|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
זה שכץ לא חכם גדול,
לא צריך לשנות את העובדה
שכאן הוא צודק וחצי,
אבל הכי מקוממת היא ההסתדרות
שרואה במו עיניה רכבות עולות באש
כשנוסעים מבוהלים קופצים החוצה,
ובכול זאת היא מספרת לנו שהבטיחות צריכה להשאר
בידי אותם שלומיאלים מסכני ציבור,
נראה שגם ברכבת כמו בבתי המשפט
חבר הביא חבר,
ואת התוצאה מרגיש הציבור על בשרו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שישקו |
|
|
2 |
|
|
ככה פועלת ההסתדרות - הרכבת היא שדה קרב אמיתי בו נפגעים בגוף ובנפש - שרי התחבורה לדורותיהם וחברי ההסתדרות לדורותיהם - ידעו ושתקו.הובילו אותנו האזרחים ברולטת חיים בידיעה. כשסוף סוף הבין השר הנוכחי כי הפגיעה הבאה תהיה הכסא שלו - החליט לעשות מעשה.מעט מידי מאוחר מידי. מה עושה ההסדתרות? במקום להגיע - חיי תושבי מדינת ישראל יקרים לנו - ממשיכה כהרגלה לטייח ולטייח. כולם עסוקים בטיוח יום יומי של הדברים. לא נמאס להם???? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
any |
|
|
3 |
|
|
אני נוסע בקו מהמרכז לבאר-שבע וחזרה 3-4 פעמים בשבוע. אי אפשר שלא להבחין ברמה האנושית הנמוכה של חלק משמעותי מעובדי הרכבת וברמת "השירות" שהיא מתחת לכל ביקורת: איחורים תכופים, עובדים המתבטאים בחוצפה ובתוקפנות ועוד.
אך הדבר החמור ביותר הוא רמת התחזוקה והבטיות הנמוכה כפי שהיא באה לידי ביטוי בתקלות רבות, בתאונות ובכמעט תאונות. כנראה שלא ניתן לסמוך על הארגון הקיים, הנגוע בנפוטיזם ושחיתות, לתקן זאת.
מאחר וממילא הם משביתים את הקו כל שני וחמישי (וגם ראשון, שני ורביעי) אני תומך במהלך של רויזיה יסודית ברכבת גם אם המחיר הוא השבתה ממושכת, ובלבד שמהלך כזה יוביל לארגון מקצועי יותר, יעיל יותר ומושחת פחות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא ניתן להמשיך כך |
|
|
|
|
|
נניח שבחלק מהדברים אתה צןדק, אז מי אחראי לכך, הרי שרי התחבורה האחרונים ולא רק כץ אשמים בהזניית המערכת ובמנוי מקורבים, בסלוק מתנגדים וכד', כך שהרכבת דומה לעגלת סופרמרקט ממלאים מה שרוצים ולבסוף מגיעים לקופה ומשלמים בעד כל מה שלקחת,
כץ גילה לפתע שמכל מנויו ומנויי המנכ"ל הנהנתן וכנראה המושחת שלו אין מי לעבוד שם......... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
האדמו"ר |
|
|
4 |
|
|
יש לה מנכ"ל אלוב שלא אשם אף פעם
קרונות שנשרפים פעם ביומיים
תאונות ועוד,
אז למה לשבות, גם ככה מרוב תקלות לא רואים רכבת |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הנוסע השמיני |
|
|
|
|
|
הבעייה איננה האלוף (גם הוא לא מהליגה הראשונה)הוא היה כנראה קרוב לצלחת של השר הקודם שמינה אותו (ושם הבעייה) למרות שידעו שהוא לא רציני, וכשהגיע הוא הביא איתו להנהלה חבורת חלכאים וצילייגרים חלקם על רקע אישי וחלקם על רקע "ליכודי" (רק "חלילה" לא מקצועי)
כשלמרביתם יש הבנה בנושאים כמו שלכולנו הבנה בנושא גן העדן, וכך הכל נראה, היום הוא מוציא קולות של "רפורמטור" ומביא רעיונות שהם לא לעניין ולא ישימים, איפה הוא היה שהמנכ"ל הנגוע ריסק את הרכבת, פיטר עובדים מיומנים והביא את הפדלאות במקומם, איפה הוא היה כשהמנכ"ל פטפט ולא עשה כלום,איפה היו כל הדירקטוריון המושחת שם איפה השר היה כשמבקר הרכבת לא תפקד שנים (ואולי גרוע מזה) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אזרח קטן |
|
|
5 |
|
|
ממש לא מבין את השר. הרי המנכ"ל שהוא מינה אחראי עלבטיחות על שירות. מה הוא רוצה מועד. סתם תירוץ!! הוא וקודמיו בתפקיד שמוכרים תפקידים של מנכ"לים לאלופים הם אשמים במתרחש. שר כץ הביתה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ג'ורג' |
|
|
|
|
|
הבעייה שמוכרים תפקידים לאו דווקא לאלופים, אלה למקורבים שלהם או של מרכז הליכוד ואולי חברים או חברות של בני משפחה ויהיו "לא יוצלחים" ככל שיהיו, וגם כשבחרו אלופים לא בחרו את הראויים והמתאימים,
פתאום זה "מפריע" לכץ, על מה המיקרוב הזה מלין |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בינגו מנתניה |
|
|
6 |
|
|
"גוף יודע טוב מאחרים כיצד להתנהל, ולכן לא יתערב בית המשפט ולא יחליף שיקול דעת הגוף" את זה תמצא באין ספור פסקי דין עלובים,
על "כנפי" הציטוט המטומטם הזה אותו הגה לפני שנים רבות שופט אדיוט, כבר עשו אין ספור מושחתים מעשי עוול נפסדות וניבזות,
ותמיד נזרקו הנפגעים, שפנו לסעד, כשהשופט/ת המטומטם התורן רצה גם הוא לצטט את דבר החוכמה... שהגוף יודע טוב מאחרים..
וכמו במקרים אחרים, אגד וכאלה,
גם כאן מוכח שוב שהאמירה מטומטמת ומזיקה ומסוכנת לציבור,
ורק כשהרכבות בוערות, רואים גם השופטים כמה הם מטומטם היה
לצטט את הפתגם ההוא, בלי לחשוב טיפה...
במקום להתערב בזמן הנכון,
טוב שכץ הבין מהר מה שהשופטים עדיין לומדים לאט לאט... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משקיף מהטריבונה |
|
|
7 |
|
|
לא מדובר כאן על תנאי עבודה, שכר, וכאלה,
אז איך זה שההסתדרות לא מבחינה
בין בטיחות ליתר ?
כשממילא על חרה של עבודת תחזוקה
מגיע להם משכורת בהתאם
האמנם רוצה ההסתדרות לשמר מצב
אבסורדי ומסוכן זה...? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חלמלה |
|
|
8 |
|
|
איני מתומכי השר כץ (ואפילו מתנגד לו) אבל כאן הוא צודק ב- 100% !!!
הנפוטיזם השתלט על רכבת ישראל,מי שמנהל אותה זה העובדים ולא ההנהלה,עובדים קיבלו משרות לא עקב כישרונם אלה בגלל קירבתם.
וההסתדרות ? כרגיל דואגת לחזקים ומפקירה את הציבור. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיכאל10 |
|
|
|
|
|
אדון מיכאל 10, גם אני נגד נפוטיזם ובצורה החריפה ביותר, אבל במקרה שלפנינו גם הא' כץ וגם המנכ"ל (הלא מתאים) הביאו/העסיקו את מקורביהם שכמעט כולם בלתי ראויים ובלתי מתאימים ועל מנת לפנות להם מקומות ותקנים פיטרו את בכירי הרכבת,מהנדסיס ורבים מהצוותים המקצועיים, כך נוצר מצב שהרכבת הפסיקה לתפקד ובעיקר בגלל שני "הליצנים" שציינתי, עכשיו כץ האוויל מבקש מהרכבת בראשות המנכ"ל המתפטר, ואולי יוגב שלא יודע עדיין היכן הוא נמצא להכין תכנית הבראה, האם זה לא עשיית צחוק מהעבודה,
לדעתי הוא רוצה להכין הפרטה ואני אומר לכם שהפרטת הרכבת אינה אפשרית בשום צורה ותהווה אסון למדינה ולנוסעים, גם אם ביבי,יוגב וכץ אוהבים הפרטות (ואולי גם "נהנים" מהן),
המושג "אאוטסורסינג" איננו תרופת כל בו,כאן היא אפילו מאד מסוכנת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
9 |
|
|
על מי בדיוק אתה מתכוון להכין תכנית הבראה, האם על מקורביך או מקורבי המנכ"ל או על כל מינ "חברי" מרכז הליכוד שיושבים שם בעמדות מפתח, הרי חלק מהם חוץ מקשרים אפלים ויכולת אפסית אין בהם כלום, כך שבמילים אחרות אתה כנראה מעוניין "בליגיטימציה" להפרטה מטומטמת ואולי אפילו מושחתת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זערור מקרית גת |
|
|
10 |
|
|
שר תחבורה בתת רמה כזו כנראה עוד לא היה לנו, עסקן ליגה ז',לא מעניינת אותו טובת הציבור והוא כמו הבוס שלו מחפש רק את ההשרדות העצמית |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ליאוני |
|