X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  פַּנְדוֹרָה
המוזיקאי אילן הראל היה במשך למעלה מ-30 שנה המעטר המוסיקלי של הטלוויזיה הישראלית התאים וחיבר מוסיקת רקע ואותות פתיחה (פתיחים מוסיקליים) לרבות מתוכניות וסדרות הטלוויזיה הישראלית ובהן "המסעדה הגדולה", מבט לחדשות" ועוד בשבוע שעבר (5.12.21) הלך לעולמו והוא בן 76
▪  ▪  ▪
אילן הראל [צילום: אלי גל]

תולדות חייו
אילן הראל נולד בסלובקיה ב-1 בפברואר 1945. בנם יחידם של ד"ר ברוך ואסתר דויטש. אביו היה רופא ואמו הייתה אחות במקצועה. ב-1966, בהיותו בן 21, עלה לארץ עם הוריו. המשפחה התיישבה בשכונת קריית יובל בירושלים. בצה"ל שירת בתותחנים כאיש מכ"ם בנ"מ. אילן הוא בוגר האקדמיה למוזיקה בירושלים. בעת לימודיו באקדמיה שימש לפרנסתו כפסנתרן מלווה לשיעורי בלט באקדמיה.
ב-1970 נשא לאשה את יהודית פנקל, רופאת שינים במקצועה. יהודית מספרת לי, כי עלתה לארץ מסלובקיה, אף היא בשנת 1966. אילן ויהודית הכירו לראשונה בשנת 1966 כשלמדו באולפן לעברית בירושלים. לאחר כשלוש שנים שלא התראו נפגשו שוב ותוך שלושה חודשים נישאו. ב-1972 נולד בנם בכורם רון (רוני) הראל. מספרת יהודית הראל: "רוני היה ילד מחונן שהופיע במספר פרקים בתוכנית הטלוויזיה "עפיפונים" כקריין. הוא נפטר ב-1991 בגיל 19 ממחלת הסרטן. ב-1974 נולד בנם אורי הראל העוסק בכתיבה ואף הוציא ספר.
ב-1971 הצטרף אילן הראל לטלוויזיה הישראלית שזה לא מכבר הוקמה, כאיש מוזיקה ומעטר מוזיקלי. במהלך שנות עבודתו הרבות בטלוויזיה הישראלית הוא חיבר והתאים אותות פתיחה ועיטורים מוזיקליים ומוזיקת רקע לאין ספור תוכניות וסדרות טלוויזיה ובניהם "המסעדה הגדולה", מבט - 3 גרסאות, ועוד. בסרטים וסדרות רבות, הלחין את המוזיקה בעצמו.
6 שנים לפני מותו עבר ניתוח מעקפים. בשעה 5 בערב ביום מותו עשה קניות בעיר. בשעה 11 בלילה מצאו אותו בני משפחתו במצב של חצי עילפון, הוא הוחש לבית החולים "שערי צדק" ושם נקבע מותו. הוא נפטר חודשיים לפני יום הולדתו ה-77. מותו הפתאומי של אילן הראל שהיה איש אהוב ומוערך הן כאדם והן כאיש מקצוע מעולה היכה בהלם ובצער את מכריו וחבריו.
"איש אשכולות, מוסיקאי, מלחין וג'נטלמן"
כותבת אודותיו בדף הפייסבוק בילי סגל מנהלת ארכיון רשות השידור: "אילן היה איש אשכולות, מוסיקאי, מלחין וג'נטלמן. בעל חוש הומור ציני וצניעות רבה כמו לקוחה מעולם אחר. כמעט בכל תוכנית בארכיון הטלוויזיה ניכרת טביעת טעמו המקצועי. לכל התוכניות התאים פתיחים מוסיקליים ומוסיקת רקע. בסרטים וסדרות רבות, הלחין את המוזיקה בעצמו. תמיד פעל מאחורי הקלעים בלב היצירה... נוח על משכבך בשלום איש יקר. אתה בלבנו ולעד באוצרות הארכיון".
לאה פילצר מנהלת קבוצת הפייסבוק "ימים שכאלה - יוצאי רשות השידור", בה חברים עובדי רשות השידור כותבת בדף הפייסבוק: "אילן הראל היה איש יקר נעים בהליכותיו ומקצוען בתחומו. איכפתניק וחברי. כואבים ומתאבלים על פטירתו הפתאומית.
אילן הראל הותיר אחריו את רעייתו ד"ר יהודית הראל ובן אורי הראל. הוא הובא לקבורה בבית העלמין בגבעת שאול.

תאריך:  14/12/2021   |   עודכן:  14/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות פַּנְדוֹרָה
עידן יוסף
השיר "מכתב מאהוביה" חובר במלאת שנה למותו בעקבות ביקור ניחומים של הזמר    הוריו של אהוביה: "השיר מבטא מבחינתנו את תחושת המשך הקיום המופשט של אהוביה, מקווים שהשיר יותיר בלבבות שומעיו חלק קטן מפעולות הטוב שפעל אהוביה בחייו"
יפעת גדות
הסלט המגוון בעולם: סלט טרי ובריא ממספר שיא של 99 מרכיבים שונים בהצדעה לחקלאי הישראלי
יפעת גדות
דורון כהן, יו"ר ובעלים דן אנד ברדסטריט ישראל ערך את טקס פרסי הנדל"ן לשנת 2021 בכנס עיר הנדל"ן אילת במעמד שר הבינוי והשיכון זאב אלקין
אלי אלון
בביתה בתל אביב הלכה לעולמה בשיבה טובה העיתונאית הוותיקה חיה יוסף, יקירת העיר תל אביב יפו (2012)    בעוד פחות משלושה חודשים הייתה אמורה לחגוג יום הולדת 102
אלי אלון
השבוע הלך לעולמו סא"ל (מיל.) ד"ר נחום ברוכי, חבר בארות יצחק, מזכ"ל תנועת הקיבוץ הדתי לשעבר, מחנך, היסטוריון, לוחם ומפקד במלחמות ישראל    בן 84 היה במותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il