X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חיל האויר פעל בשעות אחר-הצהריים נגד משגרי פצצות מרגמה דרומית לחאן יונס המשגר וכן רכב שנשא אמל"ח ופצצות מרגמה נפגעו הפלשתינים ירו בתגובה לעבר גוש קטיף כמה אנשים לקו בחרדה ונזק נגרם לכלי רכב
▪  ▪  ▪
אבו מאזן: פעולת חיל האויר לא תורמת לביטחון

הדר פרבר, ענבל אביב
הרמטכ"ל: אין זה הזמן למבצע נרחב בעזה

עומר כרמון
אבו מאזן בעזה: לא אפרק הארגונים מנשקם

שר הביטחון, שאול מופז, נפגש (יום ד', 8.6.05) עם שר הפנים הפלשתיני, נאסר יוסוף בתל אביב. במהלך הפגישה דרש מופז כי הפלשתינים ילחמו בהמשך ירי פצצות המרגמות והקסאמים ובמנהרות להברחת הנשק. בנוסף, הוא דרש כי הפלשתינים יקימו יחידות מובחרות, שימנעו את ביזת הרכוש והקרקעות של המתנחלים לאחר הנסיגה, וכן יפעלו למנוע פעולות טרור במהלך יישום התוכנית.
מופז הבטיח ליוסוף, כי ישראל תעביר לידי הרשות לוח זמנים ופירוט של שלבי ביצוע הפינוי. בפגישה עסקו השניים בתיאום מהלכי התוכנית, וכן בהקמת מנגנוני תיאום משותפים. כמו כן ביקשו הפלשתינים להמשיך ביישום הבנות פסגת שארם, ובהן גם המשך הנסיגה הישראלית מהערים הפלשתיניות.
בשעות הערב, מיד עם הגיעו לרצועת עזה, גינה יו"ר הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן), את תקיפת חיל האויר בחאן יונס ואמר כי "זו פעולה שאין בה הגיון ושאינה תורמת לביטחון". הוא ציין, כי הפעולה עלולה לחבל ברגיעה הביטחונית.
חיל האויר פגע במשגר פצמ"רים
הפלשתינים יורים על גוש קטיף
חיל האויר פעל הערב (יום ד', 8.6.05) בדרום רצועת עזה, בסמוך לחאן יונס, ופגע במשגר פצצות מרגמה ובמכונית חונה ובה מצבור של פצצות מרגמה. בצה"ל מסרו כי במקום לא היו פלשתינים, לעומת זאת, מקורות פלשתינים דיווחו ששלושה פעילי חמאס, שהיו במקום, יצאו בלא פגע.
זמן קצר לאחר התקרית החלו להישמע נפילות בישובים ישראליים בגוש קטיף. שתי פצצות נורו לעבר הישוב גדיד ונחתו בשטח הישוב וכמה פצצות נוספות שוגרו לעבר נווה דקלים. גם לעבר הישוב מורג ובסיסי צה"ל ברצועה שוגרו פצמ"רים. לא דווח על נפגעים אך נמסר כי נזק נגרם לרכוש.
בשעות הלילה (ד') ירו הפלשתינים שלוש פצצות מרגמה שנחתו בסמוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. לא דווח על נפגעים ולא נגרם נזק. רקטת קסאם נורתה לעבר ישוב ישראלי בדרום הרצועה, לא היו נפגעים, אך נגרם נזק לרכב חונה. דווח, כי מספר אנשים סובלים מחרדה בעקבות הפיצוץ.
משעות הבוקר נורו 12 פצצות מרגמה על ישובים ובסיסי צה"ל. מתחילת השבוע שוגרו יותר מ-16 פצצות מרגמה לעבר ישובים ישראליים ובסיסים צבאיים ברצועת עזה. בנוסף שוגרו גם 8 רקטות קסאם.
לדברי גורמי צבא, התקיפה התרחשה לאחר שמהמקום שוגרה פצצת מרגמה אחת לעבר ישובים ישראלים.
במהלך שעות הבוקר, במספר אירועים נפרדים, נפתחה אש לעבר מוצבי צה"ל בגבול ישראל מצרים, סמוך לרפיח. אין נפגעים ולא נגרם נזק. מקורות צבא מסרו כי זהו המקרה ה-15 בו נפתחת אש על מוצבי צה"ל מתחילת השבוע.
בנוסף, נפתחה אש לעבר כוח צה"ל סמוך למחסום גב אל גב עוורתא, ביציאה משכם. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.
ביום ג' נהרגו שלושה עובדים זרים בחממות היישוב גני טל לאחר מטח של פצצות מרגמה. השלושה הם פועלים זרים: האחד סיני ושני פועלים פלשתינים. שישה פלשתינים נוספים נפצעו.

תאריך:  08/06/2005   |   עודכן:  09/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דברין
הסכסוך התגלע בין הצדדים לאחר שיובלים טענה כי חברת צמרות לשעבר רובננקו, מפגרת בהחזר תשלומי הריבית על ההלוואה שהעבירה לה לצורך השקעה במיזמי נדל"ן בפולין, הונגריה וניו יורק    בין הצדדים הוסכם, כי מקופת הכינוס יועברו באורח מיידי מיליוני דולרים לידי צמרות בוני הארץ בע"מ ובנק המזרחי המאוחד
קריות באינטרנט
בתום מאבק ממושך אישרה וועדת השרים של הכנסת את הקמת בית החולים בקריית אתא למען תושבי הקריות    ראש עיריית קרית אתא: רעיון הקמת בית החולים בקריות נועד על-מנת להקל על תושבי הקריות ולאפשר להם לקבל את השירותים ברמת זמינות גבוהה
אלעזר לוין
ירידה של 6% בבנית דירות בכל הארץ - עלייה של 113% בירושלים    חולשה בת"א והמרכז
שלומי דיאז
רשות ניירות הערך חוקרת חשד שהוציא כספים במרמה
מיכאל דבורין, ארי סירקין
בכך הפך בית המשפט העליון את פסק דינו של המחוזי וסלל לנמרודי את הדרך להתמנות כבר החל מעוד שבועיים לתפקיד יו"ר מועצת המנהלים של חברת הכשרת הישוב ומעריב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il