X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תיכונים: אופיר אקסברד ובן אלטיט הובילו את המארחים לסיבוב השני
▪  ▪  ▪
עד לאן הם יגיעו העונה? רוטברג רמה"ש. צפו בתקציר

למרות פתיחת עונה לא טובה של ליגת LEVI'S ברמת השרון לא התייאשו והיום (חמישי) הם עלו לפרקט הביתי כשניצחון יבטיח להם את העלייה לסיבוב השני מהמקום השלישי בבית. שחר ישראל ראה איך אופיר אקסברד ובן אלטיט מובילים את קבוצתו לרבע ראשון ענק בדרך לניצחון 67:82 בסיום.

"אנחנו עשינו את המשחק היום יותר קל ממה שזה היה בפועל", אמר מאמן רוטברג, שחר ישראל, שהוסיף: "אני חושב שמטרווסט עשו עבודה מצוינת וזה היה משחק קשה. אנחנו רוצים להגיע הכי גבוה שאנחנו יכולים. זו ליגה נהדרת ואני מקווה שנגיע לשלבים האחרונים שלה. יש לנו שחקנים מצוינים ומגיע להם כל הכבוד, הם שומרים על יציבות ואני מקווה שיהיה להם עתיד בליגות הבכירות שלנו".

אחד המצטיינים במשחק, אופיר אקסברד, שקלע 21 נקודות והוריד 7 ריבאונדים, אמר: "התחלנו את העונה ממש לא טוב, אבל אנחנו במומנטום מצוין עכשיו ונקווה להגיע רחוק. את המשחק היום לא פתחתי טוב, אבל נכנסתי לעניינים ואני שמח שניצחנו". המצטיין השני, בן אלטיט, שקלע 18 נק', הוריד 8 ריב' וחסם לא פחות מ-7 פעמים, הוסיף: הייתי לי תקופה קשה אבל אני שמח שאני ברמת השרון ואני הולך לנסות להגיע לקולג'ים בהמשך". במשחק השני בבית מחר ייאבקו זיו ירושלים ועירוני ט' ת"א על המקום הראשון בבית א'. במשחק הקודם בין השתיים ניצחו שחקניו של עופר רון מירושלים 95:98.

בית ב'
ק"ש חולון סיימו את הבית במקום הראשון לאחר שניצחו בתל אביב 61:74 את תיכון אליאנס, שסיימו אחרונים וישחקו במאבקי ההישרדות. בליך ר"ג עלו מהמקום השני לאחר שגברו על מקיף יהוד 55:73.

בית ג'
זיו בר תנא ועמק החולה סיימו את שלב הבתים בסטייל לאחר שהביסו בבית את אחד העם פ"ת, 51:87. למרות ההפסד, פ"ת עלו לשלב הבא מהמקום השלישי, מכיוון שמכבים רעות נוצחו 82:65 על ידי גימנסיה ריאלית ראשל"צ.

בית ד'
הריאלי העברי חיפה, אלופת השנה שעברה,  השיגה את ניצחונה ה-6 ברציפות העונה לאחר שגברו בקרב הצפוניים על נהלל 65:81. במשחק השני, כצנלסון כפ"ס והוד בן הרצל ניצחו את שרת נתניה 63:64.

תאריך:  11/11/2010   |   עודכן:  11/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
נשים טורקיות אקדמיות ומשכילות, שהחליטו לחבוש את כיסוי הראש המוסלמי המסורתי, מתקשות יותר ויותר למצוא עבודה איכותית, בניגוד לרוח המפלגה השלטת המנסה להסיר את האיסור החוקתי על חבישתו
איציק וולף
אלוף עידו נחושתן הגיע לבית משפחתו של רב סרן עמנואל לוי במעלה אדומים    מאוחר יותר יגיע לשדה ורבורג אל משפחתו של רב סרן עמיחי איטקיס
עופר וולפסון
ליבואן מהרשות הפלשתינית לא היה כל אישור ממשרד הבריאות ולא נעשה פיקוח על תנאי ההובלה והאחסנה    הצהיר כי במכולה חפצים שונים כגון קיסמי אוזניים ושיניים
ראובן לייב
באמצעות תחנת הטלוויזיה שבבעלותה, מאשימה הרשות הפלשתינית את ישראל בעינוי אסירים פלשתינים הכלואים בארץ
איציק וולף
שני מסוקי קרב ירו לעבר מבנה שבו שהו חמושים פלשתינים שעסקו בהכנת מטעני חבלה ובירי לעבר כוח צה"ל    זוהתה פגיעה במטרה    התקיפה - תגובה לפיצוץ מטעני חבלה אתמול סמוך לכוח צה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il