X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השמועות לגבי השחקן שיגלם את תפקידו של ספיידרמן צומצמו לרשימה של חמישה שמות עיקריים: ג'יימי בל, אנדרו גארפילד, אלדן ארנריך, פרנק דילאן וג'וש הוטצ'רסון
▪  ▪  ▪
בל. המנוסה מכולם [צילום: אתר סרט]

ג'יימי בל ("בילי אליוט", "קינג קונג") הצטרף לרשימת "השחקנים שיש לשקול לתפקיד" לסדרת סרטי "ספיידרמן", לאחר שחברת "סוני" החליטה לשנות את התוכניות בנוגע למתכונת הסרט הבא - "ספיידרמן 4", שככל הנראה ינשוק לימי התיכון של הכוכב האדמדם, ספיידי, כך מדווח מגזין "טוטאל פילם".
עד כה הונפו באוויר שמות המרמזים בעדינות לתשובה לשאלה מי יהיה הכוכב הבא - לוגאן ליימן מהסרט "פרסי ג'קסון וגנב הברק" ואפילו זאק אפרון, אך כעת השמועות דווקא מתרכזות ברשימה מצומצת יותר הכוללת חמישה שמות עיקריים: ג'יימי בל, אנדרו גארפילד, אלדן ארנריך, פרנק דילאן וג'וש הוטצ'רסון.
מכל החמישה, אין ספק כי ג'יימי בל הכי למוד ניסיון על המסך הגדול ("בילי אליוט", "קינג קונג", "ג'אמפר" וסרטו הקרב של סטיבן שפילברג - "טין טין") אך זה לא בהכרח אומר שהוא יהיה 'פיטר פארקר' הטוב מבין החמישה.
אנדרו גארפילד (27) גם הוא בעל ניסיון ("כאריות לכבשים", "מופע הפלאים של דוקטור פרנסוס"). את אלדן ארנריך גילה סטיבן שפילברג והוא אפילו קרוב משפחתו (שזה תמיד טוב - אך האם מספיק?).
ג'וש הוטצ'רסון ("זאתורה", "ממלכת טראביתה") אוטוטו חוגג יומולדת 18 - ולכן סביר להניח כי באופן מפתיע הוא יימצא צעיר מדי. ובסוף ישנו פרנק דילאין (טום רידל ב"הארי פוטר והנסיך חצוי הדם") שאולי יכול להיות ההתאמה הנכונה.
מה אתם אומרים? מישהו מהם מצליח להתיישב לכם בראש עם פיטר פארקר? אל דאגה, אף אחד עוד לא קיבל את התפקיד, השחקנים עדיין לא נבדקו על המסך - והאולפנים עדיין מחפשים אחר שם חדש.
ההפקה תחל בסוף השנה והסרט מתוכנן לצאת ב-3 ביולי.
פורסם במקור: אתר סרט
תאריך:  01/06/2010   |   עודכן:  01/06/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש ממשלת טורקיה קרא לישראל לשחרר מיד את כל העצורים וכך גם את חברי הפרלמנט ו-60 העיתונאים הטורקים שהשתתפו במשט לעזה    איים בהסלמת המשבר עם ישראל
עופר וולפסון
בדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת שעסק בטיוטת הפיקוח המקשיחה את תנאי ההלוואות לרכישת דירה, אמר המפקח על הבנקים כי היא אינה מגבילה את שיעור המימון המותר למתן משכנתאות
יאיר אטינגר
ערוצי הטלוויזיה לא חדלו מלדבר במשך 14 שעות רצופות על הסתבכות המשט לעזה, ועצרו רק בשביל מקבצי הפרסומות    את המסר היה אפשר לסכם לרוב בצמד המילים "הם התחילו"
אלעזר לוין
תבנה 12 קומות, 130 דירות יוקרה, בלוינסקי פינת מרכולת בדרום ת"א    דירות 3-2 חדרים - 1.2-1.15 מיליון שקל    בלעדי: דירות הגג ימכרו ב-5.1-4.6 מיליון שקל    בלעדי: רכשה את הקרקע מאשד-איגרא ב-26.7 מיליון שקל ועוד 13.8%
מחלקה ראשונה
חאלד משעל אמר כי ארצות הברית קיימה עימו שיחות אך האמריקנים אינם אמיצים מספיק לעשות זאת בגלוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il