X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כלי הנשק שנתפסו בזירה בג'נין [צילום: דובר צה''ל]
מבצע נועז בג'נין: מחבל בכיר חוסל
במסגרת מבצע מעצרים, סוכל מחבל מארגון הג'יהאד האיסלאמי, אשר היה מעורב באירוע בו נהרג רב-נגד נעם רז חמישה מבוקשים נוספים נעצרו

במבצע מעצרים משותף של כוחות צה״ל, שב״כ, ימ״ס איו"ש ומג״ב במחנה הפליטים ג'נין שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה, חוסל פארוק סלאמה, מחבל המשויך לג'יהאד האיסלאמי, שהיה מעורב בפיגועי ירי לעבר כוחותינו וחשוד בתכנון פיגועים נוספים.
המחבל, שהיה מעורב באירוע בו נהרג לוחם הימ"ם, רב-נגד נעם רז ז"ל הי"ד, חשוד בקשירת קשר לחוליית ״גוב האריות״ ובשיתוף פעולה עם מחבלי החוליה במטרה להוציא לפועל פיגועים משמעותיים.
במהלך הפעילות, שבוצעה בעקבות מידע מודיני של השב"כ, פשטו הכוחות על מבנה בו נכח המחבל ובמקום התפתחו חילופי ירי. הוא נמלט מהמקום, והלוחמים דלקו אחריו. במרדף שלף המחבל אקדח לעבר הלוחמים. כוחותינו הגיבו בירי והמחבל חוסל. כמו-כן, הלוחמים ירו לעבר מחבלים חמושים שירו לעברם, זוהו פגיעות.
בנוסף, במהלך הפשיטה, עצרו הכוחות חמישה מבוקשים נוספים כשברשותם אקדח ונשק מסוג אם-16. בנוסף, הוחרם האקדח שהמבוקש כיוון לעבר הלוחמים.
אין נפגעים לכוחותינו, המבוקשים שנעצרו הועברו לחקירת כוחות הביטחון.
מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, שוחח עם מפקד יחידת המסתערבים ושיבח את פעילות הכוחות: "באור יום, ובמרחב סואן פעלתם בנחישות ובגבורה יוצאת דופן. נתונים לסכנה ולאיום ממשי לכוחותינו, הצלחתם לסכל את המבוקש שעסק בפעילות טרור משמעותית ואף היה מעורב באירוע בו נפל לוחם הימ"מ רנ"ג נעם רז ז"ל. נמשיך לרדוף ולפגוע בכל מי שמאיים על ביטחון אזרחי מדינת ישראל וכוחות הביטחון".

תאריך:  03/11/2022   |   עודכן:  03/11/2022
+התייצב מצבה של הנערה שנפצעה בראשה מירי בקרית ארבע
22:22 03/11/22  |  איציק וולף

התייצב מצבה של תמר אהרון, הנערה בת ה-13 שנפצעה מירי בקרית ארבע. מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי מצבה של הנערה קשה והיא מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים, לאחר שעברה ניתוח ראש.

+מערכת כיפת ברזל הופעלה בעוטף עזה
21:44 03/11/22  |  איציק וולף

מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד של רקטה משטח רצועת עזה לשטח ישראל. "שוגר מיירט כיפת ברזל. השיגור ככל הנראה יורט", נמסר בהודעת דו"צ.

+התרעת צבע אדום הופעלה ביישובי עוטף עזה
21:18 03/11/22  |  איציק וולף

התרעת צבע אדום הופעלה באזור עוטף עזה. ההתרעה נשמעה באזור היישובים נירים, עין השלושה וכיסופים. פיצוץ נשמע, אך ככל הנראה אין נפגעים.

+מועצת קריית ארבע: דורשים מכוחות הביטחון לאתר את מקור הירי שפגע בנערה
18:47 03/11/22  |  איציק וולף

במועצה המקומית קריית ארבע חברון לא שוללים את האפשרות שלפיה הנערה שנפגעה בראשה מירי נפגעה באופן מכוון, ולא מירי תועה.
בהודעה שנשאה את הכותרת "חשד לפיגוע" נכתב כי בסביבות השעה 17:00 נערה שהלכה ברחבי המועצה נפגעה בראשה מירי. "הנערה מטופלת כעת בטיפול נמרץ. משפחתה של הנערה עודכנה, והמועצה מלווה את הנערה. אנו דורשים מכוחות הביטחון לבצע סריקות ולמצוא את מקור הירי", לשון ההודעה.

+בת 13 נפצעה קשה בראשה מירי תועה
18:31 03/11/22  |  איציק וולף

נערה צעירה בת 13 נפצעה קשה מאוד בראשה מפגיעת קליע בקריית ארבע. הצעירה הובאה למרפאה מקומית בקריית ארבע, לאחר שנפגע - ככל הנראה מירי תועה מחברון הערבית - ופונתה ללא הכרה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.
"כשהגענו למרפאה ראינו את הנערה מחוסרת הכרה עם פציעה מדממת בגופה כשהצוות הרפואי מעניק לה טיפול רפואי ראשוני. הכנסנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת ומצבה קשה", סיפרו פראמדיק מד"א נתנאל יאמין וחובשת מד"א טליה אדרי.
מבית החולים נמסר כי הנערה הגיעה לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת. "בבדיקות שנערכו עם הגעתה זוהתה פגיעת ירי בראשה והיא הובהלה לחדר הניתוח. מצבה קשה מאוד", לשון הודעת בית החולים.

פונתה מורדמת ומונשמת לעין כרם [צילום: דוברות מד"א]
+שני פצועים קל-בינוני בפיגוע דקירה בירושלים העתיקה
09:23 03/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המחבל, ערבי-ישראלי, נכנס דרך שער שכם, עורר את חשדם של שני שוטרים שעיכבו אותו, ובשלב מסוים הוא שלף סכין ודקר את אחד מהם ברגלו  ▪  שוטר אחר נפגע במהלך חילופי האש לחיסול המחבל

זירת הפיגוע [צילום: דוברות זק"א]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מבצע נועז בג'נין: מחבל בכיר חוסל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
המחבל, ערבי-ישראלי, נכנס דרך שער שכם, עורר את חשדם של שני שוטרים שעיכבו אותו, ובשלב מסוים הוא שלף סכין ודקר את אחד מהם ברגלו    שוטר אחר נפגע במהלך חילופי האש לחיסול המחבל
יוני בן-מנחם
גורמים בכירים ברש"פ הדליפו מסמכים חסויים מחקירת מות ערפאת המעידים על מחלוקות חריפות שהיו לו עם יו"ר הרש"פ אבו מאזן לפני מותו    גורמים בפתח טוענים כי ההדלפות נובעות מרצונו של חוסיין א-שיח' היורש המיועד של אבו מאזן לסלק מצמרת פתח את יריבו תוופיק אלטיראווי
יוני בן-מנחם
קבוצת הטרור "גוב האריות" בעיר שכם נמצאת בתהליך התפרקות אבל לגל הטרור המאורגן הצטרפו גם מחבלים בודדים. תופעת המחבלים הבודדים והצטרפות העיר חברון לגל הטרור הם סכנה גדולה בדרך למעבר הגדה לאינתיפאדה שלישית
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - אין אפשרות, חידוש עבש, נרדם בשמירה, כצפוי והמטאטא יורה    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר    "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)
יורם דורי
מסתבר שלא תמיד בעיה שאינה נפתרת בכוח מוצאת פתרון בהפעלת יותר כוח    מורי ורבי שמעון פרס נהג לומר לי "הבעיה שכל מי שמחזיק ביד פטיש חושב שכל בעיה היא מסמר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il