X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מטוסים RC-26 של המשמר האווירי הלאומי ריחפו מעל להפגנות בוושינגטון הבירה ובמיניאפוליס שר ההגנה ושרת חיל-האוויר הורו לחקור את הפעלתם למשמר הלאומי האמריקני יש אחד-עשר מטוסים RC-26, המשמשים לצרכים מקומיים, לאיתור מבריחי סמים ולתגובה במקרי אסון בדרך כלל משמשים מטוסים RC-26 לסיוע באיסוף מידע בעת הוריקאנים, שריפות והשתוללות של חיות-בר
▪  ▪  ▪
מטוס RC-26 [צילום: סמ"ר מרווין קורנל/צבא ארה"ב]

בהנחיית שר ההגנה ושרת חיל-האוויר, פתח מבקר חיל-האוויר פתח בחקירה האם הופעל מטוסי סיור ותצפית RC-26 של המשמר האווירי הלאומי לעקוב אחר מפגינים במהומות בעקבות הריגת פלויד ג'ורג' בוושינגטון הבירה ובמיניאפוליס, והעבירו את המידע לרשויות לאכיפת החוק בשתי הערים.
משרד המבקר סירב לפרט על החקירה.
בעיתונות האמריקנית דווח, כי צירי קונגרס וסנאטורים הביעו דאגה לאור הידיעות על שימוש במטוסי סיור צבאיים בעת ההפגנות ברחבי ארצות-הברית. כוחות המשמר הלאומי מכמה מדינות הוזעקו לסייע למשטרה להחזיר את הסדר על-כנו, והמשמר האווירי הלאומי של צפון וירג'יניה שיגר מטוס RC-26, שריחף מעל להפגנות בוושינגטון הבירה. טייסת 148 לסיוע מהמשמר הלאומי האווירי בפנסילווניה סייעה לתפעולו.
במטוס RC-26 מותקנת מערכת וידאו FMV, שמקליטה בזמן אמת את כל מה שחיישני המטוס רואים בסריקתם.
מטוסים RC-26 מהמשמר האווירי הלאומי בארקנסו ומהמשמר האווירי הלאומי בוויסקונסין הופעלו מעל העיר מיניאפוליס בתחילת החודש. בשתיים מהטיסות הללו טס הציר הרפובליקני אדם קינזיג'ר מאילינוי, שמשרת כלוטננט-קולונל בטייסת קרב 115 של המשמר האווירי הלאומי בוויסקונסין, במהלך תפקידו הצבאי. לדבריו, מצלמות המטוס מצלמות מראה כללי בלבד של השטח, וחיישני המטוס אינם יכולים לבצע זיהוי פנים, או לקרוא לוחיות רישוי של מכוניות, ואינם מצותתים לטלפונים ניידים. קינזינג'ר הוסיף, כי הצוות אינו מנתח את המידע, שנאסף בטיסת הסיור.
למשמר הלאומי האמריקני יש אחד-עשר מטוסים RC-26, השונים מאוד זה מזה בהתקנת ציודם, והוא מנסה לוותר עליהם, כדי להפנות משאבים לצרכיו האחרים. חוק הקצבות ההגנה NDAA) (2020 מנע זאת. המטוסים משמשים לצרכים מקומיים, לאיתור מבריחי סמים ולתגובה במקרי אסון. קינזינג'ר מסר, כי בפעם האחרונה נקרא בפברואר 2019 עם טייסתו לבצע משימות ביטחון על גבול ארצות-הברית-מקסיקו. בדרך כלל משמשים מטוסים RC-26 לסיוע באיסוף מידע בעת הוריקאנים, שריפות והשתוללות של חיות-בר.
תאריך:  28/06/2020   |   עודכן:  28/06/2020
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
מבקר חה"א האמריקני חוקר: האם הופעלו מטוסי סיור בהפגנות
תגובות  [ 0 ]מוצגות  [ 0 ] כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הרווח הנקי של דלק קידוחים ברבעון הראשון של השנה עמד על כ-84.3 מיליון דולר    ההכנסות זינקו בכ-97% ועמדו על 186.7 מיליון דולר ברבעון
איציק וולף
ראש הממשלה צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הוא סבור שהדיון הנוגע להחזר שווי השימוש ברכב שלו היה בעניין מוצדק, אך בעיתוי לא נכון    "עיתוי לא היה בזמן הנכון ועל כך אני מצר"
איציק וולף
שוטרים ממשטרת ירושלים עצרו לפנות בוקר את משה בן זיקרי, חבר ארגון להבה הנוהג למחות נגד מצעד הגאווה    המעצר - מעצר מנע שנועד למנוע שיבוש המצעד המתוכנן להיום    עו"ד בן גביר: משטרת ירושלים לא מפנימה את יסודות חופש הביטוי
איילת פישביין
חברת עמידר מפנה נכים מדירות דיור ציבורי על סמך עדויות המגדירות אותם כ"פולשים טריים"    עמידר" "אנחנו פועלים על-פי הנחיות משרד השיכון"
עידן יוסף
בישיבתה האחרונה של האקדמיה נקבעה החלופה 'סמלון' תמורת אימוג'י    כמו-כן אושרה רשימה של שמות מדוזות והתקבלו כמה החלטות בדקדוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il