X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סנטר LA מחמם את הגזרה. פורוורד בוסטון: 'לא מתכוון לרדת לרמה הזו'
▪  ▪  ▪
גאסול עוצר את גארנט. "הוא לא כמו בעבר" (GETTYIMAGES). צפו בתקציר המשחק ה-1

פאו גאסול הוא הסיפור החם של פתיחת סדרת הגמר. 23 נק' ו-14 ריב' היו לספרדי, שבמחצית הראשונה במשחק 1 מול בוסטון חסם שלוש פעמים את קווין גארנט. ערב הפיינלס הצביע פיל ג'קסון על המצ'-אפ בין גאסול לביג טיקט כזה שיכריע את זהות האלופה הבאה. בינתיים, הוא צדק.

אחרי אימון הלייקרס הלילה וערב משחק 2 (שני ב-03:30, ישיר בספורט 5) מתנער גאסול מתווית השחקן הרך שהוצמדה לו. "מפתיע אותי שדיברו עליי בצורה הזאת. אתה מפסיד כמה משחקים לקבוצות חזקות בפלייאוף ופתאום מתייגים אותך כרך. אני חושב שכך מדברים על כל השחקנים האירופים. זה דבר נתון. אתה חייב להוכיח את עצמך בכל משחק ולשחק חזק יותר"."זה מעניין, וזה עצוב שאנשים מדברים עליך בצורה הזאת", הוסיף גאסול, שבשנתיים וחצי במדי האלופה הגיע לשלוש סדרות גמר ועשוי לזכות בתואר האליפות בפעם השנייה, "אני חושב שצמחתי. אני מבין יותר מה דרוש על המגרש, כמה חזק אני צריך לשחק וכמה עבודה צריך להשקיע כדי להיות כזה. המשחק בא לי בטבעיות. הייתי כשרון עוד כילד ולא עבדתי על דברים מסויימים כדי להצליח. לא הבנתי שאני צריך לעבוד על תחומים אחרים במשחק שלי כדי להיות אחד השחקנים הטובים בעולם".

"כשהוא הגיע אלינו הוא לא עבר את הסיבוב הראשון בפלייאוף ופתאום הוא בגמר מול הסלטיקס, הקבוצה הטובה באותה עונה", סיפר קובי בראיינט, "הוא נזרק למים ונרטב, אבל גם התחיל להבין יותר ויותר מה אנחנו צריכים ממנו כדי לזכות באליפות".לקראת משחק 2 דיבר גאסול על יריבו גארנט. זה נשמע כמו מלחמה פסיכולוגית אבל מי שמכיר את הכוכב הספרדי יודע שהוא כנה ותמיד אומר את אשר על דעתו. "קווין איבד מיכולת ההתפרצות שלו. הוא איטי יותר", אמר גאסול, "הוא הפך לשחקן שנסמך יותר ויותר על הזריקה שלו מחצי מרחק. לפני זה היה לו צעד ראשון מהיר ביותר, הוא היה יותר אגרסיבי בהתקפה והלך לטבעת. בשנים עברו, ככל שעבר הזמן, כולנו סבלנו מזה והוא עדיין שחקן נהדר ותחרותי מאוד שיביא כל מה שיש לו למגרש. בעבר הוא היה אגרסיבי הרבה יותר".

גארנט סירב להגיב לדברים. "אני לא נכנס למשחקים האלו", אמר הביג טיקט, "לא אענה לדברים של פאו. אני אמשיך לדבוק במשחק שלי ובארסנל שלי ולא אכנס לכל החרא שאנשים מדברים".http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/171376.jpg

תאריך:  05/06/2010   |   עודכן:  05/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק, תלם יהב
צה"ל השתלט על הספינה; אין נפגעים    הספינה נגררת לנמל אשדוד    נתניהו: זה ההבדל בין תומכי טרור קיצוניים ובין פעילי שלום
עופר וולפסון
מספר ארגונים יהודיים באירופה הודיעו כי הם מתכוננים לשגר בקרוב ספינת סיוע משלהם לעזה    אומרים כי מטרתם לקרוא למנהיגי העולם לסייע למדינת ישראל "למצוא את דרכה בחזרה אל השפיות, אל האנושיות ואל חיים ללא פחד"
מערכת אתר ערוץ הספורט
ידידות: 23:32 לנבחרת המקומית. חן פומרנץ הצטיין עם 10 שערים
עופר וולפסון
אירלנד ציינה כי הגיעה לסיכום עם ממשלת ישראל לפיו הספינה "רייצ'ל קורי" תעגון בנמל אשדוד, כאשר משם תועבר הסחורה שהביאה לעזה    על הספינה מתעקשים: "נמשיך לעזה, אך לא נגלה התנגדות אם ניעצר"
סער גמזו
שתי הלהקות הודיעו אמש על ביטול השתתפותם בפסטיבל המוזיקה פיק.ניק    על אף שלא נמסרה סיבה רישמית לביטול גורמים מעריכים כי מדובר בשיקולים פוליטיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il