X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דירקטוריון הנמל אישר את חלוקת הדיבידנד על השנים 2019 ו-2020 הוזמן בכור: תחילת השנה הצגנו הישגים תפעוליים וכספיים טובים וזאת חרף מגפת הקורונה שממשיכה ללוות אותנו ופגעה בכל מגזרי הפעילות במשק
▪  ▪  ▪
אורנה הוזמן בכור. דיבידנד שמצטרף ל-100 מלש"ח על השנים 2016-2018 [צילום: רונן אקרמן]

מועצת המנהלים של נמל אשדוד אישרה חלוקת דיבידנד בסכום של כ-90 מיליון שקל על השנים 2019-2020. סכום זה מצטרף לכ-100 מיליון שקל נוספים אשר עברו רק לאחרונה לקופת המדינה בגין השנים 2016-2018.
מהנהלת הנמל נמסר כי השנים האחרונות סומנו כבעלות פוטנציאל נפיץ שעה ששני הנמלים הפרטיים פותחים את שעריהם. בד-בבד פרצה מגפת הקורונה אשר חוללה סערה בעולם תובלה הימית והשפיעה באופן דרמטי על נמלים מרכזיים בכל העולם. על-אף התחזיות הפסימיות והתחרות שבפתח נמל אשדוד מסתמן כשחקן יציב ואיתן ומציג תוצאות כספיות טובות לרבעון השלישי לשנת 2021 ולתשעת החודשים הראשונים לשנה. הכנסות החברה מתחילת השנה הסתכמו לסך של כ-885 מיליון שקל, עלייה של כ-15% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. בנוסף, נרשמה עלייה ניכרת של כ-27.5% בסך תנועת הרכבים שהסתכמו בקרוב ל-95,000,000 יחידות בתשעת החודשים הראשונים לשנה.
במקביל, חברת דירוג האשראי מעלות S&P אישרה לחברת נמל אשדוד דירוג חוב של AA+ ומעדכנת את תחזית הדירוג ליציבה משלילית, זאת על-אף פתיחתם של שני הנמלים הפרטיים והתחרות המשמעותית הצפויה. בנימוקי מעלות S&P לדירוג, נכתב כי נמל אשדוד צלח את משבר הקורונה תוך שמירה על רמת הכנסות כמעט זהה לשנים שלפני המשבר, תוך שמירה על נתח השוק בתחום המכולות. עוד צוין כי המסגרת הרגולטורית, המשפטית, הפוליטית והחוזית של החברה חיובית בעקבות צעדים שננקטו שנים האחרונות לשיפור השקיפות.
יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור, ציינה כי נמל אשדוד ממשיך לפעול בזהירות ובנחישות אל מול האתגרים המקומיים והגלובאליים העומדים לנגד עינינו. "מתחילת השנה הצגנו הישגים תפעוליים וכספיים טובים וזאת חרף מגפת הקורונה שממשיכה ללוות אותנו ופגעה בכל מגזרי הפעילות במשק. אנו פועלים בכל המישורים בכדי שתנופת הצמיחה המלווה אותנו מאז מחצית השנייה של שנת 2020 תמשיך גם בראייה קדימה", אמרה.

תאריך:  19/12/2021   |   עודכן:  19/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דיבידנד של 90 מיליון שקל מנמל אשדוד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
המנכ"לית אבישר בן-חורין הגיבה לטענות שנשמעו נגד הצעת החוק שנועדה לפתוח את תחום הדואר לתחרות, אך לא פירטה מה ההחלטות הצפויות    היו"ר ביטון דרש לוודא שהרפורמה תטיב קודם כל עם הצרכן וביקש לדעת איך ישתפר השירות לאזרח לאחר אישור ההצעה
איציק וולף
יתרת המניות (30%) תיוותר בידי מייסדי החברה העוסקת בפתרונות ענן מתקדמים    לא נמסרה עלות הרכישה. העסקה כפופה להשלמת בדיקת נאותות, אישור רשות התחרות למיזוג וכן חתימה על הסכמים מפורטים.
עידן יוסף
בבניינים רבי קומות באזור המרכז נמצא גם כי 66% ממגדלי המגורים שיש בהם דוחסני אשפה, אינם מותאמים לשבת    ראש מכון לטכנולוגיה והלכה: "בבנייה המודרנית משולבות טכנולוגיות חדשות. לעיתים המשתמש עלול להפעיל מערכות חשמליות בשבת, מבלי שהוא מודע לכך"
איתמר לוין
היועץ המשפטי לשעבר של המשטרה: צפיפות דומה קיימת באירועים של שלוש הדתות וניהול הבטיחות נוחת על המשטרה    מעיד שאיש לא התריע בדיונים בצמרת המשטרה על הסכנה בשל הצפיפות במירון
איתמר לוין
העליון דחה את ערעוריהן של ויקטוריה שמיט, רות שימברג ולריסה גופשטיין - ירצו 21-12 חודשי מאסר    הקל בעונשה של דורית עשור: תשעה חודשי עבודות שירות במקום שנת מאסר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il