X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחקר חדש מדווח כי רוב הגולשים באינטרנט אינם מודעים לכך שאתרים רבים אוספים מידע אישי לגביהם, כולל הרגלי צריכה, ולעיתים אף מוכרים אותם לצד-שלישי
▪  ▪  ▪

כל פעולה שאנחנו מבצעים באופן מקוון ניתנת למעקב על-ידי מפרסמים האוספים ומשתמשים במידע לשליחת פרסומות לקהל יעד ספציפי. ולא רק שזה אפשרי, זה אף קורה לעיתים קרובות מכפי שרוב הגולשים חושבים. האמריקני הממוצע אינו מודע כלל כי מעקב כזה אפשרי, וכיצד נאסף המידע ומנוצל. כך קובע סקר חדש בו השתתפו כ-1,200 משתתפים, שביצע מרכז סמואלסון באוניברסיטת ברקלי בקליפורניה, וה-Annenberg Public Policy Center באוניברסיטת פנסילבניה.
מה היא מדיניות פרטיות?
לפי הסקר, גולשים עדיין מאמינים כי מדיניות הפרטיות באינטרנט מגנה עליהם מפני מכירה או שימוש במידע אישי לגביהם. כ-55% מהמשתתפים בסקר הניחו כי מדיניות הפרטיות של חברה מסויימת מונעת מהחברה מלחלוק את הכתובת הפרטית של המשתמש או פרטים על המוצרים שרכש.
כמעט 4 מתוך 10 אנשים שרכשו מוצרים באינטרנט האמינו כי מדיניות הפרטיות מונעת מחברות בהן רכשו מלנתח ולהשתמש במידע על פעילויותיהם באינטרנט.
למעשה, שימוש במידע מסוג זה נפוץ ביותר, וחברות כאלה אף משלבות בין המידע שהן אוספות על הלקוחות שלהן עם מידע אחר הנאסף ממקורות אחרים, ליצירת פרופיל התנהגותי. ועדיין, כאשר הוצע למשתתפי הסקר הסבר ברור על תהליך הפרסום באינטרנט, 85% דחו את הרעיון שאתר שהם מעריכים ובוטחים בו יאפשר פרסום המבוסס על מידע שנאסף מביקוריהם באתרים שונים.
פונים ל-FTC
בסוף שבוע שעבר פנתה קבוצה של תשעה ארגוני פרטיות ל-FTC (ה-Federal Trade Commission) בבקשה להוסיף רשימת "Do Not Track", על-מנת להגן על גולשים מפני מעקב אחריהם שלא בידיעתם ושימוש במידע עליהם על-ידי מפרסמים.
הידיעה הופיעה ב-3 מקורות מובילים בעולם:
PCWorld
CNET
ComputerWorld

באתר pCon החדש! – המלצות, אתרים, הכרזות ומאמרים, על מחשוב ואינטרנט
תאריך:  04/11/2007   |   עודכן:  04/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עכבר העיר
סקעת או יצפאן, מחזמר יומרני או מופע תופים קצבי? כולם מתחרים בחנוכה על הכיס שלכם - אבל מה תקבלו בתמורה?
דרור מרום
נגד אירן, חמאס או חיזבאללה? צה"ל יקלוט פצצות חודרות בונקרים ויקבל טילי אוויר-קרקע    הממשל האמריקני טוען שהעסקה לא תשפיע על המאזן הצבאי במזרח התיכון
הדר פרבר
ההרכב הבריטי "Kosheen" צפוי היה להופיע בשבת באתר מחנה סימישטה שביוגוסלביה    בעקבות מחאה מצד קבוצה יהודית לזכויות אדם המופע בוטל
יפעת גדות
חרדה ממצבים מלחיצים בחיים גורמת לבעיות שינה למשך שישה חודשים לפחות לאחר האירוע
הדר פרבר
נשיא צרפת מנסה לחזק את הקשרים עם ארצות הברית למרות חילוקי דעות בכמה מהנושאים, בהם הנסיגה המיידית מעירק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il