X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מאיר פניגשטיין, גברי לוי, נועה תשבי ושייקה לוי [צילום: שוש מיימון, לוס אנג'לס]
סינימה גשש
שייקה לוי וגברי בנאי קבלו בלוס אנג'לס את פרס פניגשטיין, והרבה אהבה וכבוד מבית משפחת שלומוב ועד מסיבת נעילה בתיאטרון 'סבאן', עם 'גבעת חלפון' הבלתי נלאה
שוש מיימון עיתונאית, צלמת ועורכת, חיה בלוס אנג'לס
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
גברי בנאי מקבל את הפרס. [צילום: שוש מיימון, לוס אנג'לס]

השבוע האחרון עמד בסימן הגשש החיוור, עם שלושה סימני קריאה!!!. שייקה לוי וגברי בנאי כמעט נחנקו ממטר האהבה, החבוקים, הנשיקות, לחיצות היד והצילומים שנשפכו עליהם. הישראלים של אל.אי. פשוט השתגעו על הגשש. לא זוכרת קבלת פנים כל כך חמה וכל כך מחבקת כמו שכל החבר'ה כאן שפכו על שייקה וגברי. השניים שהגיעו לרגל הקרנת 'פולי, שיר עזבון', סרט דוקומנטרי שביים עופר נעים, התכבדו במסיבת סיום מהסרטים.
מאיר פניגשטיין, מפיק פסטיבל הסרטים הישראלי, בהברקה של הרגע האחרון, הזיז את הסרט 'זייתון', שהיה אמור לנעול את הפסטיבל, לאמצע השבוע, והעביר את 'גבעת חלפון אינה עונה' האלמותי לתיאטרון 'סבאן', בתור הסרט שינעל את הפסטיבל.
תיאטרון 'סבאן' המה אנשים. בפואייה עמדה הזמרת, לייה לפידות, יפה ואלגנטית וזוהרת וקבלה את הקהל בשירים אמריקנים קלאסיים. ברחבה של לפני הכניסה לאולם התגודדו מאות ישראלים סביב גברי ושייקה, וכל הזמן בקשו שאצלם אותם "עם שייקה", "עם גברי", '"ם גברי ושייקה". בקיצור, מטחים של בליץ תקשורתי.
יומיים לפני טקס הנעילה הנוצץ מצאתי את עצמי בביתם היפה של אלין ואיציק שמולוב, שפתחו את הבית ואת הלב ואירחו בחצר היפה עשרות מוזמנים מטעם ארגון IAC (מנהיגות ישראלית באמריקה) שבאו לתת כבוד לגברי ושייקה אצל השמולובים. היה כיבוד כשר ובשפע, כמו שאלין היפהפיה יודעת להכין. איציק שמולוב המארח אמר שהוא כולו נרגש לארח בביתו את הגששים, שהצחיקו ועינגו אותנו במשך כל כך הרבה שנים.
כל העיר הייתה שם: המפיק אבי לרנר, ניר חכלילי, מירי נאש מהועד למען החייל, אהובה ועופר קורן מנכ"ל בנק לאומי, המפיקים ד"ר זהבה ודני ישראלי, האחים מני, האחים מאיר ויחי יוגב, שון אבן חיים, שירה גבריאלוב ועוד.
מאיר פניגשטיין הנחה את הערב, וגברי ושייקה ספרו אנקדוטות ובדיחות מן העבר המפואר המשותף.
יומיים אחרי כן, ביום חמישי, 'גבעת חלפון אינה עונה' שכתב וביים אסי דיין, ובכיכוב הגששים, נעל את פסטיבל הסרטים ה-27. מאות קרואים זרמו ל'סבאן תיאטר', האוכל היה מצויין והאוירה נוצצת ואלגנטית. הבימאי בועז דוידזון העניק אות הוקרה על מפעל חיים לגששים, ונועה תשבי, שנראתה ייפה וזוהרת הנחתה את הערב בחן. כששייקה קבל את הפסלון אמר שקבל בחייו הרבה פרסים: 'כנור דוד', 'פרס ישראל'. ועכשיו הוא מקבל את פרס פניגשטיין.
לפני ששייקה לוי חזר לארץ שאלתי אותו איך הוא מסכם את הגיחה לאל.אי?
שייקה: "היה נחמד לנו כאן מאוד מאוד. אצל שמולוב היה מקסים. הוא איש על הכיפאק. רחב לב, ואירח אותנו לתפארת מדינת ישראל. פתח את הבית ונתן מכל הלב. הרגשתי שהוא אומר: 'החבר'ה האלה ענגו והצחיקו אותנו כל כך הרבה שנים. אני רוצה לתת להם בחזרה'. אשתו אלין, יפהפיה ונהדרת. ומסיבת הסיום ב'סבאן תיאטר' - זה היה תענוג.
ואיך היה לראות שוב את 'גבעת חלפון'
"זה תמיד נהדר. אתה רואה את השנינות שיש שם. את ההרגשה של התקופה, של המילואים והחברותא חבורת השחקנים שששיחקה שם. זה היה ממש כיף. אני פה שותף לאיזשהי חוויה. מה רצינו בסך-הכל? לשרוד. להתפרנס. פשה (פשנל הגדול, מפיק וממציא הגשש. ש.מ.) אמר: 'בואו תעשו שלישייה'. אמרנו: 'למה לא?' איש לא שיער שזה יגיע למימדים כאלה. לפרס ישראל!.
זה לא פרס לקומיקאים על משחק. זה פרס ישראל על תרומה למדינה ולחברה. זה המיץ של הדבש. זו גאווה גדולה. איך אמר פיני גרשון באחד הנצחונות? 'ישראל זה חיל אויר, הגשש החיוור ומכבי תל אביב".

שייקה לוי, נועה תשבי ומאיר פניגשטיין [צילום: שוש מיימון, לוס אנג'לס]
שייקה לוי עם ג'ימי דלשד- לשעבר ראש עיריית בברלי הילס [צילום: שוש מיימון, לוס אנג'לס]
שייקה לוי וליאל קולט- הנכדה של אחותו [צילום: שוש מיימון, לוס אנג'לס]
שייקה ואורנה לוי [צילום: שוש מיימון, לוס אנג'לס]
צמד האחיות ספריות בתיה ועליזה עם גברי בנאי [צילום: שוש מיימון, לוס אנג'לס]
נועה מימן [צילום: שוש מיימון, לוס אנג'לס]
מאיר פניגשטיין וניר חכלילי [צילום: שוש מיימון, לוס אנג'לס]
תאריך:  16/05/2013   |   עודכן:  16/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סינימה גשש
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לאס ווגאס 100 ק"מ משם. ל"ת
מניש  |  16/05/13 16:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
אין כמו שאול בן אדרת, שף לדוגמה ובעליה של מסעדת "התרנגול הכחול" בצפון תל אביב, הראוי לזכות בפרס הנכסף, בזכות יצירות המופת שהוא מצליח לרקוח בידיו הברוכות
שמעון ואקנין
כדאי לרכוש שמפו ומרכך חדשים התואמים את סוג שערנו ובעלי ניחוח מרענן ואוורירי שיתאים למזג האוויר החם והיבש    הקפדה על גזירת קצוות מפוצלים אחד לחודשיים חשובה בכלל לשמירה על השיער ובפרט בחודשי הקיץ
י. אלקלעי, י. פרידמן
מלנומה הוא סרטן אלים מאוד עם מהירות גבוהה ביותר של הכפלת תאים    הוא מתחיל בדרך-כלל בשומה תמימה למראה, שעם הזמן הוא מעמיק את חדירתו ושולח גרורות לשאר הגוף
יואב יצחק
שר הפנים גדעון סער עומד להודיע על-כך פומבית    ההחלטה - בעקבות כתב האישום שהוגש נגד צבי בר בגין עבירות שוחד והנחיית בית המשפט העליון
יואב יצחק
באיחור של חודש וחצי פרסמה קווינקו שבשליטת יגאל זילכה דוחות שחורים: הפסדי ענק בסך 417 מיליון ש"ח; הון שנחתך בשני שליש ל-127 מיליון ש"ח; תזרים מזומנים שלילי; וחוסר וודאות באשר להמשך קיומה של החברה כ"עסק חי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il