X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לאחר המתקפה של נתניהו, שכינה את ראש אגף התקציבים מרידור "פקיד שפועל לסכל החלטות ממשלה", המנכ"ל קרן טרנר אייל יצאה להגנתו: "מביא קול מקצועי וערכי" שר האוצר נזף בה בשבת: "אין זה תפקידך להגיב ולהתנצח"
▪  ▪  ▪
כ"ץ נזף בטרנר [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]

מנכ"ל משרד האוצר, קרן טרנר-אייל, התייצבה (שבת, 18.7.20) לצידו של ראש אגף התקציבים במשרד שאול מרידור - לאחר הביקורת החריפה שמתח עליו אתמול ראש הממשלה בנימין נתניהו. נתניהו כינה אותו "פקיד שפועל לסכל החלטות ממשלה".
בחשבון הטוויטר שלה כתבה טרנר: "גורמי המקצוע באוצר, הנהלת האוצר ובפרט שאול מרידור, עובדים מסביב לשעון כדי להביא קול מקצועי וערכי שרואה את טובת הציבור היום וגם בעתיד, לצד יישום כלשונן של כל החלטות הדרג הנבחר.
"קשה לי מאוד להשאר אדישה לביקורת חסרת התקדים כלפי אנשי המשרד, ובפרט כלפי הממונה על התקציבים באוצר שאול מרידור, ובכלל לשיח האלים ממש המתפתח ברשתות החברתיות", כתבה. "חשוב לי להזכיר - תפקידו של כל דרג מקצועי בממשלה הוא לסייע בעיצוב ובגיבוש המדיניות הציבורית, ובכלל זה לחתור לקיום דיון רחב ומעמיק. לאחר מכן ההחלטות על דרך הפעולה הנבחרת הן של הדרג הנבחר ועלינו מוטלת החובה לפעול ליישום מיטיבי של ההחלטות".
בתגובה לדברים, שר האוצר ישראל כ"ץ לא המתין לצאת השבת ונזף במנכ"ל "על כך שהגיבה לתקשורת בנושא המתקפות על פקידי האוצר מבלי לקבל את אישורו המוקדם כמתחייב מנוהלי שרות המדינה. אין זה מתפקידך להגיב ולהתנצח ולהגן על פקידים מול הדרג המדיני, וזאת בלי קשר לתוכנם של הדברים. תפקידכם הוא לבצע את החלטות הדרג המדיני. אני כשר אוצר נושא באחריות העליונה לפעילות משרד האוצר וידעתי ואדע גם בעתיד להגן באופן ברור על תרומתם החיובית של הגורמים המקצועיים באוצר להצלחת וביצוע התוכניות הכלכליות".

תאריך:  18/07/2020   |   עודכן:  18/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נזיפה למנכ"ל האוצר בעקבות נקיטת צד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
הנגד מסר, בתחילת ינואר 2019, ללא אישור, לרוסי מידע מסווג, שדלה ממחשב של ממשלת ארצות-הברית, שיבש הליכי משפט, החזיק בפורנוגרפיה של ילדים, הפר הוראות מחייבות ומסר עדויות שקר
אביתר בן-צדף
קולונל ג'וסלין שֶרמֶרהורן, שקיבלה את הפיקוד על-כנף 1 למבצעים מיוחדים בבסיס האוויר הרלברט בפלורידה, היא האישה הראשונה, שמפקדת על-כנף כזו בחיל-האוויר האמריקני

איציק וולף
השר אמיר אוחנה תוקף את היועץ המשפטי שסרב להיענות לדרישתו להתיר למשטרה לפתוח ללא הגבלה בחקירות להסתה ללא פיקוח הפרקליטות    "נדמה בעת האחרונה כי אתה פועל כמי שיצא לקרב אישי נגד ראש הממשלה ואיך לוקח ברצינות פנייתי בנוגע לאיומים על חייו"
איציק וולף
שירותי בנק אוטומטיים מדווחים על עליה משמעותית ברכישות האשראי בבתי עסק בישראל    עד 13:00 נרשמו עסקות בסכום כולל של 495 מיליון שקלים
עידן יוסף
הרשות הארצית לתחבורה החליטה כי על-אף החלטת הממשלה לסגור מהערב את מקומות הבילוי, יפעלו קווי הלילה המשרתים אותם    ועוד: למרות החלטת הממשלה למנוע התקהלויות, לא ניתנה התייחסות כלשהי לפעילות התחבורה הציבורית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il