכל מכל כל, זוג שבור, הורים הרוסים.
"תוך שלוש דקות קיימנו שיחת ועידה עם מנהל 'טרויה' אבי בן חמו ועוזי מנהל 'עדן על המים', האנשים הנפלאים הללו סגרו פינות לוגיסטיות, העברת השרביט בצורה מושלמת.
"תבינו כי הם דיברו עם זוג שהתנפץ חלומם בכמה דקות בודדות, והם הצליחו לרומם אותנו, הם עשו הכל מכל כל. תוך כחצי שעה והכל דרך הטלפון - עוזי, נדב, רונן ושמעון איחו מולנו את השברים. תודה רבה מיוחדת לכל האורחים שהגיעו ללא יוצא מן הכלל ושמחו בשמחתנו עד אור הבוקר".

תאריך:  21/11/2012   |   עודכן:  21/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מרגלית צנעני
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החתונה עברה מאשדוד לאזור השרון
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מזל טוב לכלה ולחתן! ל"ת
zip  |  21/11/12 17:29
2
רק בשורות טובות!!!!! ל"ת
הניה  |  23/11/12 14:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבישי אפרגון
במקביל להמשך המגעים האינטנסיביים לקראת הפסקת אש, משלים צה"ל את היערכותו לקראת פעולה צבאית רחבה ברצועה. פעולה קרקעית - בעד ונגד
עידן מילצ'ר
הסיסמה "עשו אהבה ולא מלחמה" מלווה אותנו מקדמת דנא, אך מה באמת מתרחש בגופנו בזמנים כמו אלו? כיצד ניתן לקיים יחסי-מין בזמן שהות במקלט? איך אפשר להביע מגע כשנמצאים בחלל צפוף לצד הילדים וללא אפשרות לאינטימיות?
שמחה דגן-עזריאל
על-מנת לפרוק מתחים מהגוף, מומלץ, איפה שניתן, לבצע פעילות גופנית    ניתן לבצע טכניקה פשוטה להרפייה הדרגתית שמטרתה להרפות מתח, חרדה ושרירים תפוסים    קיימים מספר תוספי מזון המומלצים להורדת רמות מתח
ד"ר אשר שלמון
מרבית החולים מסתובבים תקופה ארוכה עם התסמינים של המחלה ולא מאובחנים    בשנים האחרונות חלה התפתחות מרשימה בכלי אבחון המחלה ובמגוון רחב של טיפולים תרופתיים אשר תרמו לשיפור משמעותי בהישרדות החולים
מירב ארד
החוויה הצפתית מקפלת בתוכה קצת מכל דבר - קור אירופי, ניחוח יהודי, טעם אותנטי ונשימה עמוקה של אוויר צלול כיין. למבקר אשר עולה לצפת ממתינות מספר חוויות חדשות שכדאי להכיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il