X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"מועדון לילה" חוזרת לעונה החדשה, ערוץ E מקרר את הקיץ עם ספיישל "מאה הנשים היפות בעולם", ערוץ 8 משיק סדרה תיעודית חדשה בשם "לחם, עבודה" ועוד המלצות צפייה
▪  ▪  ▪
"מועדון לילה". חוזרים להצחיק [צילום: עכבר העיר]

יום שישי:
עם הקיץ והלחות מגיע גם חוסר היכולת לחשוב. עם חוסר היכולת לחשוב מגיעות גם תוכניות הבידור המעט אינפנטיליות. בשבוע שעבר הציגה רשת את זו שלה - "צחוק מעבודה", ואילו השבוע מגישה לנו הזכיינית השנייה של ערוץ 2 את העונה החדשה של "מועדון לילה". מדי שישי ב־21:15 ינסו ארז טל, ישראל קטורזה, אבי נוסבאום ושי גולדשטיין לקרר אותנו, תוך שהם צועקים בדיחות זה לזה, ובעיקר - זה על זה.
מועדון לילה, 21:15, ערוץ 2
חשבתם שגיבורים גדולים מהחיים נוצרים רק במוחם הקודח של תסריטאים? ובכן, חינוכית 23 יוכיח לכם אחרת. את השידור המחזורי, שנפתח היום ב-15:00 ומסתיים בראשון בבוקר, יקדיש הערוץ לסדרה החושפת את האמת מאחורי כמה דמויות ועלילות קולנועיות מיתולוגיות, ובהן אינדיאנה ג'ונס, ג'יימס בונד והבריחה מאלקטרז. כך, למשל, תוכלו ללמוד שדמותו של אינדי, הארכיאולוג השרמנטי, מבוססת על אוטו ראן, ההיסטוריון שחיפש את הגביע הקדוש.
הסיפור האמיתי, חינוכית 23, החל מ-15:00
כמדי שנה, ערוץ !E חובר למגזין האופנה "MAXIM" כדי לדרג את 100 הנשים הלוהטות בעולם. הפעם לא מסתפק הערוץ רק במצעד המדכא הזה, והוא יקדיש את כל סוף השבוע לתוכניות שיאתגרו את ביטחוננו העצמי. הספיישל ייפתח בשישי ב־16:00 בבכורה של אותו מצעד ארור.
בהמשך תוכלו לראות מקבץ תוכניות על הנשים המככבות בו, כמו "סיפורי הוליווד: אנג'לינה ג'ולי" (שוב היום, ב־16:45), "ספיישל: כריסטינה אגילרה" (מחר ב־16:00) ופרק מתוכנית האירוח של צ'לסי הנדלר (עדיין מחר, ב־19:10), כי אפילו היא הצליחה להשתחל לתוך הרשימה הפופולרית.
סוף שבוע מצעד ה־100 של מקסים 2010, ערוץ E, החל מ-16:00
בדומה לחינוכית 23, גם ערוץ ביוגרפיה ישדר הערב תוכנית החודרת אל מאחורי הקלעים של הקולנוע. ב־22:10 תוכלו לראות איך נוצר שובר הקופות "מלתעות", ולגלות שהסיוט העיקרי לא היה זה שנראה על המסך, אלא דווקא זה שחיכה לצוות על סט הצילומים. את כל זאת מגיש הסרט הזה בליווי ראיונות מרתקים ומשעשעים עם השחקנים ועם הבמאי סטיבן שפילברג בעצמו.
האמת מאחורי "מלתעות", ערוץ ביוגרפיה, 22:10
ערוץ ההיסטוריה לא מקפח אף אחד: אחרי שאת סוף השבוע שעבר הוא הקדיש לאמריקנים, את זה הנוכחי הוא יקדיש, כמתבקש, לאנגלים. וכך, לאורך היומיים הבאים תוכלו לצאת למסע בעקבות ההיסטוריה של בריטניה, מימי הביניים ועד למלכה ויקטוריה. במרכז התוכניות עומדת הקרנת בכורה של "רובין הוד האמיתי" (הערב ב־22:10), ספיישל בהפקתו של רידלי סקוט שמטרתו לשרטט דיוקן מהימן של נסיך הגנבים האמיתי. הספיישל נוצר בעקבות עבודתו של סקוט על סרטו החדש ("רובין הוד", כמובן) ובהתאם מרואיינים בו גם כוכבי הסרט: ראסל קרואו וקייט בלאנשט.
סוף שבוע בריטניה הגדולה, 22:10
לרגל סיום המונדיאל (תודה לאל), ישדר ב־22:55 Yes דוקו את סרטו של מייקל אפטד ("7 אפ"), ששוב מוכיח שכדורגל לא משחקים רק 90 דקות. הסרט צולם בימים שקדמו למונדיאל 2006, שבמהלכם עקב אפטד אחר ההכנות של כמה אנשים ברחבי הגלובוס. באלה, למשל, האמריקנים שמקווים לזכות יום אחד באותה הערכה שבה זוכים שחקני כדורגל בשאר העולם, כתבת אירנית שהצליחה להיות האשה הראשונה שהורשתה להיכנס למגרש, וגם הדרום אפריקנים, שהתבשרו שהם הבאים בתור לארח את המשחקים.
כוחו של המשחק, יס דוקו, 22:55
יום שבת:
אמנם 1 במאי כבר עבר, אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להמשיך להזדהות עם הפועלים. כדי לעזור לנו לעשות זאת, מעלה ערוץ 8 את הסדרה התיעודית הבאה. למעשה, הסדרה מורכבת מאסופת סרטים תיעודיים קצרים שיצרו סטודנטים מהחוג לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת תל אביב. כל אחד מהם עוסק בעובדים מכל קצוות הסקאלה, כשהחיבור בין הסרטים יוצר תמונת מצב עדכנית של שוק העבודה בישראל 2009. כך, למשל, תוכלו הערב ב־19:05 להכיר מקרוב את עבודתו של שומר לילה בחניון נטוש, כמו גם את שגרת יומם של קבוצת פועלים תאילנדים בערבה. בשבוע הבא יציגו הסרטים, בין השאר, את שרון, שבמסגרת עבודתו נאלץ לפנות דיירים לא חוקיים מביתם.
לחם. עבודה, ערוץ 8, 19:05

פורסם במקור: אתר "עכבר העיר"
תאריך:  08/07/2010   |   עודכן:  08/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ארז טל
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
המטרה - לספק את צורכיהן של נשים וילדים בארץ ישראל
רותם רוזנטל
אלו רק שניים מהפריטים שנמכרו בסכומי עתק במכירות פומביות    בעולם הביזארי של אספנות סלבריטאים מסתתרות גם מציאות כמו תלתל של אלביס פרסלי וריבה משיערה של הנסיכה דיאנה    הכינו את הארנקים
עופר וולפסון
בפגישה עם דיפלומטים זרים, אמר שר האוצר כי ראש הממשלה שב ארצה עם הישגים משמעותיים בנושא הפלשתיני ובתחום הגרעין
עידן יוסף
שר המשפטים פרס בפני חבר ועדת החוקה אברהם מיכאלי שורה של רעיונות בהתגבשות    "דעתי היא שיש לאפשר לשופט לדון בערעור כדן יחיד במקום בהרכב שלושה"
עופר וולפסון
משרדי האוצר והתחבורה יקיימו מספר ימי דיונים מרוכזים בניסיון להגיע לסיכום שיאפשר ביצוע הפרויקט    "נכונים ליישם אלטרנטיבות אחרות במידה וזה לא יסתייע בפרק הזמן שהוקצב לכך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il