X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גארד ירושלים רוצה שדרוג לקראת ראשל"צ (שבת, ישיר ב-5LIVE+)
▪  ▪  ▪
סולומון, מתי היכולת תגיע? (אתר המנהלת)

הפועל ירושלים ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המפגש מול מכבי ראשון לציון. "ראשון לציון מגיעה למשחק במומנטום טוב וגם אנחנו", אמר המאמן עודד קטש. "למדנו מהטעויות שעשינו בתחילת המשחק מול חיפה ונצטרך לבוא יותר מרוכזים ואגרסיביים בחלק ההגנתי לאורך המשחק. אנו בהחלט רוצים להמשיך את רצף הניצחונות שלנו, אך מול ראשון המשימה לא תהיה פשוטה".

"אנחנו מגיעים למשחק מול ראשון לציון עם שני ניצחונות רצופים ובהחלט רוצים להמשיך את זה", אמר וויל סולומון. "אנחנו עדיין לא מציגים את היכולת האמיתית שלנו כמו בתחילת העונה, אבל אנחנו נמצאים בתקופה טובה ובמגמת שיפור בכל משחק ואימון. נבוא לשחק הגנה חזקה, כי לראשון יש שחקנים טובים וכמובן שנרצה להמשיך ביכולת ההתקפית של המשחקים האחרונים".

גומא אגיאר יגיע בסופו של דבר לארץ רק ביום חמישי הבא, ולא באמצע השבוע, והוא צפוי להיפגש עם דני קליין. היו"ר התייחס בתכנית הספורט של רדיו ירושלים לאפשרות שהמיליארדר יצטרף לקבוצה, ואמר: "עד לרגע זה לא קרה שום דבר שקרוב לחתימה. אני מדבר איתו, גם על הקבוצה, וגם על הרצון שלו להיות חלק מהפועל. אם נקבל את מה שנרצה, אני לא פוסל שתהיה עסקה".

עוד אמר קליין: "אם לקבוצה לא ייכנסו בעלים פרטיים או עוד מקורות הכנסה, ירושלים תמיד תישאר במקום בו היא נמצאת. אני לא חושב שגומא צריך להראות לבית"ר שאם לא יתנו לו את הקבוצה, הוא ייקח אותנו.  הדברים תלויים אך ורק בו. הוא מחפש לתרום לספורט הירושלמי ואני לא חושב שכרגע הוא מחפש לקנות את הפועל, אלא רוצה לתרום להפועל ולהיות קרוב אליה".

בירושלים ממשיכים לחפש גבוה נוסף, עדיין ללא הצלחה, כשבמועדון ממשיכים לבדוק אם צ'בדיטה זאגרב תהיה מוכנה לשחרר את הסנטר טרנט פלייסטד, שהוצע למועדון. בזאגרב הודיעו שגם אם פלייסטד ישוחרר, זה לא יהיה לפני יום שלישי, אז לקרואטים יש משחק חשוב ביורוקאפ. קטש התייחס לעניין ואמר לרדיו ירושלים: "אנחנו מתוסכלים שאנחנו לא מצליחים למצוא גבוה, זה מדאיג ומטריד אותי. מצד שני, אני לא רוצה להביא שחקן לרוחב, כי לפעמים זה מביא יותר נזק מאשר תועלת".

שחקני ירושלים יזכו לקבל בשבוע הבא ארבעה ימי חופש, זאת בעקבות הפגרה שנכפתה על הקבוצה מהבירה, בעקבות אי העפלתה לחצי גמר גביע המדינה. מספר אוהדים של הקבוצה הביע תסכול על שעת המשחק המוקדמת בשבת (19:00), לאור העובדה שאוהדים שומרי שבת לא יספיקו להגיע בזמן לראשון לציון.

ובצד של ראשון, אפשר לבשר שגם לקבוצה מעיר היין יש סולומון. קוראים לו אור סולומון, הוא רק בן 18, אבל הוא מתנשא לגובה של 1.98 מ' ובחמישי החליט המאמן אפי בירנבוים להעלות אותו מקבוצת הנוער לבוגרים והוא סולומון צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו מול ירושלים.

"אנחנו בתקופה טובה, אבל גם ירושלים מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות", אמר בירנבוים. "הקבוצה של קטש שיפרה מאוד את האחוזים שלה והקליעות מחוץ לקשת ונהיה חייבים להיזהר מכך. יש לירושלים שחקנים מוכשרים שנהיה חייבים לעצור. כל משחק מבחינתנו הוא חשוב, אבל קבוצה שמתיימרת להיות למעלה חייבת לשמור על הבית שלה, וזה מה שאנחנו רוצים".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/208730.jpg

תאריך:  28/01/2011   |   עודכן:  28/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמירם כהן
דירקטוריון אגרקסקו אישר אמש לחברה לשכור שירותי יעוץ אסטרטגי מחברת "טריגר 4 סייט"   
קסלמן את קסלמן": שווי החברה 600 מיליון שקל
עידן יוסף
במשרד ראש הממשלה ובמשרד החוץ מקיימים הערכות מצב    לפי שעה לא חוששים מנפילת השלטון
איתמר לוין
פרטים נוספים מתוך חוות הדעת של לינדנשטראוס מעלים שבניגוד לטענתו - גלנט פעל מראש הן להשתלטות על שטחי ציבור והן לבניית ביתו בצורה החורגת מן המותר
מערכת עכבר אונליין
הדיירת הסוערת של הבית, שמנהלת רומן עם עתי, נפגשה הערב עם ארוסה לשעבר, ממנו בחרה להיפרד לפני המצלמות ועם ישראל    "מתה מפחד מה יגידו עלי בחוץ", מיררה בבכי
אלעזר לוין
הכשרת הישוב הוציאה להשכרה את בנייני מעריב הוותיקים בתל אביב    הערכה: 40 שקל למ"ר לחודש    המערכת במגעים לעבור לבניין שכור ברמת החי"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il