X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רבע רביעי גדול של האורחים סידר להם ניצחון חשוב. 29 נקודות לאוסברי
▪  ▪  ▪
ניצחון חשוב להפועל. צפו בתקציר

אליצור רמלה הגיעה לאולמה בקריית מנחם במטרה להפתיע את המוליכה הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-24 ולרשום ניצחון שמיני ברציפות בלאומית. המארחים שלטו במשחק במשך שלושה רבעים אך בראיין אוסברי וירון להט התעוררו ברבע האחרון וניצחו 84:91 אחרי שכבר פיגרו ב-14 נק'.

"היינו בבור שלא הרבה קבוצות היו יוצאות ממנו", אמר בסיום מאמן הפועל שרון אברהמי. "בסוף נתנו 15 דקות מדהימות בהגנה. החבר'ה הוכיחו שהם ווינרים, זה ניצחון גדול. אני מציע לכל הקבוצות ששמחו שאדריאן אוטר נפצע, לא לפגוש אותנו בפלייאוף".

ירון להט הוסיף: "היו לנו אנרגיות מדהימות וזה מה שדוחף אותנו. ידענו שאנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים בהגנה ובסוף זה הגיע. אוטר חסר לנו מאוד אבל אין מה להתבכיין. בסופו של דבר הכל נמדד בפלייאוף ושם צריך להתפוצץ". מאמן רמלה, חנן הירשוביץ: "נכנסנו ברבע האחרון לבעיה של עבירות והם לא החטיאו. מתן נאור נתן הצגה הגנתית גדולה".

בראיין אוסברי הצטיין עם 29 נק' ו-9 ריב'. מתן נאור הוסיף 15 נק' וירון להט 13. גל איתן תרם 12 נק'. אצל רמלה בלט קינה יאנג עם 28 נק'. דרור דוידי היה טוב ותרם 20 נק', 6 ריב', 5 אס'. אבי סוכר קלע 16. דייויד פאריס הוסיף 12 נק' ו-10 ריב'.

מהלך המשחק
המארחים הוכיחו כבר בפתיחה שהם נמצאים בכושר מצוין ועלו ליתרון 2:10 אחרי ג'אמפ של קינה יאנג. האדומים סבלו מרבע ראשון נוראי מהשדה (2 מ-17 לשתי נקודות), אבל הצליחו לצמק את הפער בזכות שתי שלשות של מתן נאור ואלעד אליהו, שהקטינו ל-16:13. בסיום הרבע הוליכה רמלה 15:19.

יריב רוקני העלה את הפועל ליתרון 22:24, אבל השחקנים של חנן הירשוביץ ברחו שוב. שלשה של אילן ברקוביץ' קבעה 24:31 לרמלה. דייויד פאריס כבר העלה את המארחים ל-31:40, אך למחצית הפועל ירדה בפיגור 6, 42:36.

המומנטום נשאר אצל המארחים בפתיחת הרבע השלישי. שלשה נהדרת של דרור דוידי קבעה 42:54 ובהמשך שלשה נוספת שלו קבעה יתרון שיא 49:63 לרמלה. השחקנים של שרון אברהמי השתלטו על המשחק וקלעו מכל מצב בדרך לריצת 2:15, שהקטינה לפיגור נקודה בלבד, 65:64. שלשה גדולה של ירון להט קבעה שיוויון 67:67. דוידי הגיב בשלשה משלו ובסיום הרבע השלישי הוליכה רמלה 67:70.

בראיין אוסברי השתלט על המשחק ברבע הרביעי ולרמלה לא הייתה תשובה. 7 נק' של האמריקני ועוד שתיים של ירדן שוורצמן קבעו 74:79 לאדומים. עוד דאנק נהדר של אוסברי נתן לאברהמי לראשונה הערב יתרון דו ספרתי, 74:85. בסיום 84:91 להפועל.

הפועל לב השרון - מכבי באר יעקב 79:91
המארחים היו בתחילת העונה בתחתית הלאומית אך היום הם כבר קרובים מתמיד לרבע גמר הפלייאוף. לב השרון רשמה את ניצחונה הרביעי ברציפות בזכות הרבע הראשון הפנטסטי בו ניצחו 17:27. לורנזו וייד הוביל את לב השרון עם מאזן מפלצתי של 29 נקודות ו-18 ריבאונדים. אופיר הובר הוסיף 20. אצל באר יעקב בלטו ג'וש גומז עם 24 וג'רמיין הול 18.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/218982.jpg

אליצור יבנה - עירוני ר"ג 85:105
השחקנים של נתי כהן שלטו במשחק מהפתיחה והוליכו במחצית 39:57. ווילסון וצ'אד טימברלייק בלטו עם 25 ו-22 נק' בהתאמה. המארחים קרובים להבטיח את המקום השלישי בטבלה. אלעד הופמן הוסיף 16. אצל ר"ג בלט אל פישר עם 24 נקודות.

הפועל בארי - הפועל כפ"ס 99:84
ניצחון חוץ יקר לאורחים שעשו צעד משמעותי לעבר הבטחת ההישארות בליגה. לעומת זאת, בארי שקועה עמוק מתחת לקו האדום ומצבה לא נראה טוב. אריק טריימל הצטיין עם 26 נק' ו-10 ריב'. האורחים ניצחו ברבע הראשון 17:25 ובכך סגרו את הסיפור.

מכבי הוד השרון - הפועל טבעון 89:86
הצגה גדולה של עודד שעשוע סידר לצפוניים ניצחון חשוב לקראת משחקי הפלייאוף. המארחים נותרו עמוק בתחתית והם ייאבקו מול בארי על ההישארות בליגה. שעשוע סיים עם 30 נק', 7 ריב' ו-5 אס'. בן סטרונג הוסיף 17 נק' ו-10 ריב'. בר טימור קלע 16. גרי גנדל קלע 20 עבור הוד השרון. סטנלי ברנדי הוסיף 12 נק' ו-13 ריב'.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/218993.jpg

תאריך:  22/03/2011   |   עודכן:  22/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
המגן הברזילאי יישאר עד 2015 אצל הבלאוגראנה: "שמחים להשאירו"
עופר וולפסון
ועדת הכלכלה החליטה לפתוח מחדש לדיון את נושא החרגת הבנקים מהתיקון בעניין קבוצות ריכוז, לאחר שקבעה    הנגיד פישר שדרש את הדיון: "לא רצוי להשאיר את ההכרעה בידי גוף פוליטי. אם יקרה משהו לבנקים יש שתי אפשרויות - או שנציל אותם וזה יעלה למדינה הרבה כסף, או שלא נציל אותם וזה יעלה לציבור הרבה כסף"
איציק וולף
כלי טיס של חיל האוויר חיסל חוליית מחבלים מן הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי    מדובר באותה חוליה ששיגרה גראד לעבר באר שבע לפני כשבועיים    אחר-הצהריים נהרגו נערים פלשתינים מפגיעת פגזים ישראלים    הג'יהאד האיסלאמי: אנשי התנועה מחויבים להגיב על הטבח שביצעה ישראל
איתמר לוין
הסניגור טוען שההגנה ביקשה להביא עדות בווידאו קונפרנס לחיזוק האליבי של קצב ליום האונס של א' במלון בירושלים, אך ביהמ"ש סירב    מאשים את התביעה ב"טוויסט מטורף בתיק"
עידן יוסף
כלי התקשורת הפלשתינים מגנים את הרצח של משפחת פוגל באיתמר, אך בנשימה אחת מתנערים מאחריותם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il