X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יחזירו את הכסף בעקבות הסכם שנחתם החריגות התגלו בביקורת שכר של עובדי עיריית ת"א מטעם אגף האכיפה של הממונה על השכר
▪  ▪  ▪

בעקבות ביקורת של יחידת האכיפה של הממונה על השכר, נחתם ביום חמישי (30.6.05), הסכם בין עיריית תל אביב, ועד העובדים והסתדרות המעו"ף בדבר הפסקה מיידית של חלק מתוספות השכר החורגות וקביעת מנגנוני השבה לעובדים שקיבלו תוספות חורגות בשכרם.
ההסכם קיבל את אישור הממונה על השכר במשרד האוצר, יובל רכלבסקי.
ההסכם נחתם בעקבות ביקורת שנערכה על-ידי חמישה משרדי רואה חשבון מטעם יחידת האכיפה של הממונה על השכר שבחנה תלושי שכר של כ-6,000 עובדי וגמלאי עיריית תל אביב מול הסכמי השכר שנחתמו עם הרשויות המקומיות במרס 1999. הביקורת העלתה כי לכ-700 עובדים משולמות תוספות שכר חריגות מכוח הסכמים מקומיים שלא קיבלו את אישור הממונה. לאחר דיונים רבים ופגישות בין נציגי האוצר, נציגי העיריה ופרקליטות המדינה נחתם בסוף השבוע ההסכם בין הצדדים.
מדובר בהפחתות שכר שיביאו לחיסכון שוטף של עשרות מיליוני שקלים בשנה לעיריית תל אביב ולתושבים משלמי המיסים ולחיסכון אקטוארי של מאות מיליוני שקלים. כמו כן, נדרשו העובדים להשיב באופן רטרואקטיבי כספים בגין תשלומים ששולמו שלא כדין החל ממרס 99.
כבר ממשכורת החודש הקרוב תבוצענה הפחתות שכר לכ-700 עובדים. בשלב הבא תבדוק העיריה את שכרם של אלפי עובדים וגמלאים נוספים ותבצע הפחתות על-פי ממצאי הביקורת ובהתאם לעקרונות ההסכם הקיבוצי ממרס 99. ביחידת האכיפה מעריכים כי מדובר בהפחתות שכר למאות עובדים נוספים לפחות.
יודגש, כי הממונה יפעל על-פי סמכותו בחוק בשאר חריגות השכר שלא הוסדרו במסגרת ההסכם האמור ובמקרים אלו לא יהיה הממונה כפוף לתנאי ההסכם.
בין חריגות השכר שהתגלו בקרב העובדים: תוספת שעות גלובליות, תוספות אחוזיות, תוספות ניהול ועוד.
שמואל נחמני, סגן בכיר לממונה על השכר בתחום אכיפת השכר אמר כי: "על הרשויות למגר תופעות של התנהלות בלתי תקינה, על חשבון כספי משלם המיסים, תוך מתן תשלומי שכר ופרישה חריגים והפרה של החוק ושל הסכמים קיבוציים עליהם חתמו".
הוא המשיך וציין, כי ההסכם מבליט את נחיצותה של אכיפה אפקטיבית שיש בכוחה בכדי להשפיע על רשויות אחרות הממשיכות לחרוג מהוראות ההסכם הקיבוצי ממרס 99.

תאריך:  04/07/2005   |   עודכן:  04/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
חיים אלוש, מנכ"ל תערוכת החקלאות אגרו-משוב, שבעקבות פנייתו פורסמו הקריטריונים: זהו צעד חיובי שיביא לחלוקה הוגנת של עזרת המדינה ליזמים
רנית נחום-הלוי
כך גילה יו"ר המועצה לביטחון לאומי, האלוף גיורא איילנד בדיון שהתקיים בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת    בשיחות שקיימה ישראל עם דחלאן, דרש האחרון כי ישראל תקיים מו"מ גם בנושא מיקום מחסום ארז
מירב לוי
חלקו היחסי של החינוך החרדי יגיע ב-2009 ל-24% מכלל מערכת החינוך    המגזר הערבי יגדל בכל שלבי החינוך    צפוי גידול משמעותי במורים לאומנות ומדעי החברה בחטיבות העליונות
מיכאל דבורין
ל-Nfc נודע כי בכלא מעשיהו התרחשו שני מקרי אלימות חמורים מצידו של מפקד בית הסוהר, רמי עובדיה, ומעשה התעללות חמור באחד העצירים מצידו של קצין מיחידת נחשון, שיחד עם שני סוהרים נוספים גרר עציר כבול על הכביש    בעקבות מקרה ההתעללות הושם קורבן ההתעללות בהפרדה, לטענתו, כדי להסתיר את המקרה ולהשתיקו; השב"ס: "דוחים על הסף את טענות העצירים"
שלומי דיאז
המשטרה עיכבה שניים מחבריו כחשודים במעשה והרקע נבדק    הוארך בשנית מעצרם של החשודים ברצח הצעיר בבת ים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il