X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשורה התחתונה, מלחמת צוק ר-ה-ט, הינה תוצאה אחת ויחידה של התנהלות מוטעית של משטרת ישראל, שבמחשבה שנייה יכלה להיגמר לכל הפחות בקורבן אחד ולא שניים, אם כבר הקורבן השני נתן את נשמתו - הדברים משמעם אחד הוא, דמם של תושבי רהט ה-פ-ק-ר!
▪  ▪  ▪
פגיעה ברכב משטרה במהלך התפרעויות ברהט [צילום: משטרת ישראל]

דמם דם הוא, צבעו אדום, נזיל ככל דם, והפקר הוא איננו, אם לדעת כל דעת, תהא אשר תהא, דמם של אלה הגרים בדרומה של המדינה שונה הוא מדמם, אז לכלל טעות נפלו. לא בצוק איתן עסקינן ולא בעופרת יצוקה, אלא בצוק ר-ה-ט, לובשי המדים הכחולים החליפו את לובשי המדים הירוקים, הטנקים הפכו לניידות, לנשקים נוספו גזים, הקבינט המדיני-ביטחוני הפך לקבינט פנים-מפכ"לתי, כך או כך, בכל מלחמה יש פצועים, אלא שברהט המלחמה המשטרתית גבתה נשמותיהם של אזרחים.
אזרחי המדינה הם, מחזיקי תעודת זהות כחולה, משלמים את מסיה ולא מקבלים את הטבותיה, ובכל זאת, בחרה הזרוע המבצעת לגבות את נשמותיהם, ללא סיבה ו/או מניע, שנשמעו, לפחות ע"י שום גורם בכיר במערכת. אם ניתן לתאר את הנעשה בפעולה מלחמתית זו, בלשון עדינה ומרוסנת, המשטרה, פשוטו כמשמעו, "לקחה" את החוק לידיים!
במיסגרת פעילות משטרתית, כך תוארה הפעילות בה נגבתה נשמתו של סאמיאלג'עאר תושב רהט, פעילות שהחלה בהפעלת סוכן סמוי ללכידת "סוחרי סמים" - ברור לכולנו שלא מדובר במחבלים, יצאה המשטרה מגדרה, וסברה לתומה כי מדובר במי שפגע בביטחון המדינה ולא באינטרס הציבורי, והחליטה על דעת עצמה, כי דמו של סאמיאלג'אער הפקר, והוא יהיה המחיר שישלמו "סוחרי הסמים" על פעילותם. ממש כמו במלחמה, ממש כמו בצוק איתן, המתקפה יצאה כנגד חמאס, אולם אין מנוס, אזרחים הצטרכו לשלם את המחיר, ולא ניכנס לסוגיית המגן האנושי, כי בסופו של יום, חמאס עודנו קיים ושורר ואותם סוחרים ממפת הפשעהם לא יימחקו, אלא רק יתחלפו, ומה אשמו של סאמיאלג'עאר- רק ההוא למעלה יודע!
בזה לא תם ונשלם המבצע הצבאי משטרתי, שיביא להתנקות הדרום מסמים קשים וקלים, כנראה שנשמתו של סאמיאלג'עאר לא השיגה את המטרה, ויש לבנות אסטרטגיה חדשה תוך ביצוע טקטיקה מיוחדת שתגבה נשמתו של צעיר, לא מבוגר, ובכך תושג המטרה המבצעית, ויתנקה הדרום ממחבלי הסמים. סמי זידאני, הבחור הצעיר שנהרג בעקבות שאיפת גז מדמיע בהלוויתושל הקורבן הראשון. סיפור טרגי, שכמותו עוד לא שמענו. המשטרה הצבאית של מדינת ישראל החליטה פה אחד, דמם של תושבי רהט הפקר, דמם של ערבים "עולה" פחות מדמם של "אחרים", המשטרה הצבאית החליטה שהלוויה עקב רשלנותם הם אינה מעניינם, ויש לרדוף אתסאמיאלג'עאר ז"ל עד קברו. במלחמה מקדשים נפשותיהם של קורבנות, במדינה מתוקנת כמו שלנו משטרת ישראל החליטה -שלא!
נוכחות המשטרה בהלוויה היה בניגוד לכל סיכום עמה או כל בקשה שהופנתה אליה מטעם ראש עיריית רהט או מי מטעמו, מאחר שהגזרה חמה. שוב, המשטרה החליטה על דעת עצמה כי טעות היא לא עשתה ורק בעקבות כך, נוכחה ניידת צבאית בין רכבים שחנו בהלוויה, ובטענה כי זו "נלכדה" בין הרכבים, והצטרכה הזמנת תגבורת. במאי הוליווד היה מתבייש לעשות כזו סצנה. בהלוויה כן בהלוויה - כמו במלחמה - החלו שוטרים לפזר אנשים המלווים את הקורבן הראשון לקברו, ובתוך כך, נגבתה נשמתו של הקורבן השני.
ואז, קם משינתו מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו, וטען כי גורמים קיצוניים הם אלה שגרמו לאי שקט ברהט, ויש לפעול להחזרת השקט. מפקד מחוז דרום במשטרת ישראל, קם גם הוא מתרדמתו, וטען כי אין בכוונת מח"ש לחקור את התנהלות השוטרים באירוע ההלוויה. חשש כבד קונן בליבי, הלא משמש המפכ"ל כממונה על משטרת ישראל ולא על בגוף הניטרלי החוקר את שוטריו? מח"ש הינה מחלקה לחקירות שוטרים, ואם המפכ"ל יצא בהודעה נחרצת כזו, ואם יש בדבריו דבר, הרי שלמח"ש ישנו מפכ"ל חדש, לכל הפחות!
הרצחת וגם ירשת, זו הסיסמה הכי מתאימה למעצרו של אביו של הקורבן השני, סמי זידאני, שנעצר בליל מות בנו לאחר שקיבל מכות כואבות ברגליו וידיו, ועוד כבלו אותם באזיקים, ורק יום למחרת שוחרר. שוחרר להלווית בנו, שאינו קשור למאומה. מהלוויה להלוויה כך הם היומיים האחרונים של אביו של הקורבן השני - סמי זידאני, ומי תיאר זאת לעצמו ? אף אחד!
כל אשר נאמר לעיל לא הספיק למשטרה להשכיל כי די לה, נוכחותה לכל הדעות בעייתית בגזרה חמה כזו, ובכל זאת, המשיכה דרכה היא בנוכחותה גם במהומות אחרי. מוזרים לחלוטין שיקולי המשטרה בפעילותיה והחלטותיה.
בשורה התחתונה, מלחמת צוק ר-ה-ט, הינה תוצאה אחת ויחידה של התנהלות מוטעית של משטרת ישראל, שבמחשבה שנייה יכלה להיגמר לכל הפחות בקורבן אחד ולא שניים, אם כבר הקורבן השני נתן את נשמתו - הדברים משמעם אחד הוא, דמם של תושבי רהט ה-פ-ק-ר!

תאריך:  21/01/2015   |   עודכן:  21/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צוק ר-ה-ט
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
דמם של ערבים זהה לדמם של
אהרון שחר  |  21/01/15 09:36
2
עו"ד
שמ  |  23/01/15 00:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
היימן ג'ורג' ריקובר נחשב לאבי הצי הגרעיני בתבל. עכשיו החליט שר הצי האמריקני לקרוא לצוללת המתקפה הגרעינית החדשה של ארה"ב על שמו של מי שתרם יותר מכל איש-צבא אחר לעוצמתה הגרעינית של ארצו. את סיפורו של האדמירל היהודי מביא העיתונאי גד נחשון מניו-יורק
איתמר לוין
רופא בולגרי ממוצא סורי העובד בלונדון - זה היה שכני ברכבת    למרות שהוא אדם משכיל ומתעניין, עובדות יסוד על הסכסוך הישראלי-פלשתיני לא היו ידועות לו    זו דוגמה מובהקת לכשלונה של ההסברה הישראלית בזירה החשובה ביותר שלה
יורם אטינגר
כדי להילחם בטרור האיסלאמי, ולמנוע את השתלטות האיסלאם על המערב, יש לנקוט בצעדים חסרי-תקדים, תחיקתיים, מדיניים וצבאיים לסיכול הכתובת על הקיר
עמי דור-און
ישראל חייבת לעשות כול מה שניתן כדי לחסל את האיום הפוטנציאלי של הפעלת נשק כימי מצד ארגון טרור כמו חיזבאללה, אך האם אכן יופעל נגדנו?
יוסף קנדלקר
שימוש במילים הללו ייצג עבורי דברים אחרים, ובעיקר את העובדה שהדור החדש, כלומר הילדים שלנו, מתנהלים בין "בא לי" ו"לא בא לי". רוצה הכול או לא רוצה כלום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il