במסגרת הדיונים בוועדת הכלכלה בחוק הגנת הצרכן לקראת הקריאה השנייה והשלישית במליאה, אושרה (יום ג', 3.11.09) הצעת משרד התמ"ת כי לא ייגבו מהלקוח מעל ל-100 שקלים בעבור התקנת התשתית של השירות. עם זאת, יהיה שר התמ"ת רשאי לקבוע תקנות ובהן סכומים שונים שיתייחסו למקרים מיוחדים. תקנות אלו יאושרו על-ידי ועדת הכלכלה.
התיקון לחוק מאפשר ללקוח לבטל עסקה תוך 14 יום מביצוע העסקה, החל מיום קבלת מסמך המפרט את העסקה. במידה שאכן מתבצע ביטול, על העסק לספק העתק מביטול העסקה. במקביל, העסק רשאי לגבות את התשלום בעבור השימוש בחלק היחסי של התקופה בה הלקוח השתמש במוצר או בשירות, ובמידה שנגרם נזק, רשאי העסק גם לתבוע את הלקוח בערכאות המיועדות לכך. עד היום, חובת ההוכחה הייתה על הצרכן, שנאלץ להתרוצץ בין בתי משפט על-מנת לתבוע החזר כספי.
ח"כ
אופיר אקוניס, יושב-ראש ועדת הכלכלה, אמר כי "חוק הגנת הצרכן, שאנו מחוקקים עכשיו בוועדה, מציב גבולות ברורים גם לתעריפים. זו הגנה אמיתית על הלקוחות".