X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רן שדמי. הזמני הפך לקבוע [צילום: ניר שאנני]
בממשלת מעבר: נבחר ראש לרשות התחבורה הציבורית
רן שדמי ששימש תשעה חודשים כממלא-מקום ימונה לתפקיד מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה קודמו בתפקיד, יעקב נתניהו, נדחק בידי שרת התחבורה להתפטר

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, קיבלה את המלצת ועדת האיתור למשרת מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, ותביא את מינויו של רן שדמי לאישור הממשלה.
המינוי מתקיים בתקופה רגישה של ממשלת מעבר. נוכח העיתים, ועדת האיתור פעלה באישור ובליווי צמוד של ועדת החריגים שליד נציב שרות המדינה, אשר אישרה את התהליך על שלביו השונים.
שדמי (56) ממלא בפועל את תפקיד מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית מאז דצמבר 2021. קודם לכן, שימש כסגן מנהל הרשות וכראש אגף (בכיר) כלכלה לתחבורה ציבורית ברשות. בעברו כיהן כסמנכ"ל הכספים של "אגד תעבורה". הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וחקלאות מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן-גוריון.
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה משמשת מאסדר ממשלתי האמון על תחום התחבורה הציבורית. הרשות עוסקת בתחומי האסדרה, הבקרה, התכנון והתפעול של הענף, ומנהלת תקציב בסך כ-12 מיליארד שקלים בשנה.
בראש ועדת האיתור עמדה מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מיכל פרנק, וחבריה היו יו"ר חברת נמלי ישראל ומנכ"ל משרד התחבורה לשעבר, עוזי יצחקי, וסגן נציב שירות המדינה, אילן רם.
קודמו בתפקיד, יעקב ישראל נתניהו, נדחק בידי שרת התחבורה מיכאלי להתפטר מתפקידו.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ מרב מיכאלי: "רשות התחבורה הציבורית מקבלת את ההובלה המצוינת של רן שדמי, איש מקצוע מהמעלה הראשונה שחי, נושם ומבין תחבורה ציבורית. אני סומכת על רן, שיוביל יחד איתי ועם שדרת הניהול במשרד את היפוך הפירמידה, שישדרג באופן ניכר את התחבורה הציבורית בישראל כחלק המרכזי ביותר לפתרון העומס בכבישים. מאחלת לו הצלחה רבה בתפקיד״.
מנכ"ל משרד התחבורה ויו"ר ועדת האיתור, מיכל פרנק: "המינוי הוא נדבך נוסף בחיזוק השדרה הניהולית וההתמקצעות של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים. תפקיד מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית הוא מהחשובים בשירות המדינה. אני סמוכה ובטוחה שהמינוי המקצועי, מתוך שורות המשרד, וניסיונו העתיר של רן שדמי בענף, יאפשר לו להוביל את הרשות לממש את מדיניותנו לספק תחבורה ציבורית אפקטיבית ויעילה, נגישה וברמת שירות מצוינת, שבה הנוסע והנוסעת במרכז. אני מאחלת לרן ולרשות הצלחה רבה".

תאריך:  30/08/2022   |   עודכן:  30/08/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בממשלת מעבר: נבחר ראש לרשות התחבורה הציבורית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
חבורת נוסעים צעירים שעישנו סמים והשמיעו מוזיקה רועשת תקפו באגרופים את הנהג שההיר להם    שוטרים שהגיעו לזירה סרבו תחילה להוריד את הנוסעים    בהמשך הנסיעה הותקף הנהג (61) בגז פלפל
עידן יוסף
בעקבות לחצים מצד גורמים חרדיים קיצוניים משרד התחבורה החליט משרד התחבורה לבטל את תחנות הקו בירושלים שבהן עולים גם חילוניים ודתיים לאומיים ולהותיר שתי תחנות בלבד - בהר חוצבים ובכניסה לעיר    גם הציבור החרדי נפגע מן ההחלטה
עידן יוסף
שרת התחבורה טוענת שקיימת "תופעה" של הדרת נשים בקווי התחבורה הציבורית, אך במשרדה מסרבים להציג כל הוכחה לכך. בקשת News1 לקבל נתונים מספריים בעניין נותרה בלא מענה. ההצעות של מיכאלי לפתרון הבעיה אינן מציאותיות    רשימה ראשונה
איתמר לוין
עידן יוסף
מיזם הרכבת הקלה של חוצה ישראל יוצא לדרך בנוף הגליל    מנרב תבצע את התכנון וביצוע העבודות    מנכ"ל חוצה ישראל: "מיזם הדגל של חוצה ישראל יביא למהפכה תחבורתית, חברתית וכלכלית בצפון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il