X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
36 נק', 7 ריב' ו-8 אס' ללברון ב-86:102 על ההיט. פורטלנד ניצחה את הספרס
▪  ▪  ▪
שוב עשה בי"ס. לברון (gettyimages). צפו בתקציר

לברון שוב פגש את ווייד, ושוב עשה לו בי"ס. קליבלנד הביסה את מיאמי ורשמה ניצחון עשירי ברציפות, כשקינג ג'יימס, כמעט כרגיל, מתקרב לטריפל דאבל. רבע רביעי מצוין סידר לפורטלנד ניצחון דרמטי על סן אנטוניו.

קליבלנד - מיאמי 86:102

קינג ג'יימס נתן עוד הצגה, עם 36 נקודות, 7 ריבאונדים וגם 8 אסיסטים, וסחף את קליבלנד לניצחון מספר 40 העונה. דוויין ווייד קלע אמנם 24 וסיפק כמה רגעי קסם, אבל פגע רק ב-11 מ-26 מהשדה והחטיא כמה זריקות חשובות ברבע האחרון.

לברון קיבל עזרה נהדרת מדניאל גיבסון שקלע 12 נקודות למרות שהגיע לאולם רק במחצית השניה, כיוון ששהה בבית החולים עם ארוסתו ההרה, שאושפזה למטרות פיקוח. גיבסון נכנס לעניינים די מהר וברבע האחרון גם קלע שתי שלשות שסגרו עניין.

שאק סיים משחק סולידי עם 13 נקודות ב-50 אחוז מהשדה, כשהוא מוסיף גם 8 ריב'. מייקל ביזלי קלע 21 עבור ההיט, בתוספת 12 ריב' ו-3 אס'. ג'רמיין אוניל סיים עם 14 נק'. שתי הקבוצות עם יום חלש מעבר לקשת, רק 9 מ-37 יחד.

צפו בקאמבק של הבלייזרס ->

במפגש הקודם בין ההיט לקאבס, ב-12 בינואר, ווייד התעלה לרמה של ג'יימס כאשר השניים הפציצו יחד 70 נקודות. הפעם זה נגמר "רק" עם 60 משותפות, ושוב היה זה ג'יימס עם הניצחון שהעלה את מאזנו מול ווייד ל-13:9. פלאש לעומת זאת יצטרך להרים מהר את החברים שלו, שספגו הלילה הפסד רביעי ברציפות והשישי בשבעה משחקים.

פורטלנד - סן אנטוניו 93:96

בסיום הרבע השלישי הספרס עוד הובילו ב-7 ובתחילת הרביעי זה עלה ל-10, אבל אז משהו זז אצל הבלייזרס ומשהו אחר נתקע אצל האורחת מטקסס. רבע אחרון של 19:30 סידר מהפך לפורטלנד, שכמו בניצחון הקודם על סן אנטוניו בסוף דצמבר, הסתדרה בלי ברנדון רוי הפצוע, שהחמיץ 11 מ-12 המשחקים האחרונים.

למרקוס אולדרידג' שרף את הפרקט עם 28 נקודות ב-12 מ-22 מהשדה, כולל סל חשוב בקלאץ', כשהוא מוריד גם 13 ריב'. מטרל וובסטר סייע לו כשקלע 21 נק', עם 5 שלשות ללא החטאה, כאשר שתיים מהן הוא קבר ממש במאני טיים. טים דאנקן נתקע דקות ארוכות על 13 נקודות ורק לקראת הסיום תרם עוד 2 (פלוס 12 ריב'), שלא הצליחו למנוע הפסד. מאנו ג'ינובילי הוליך את הספרס עם 21 נקודות (6 אס').

עם הניצחון, פורטלנד סוגרת סוויפ בשלושת המפגשים שלה מול סן אנטוניו העונה, כאשר היא גם מגדילה את הרצף מול הספרס לחמישה נצחונות. הבלייזרס עולים למאזן 30:22, הספרס יורדים ל-28:20.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/157009.jpg

תאריך:  05/02/2010   |   עודכן:  05/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מאיר דגן דיבר בפומבי בפני ועדת גורן    "השירות במוסד מחייב גם את תחושת השליחות וגם טוטאליות של העובדים. הם אינם רשאים לשבות, אין להם שעות נוספות והם נקראים בכל שעה אל הדגל"
מאיה שני
גולש עפיפונים מצא את מותו 500 מטרים מחוף בפלורידה    כאחוז מקורבנות הכרישים בפלורידה מתים כתוצאה מפציעתם    [סטיבן שייפר, בן 38, מת מפצעיו בבית החולים / צילום: AP]
איציק וולף
מפקח גלעד מזרחי הורשע בתקיפת צעיר חרדי לפני למעלה משנתיים במהלך הפגנה ברחוב בר-אילן
מערכת אתר ערוץ הספורט
הג'ילארוסי בדרך להופעה 6 בגמר בשנות ה-2000. וויצ'יניץ' ומקסס כבשו
מאיה שני
הובאו לבית המשפט בפורט או-פרינס בחשד שניסו לחטוף 33 ילדים האיטים שאינם בהכרח יתומים    [לורה סילסבי, בת 40, מימין, וצ'ריסה קולטר, בת 24, ברכב המוביל אותם מבית המשפט בחזרה אל הכלא / צילום: AP]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il