X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"השליטה הישראלית על עזה מסתיימת"

השר שלום מעריך: מועד הבחירות יוקדם

השר שלום אמר דברים אלה לאחר פגישתו עם חוויאר סולאנה ציין בסיפוק: "השבועיים האחרונים היו מפגין אדיר של עוצמת הדמוקרטיה הישראלית"
▪  ▪  ▪

"מועד הבחירות ככל הנראה יוקדם וצריך לעשות הכל כדי לשמור על אחדות המפלגה שלי למרות המחלוקות. אגייס את ההשפעה המסוימת שיש לי במפלגה ואעשה הכל על-מנת לאחד את הקבוצות". כך אמר השר סילבן שלום, לאחר פגישתו (יום א', 28.8.05) עם הממונה על מדיניות החוץ של האיחוד האירופי, חוויאר סולאנה.
השר שלום הוא השר הבכיר הראשון המנפק פומבית הערכה, לפיה ממשלתו של שרון לא תשלים את ימיה. השר שלום הכריז בעבר, כי במקרה ויוקדמו הבחירות, הוא רואה עצמו מועמד לראשות הליכוד וכי הוא יתמודד במסגרת פריימריז.
בפגישתו עם סולאנה אמר השר שלום, כי "מר סולאנה מגיע היום כאשר אנו נמצאים בשלב האחרון של יישום הינתקות מעזה וצפון השומרון. הנשיאות הבריטית של האיחוד האירופי הכירה ביום חמישי האחרון בעובדה שזהו צעד אמיץ וקשה עבור ישראל".
"השבועיים האחרונים היו מפגין אדיר של עוצמת הדמוקרטיה הישראלית. היתה זו שעת מבחן שכולנו יוצאים ממנה מאוחדים. החיילים, השוטרים והמתיישבים הציגו את שרשרת הדמוקרטיה הישראלית במלא חוסנה ואחדותה", הוסיף שלום.
שר החוץ ציין, כי עתה על הרשות הפלשתינית לעמוד במחוייבויות שלה ולהילחם בטרור. "השליטה הישראלית על עזה מסתיימת וכל האחריות על שטח זה חל כעת על הפלשתינים וחיוני כי גם האיחוד האירופי יכיר בעובדה זאת. מוטל על הפלשתינים לגלות נחישות להלחם בטרור ולבנות פלטפורמה באמצעות בניית חברה חוקתית ומתפקדת".
"התקפת הטרור שהתרחשה היום בבאר שבע מוכיחה שוב עד כמה חייבת הרשות הפלשתינית להפסיק את הטרור ולפעול לפירוק תשתיות הטרור. כמו כן, פיגוע זה מוכיח שוב כמה מעט נעשה על-ידי הפלשתינים לבלימת הטרור כנגדנו וכן מבהיר מדוע גדר הביטחון צריכה להיות מוקמת מוקדם ככל האפשר. מדובר באמצעי לא אלים לעצירת ובלימת רציחות של ישראלים. אנו מצפים שהקהילה הבינ"ל תכיר בכך ותתמוך בנו. לא נסבול המשך מסע אלימות כנגד עמנו", אמר שלום ביחס לפיגוע בבאר שבע בו נפצעו קשה שני מאבטחי תחבורה ציבורית.
השר שלום הבטיח, כי ישראל תיפעל למילוי חלקה ביישום מפת הדרכים: "ישראל מחויבת למפת הדרכים. נעשה כל אשר ביכולתנו ליצירת התנאים ליישומה תוך הבטחת ביטחון אזרחינו. על כולנו לנצל הזדמנות נוכחית ולקדם את יכולתנו לחזור למו"מ לשלום". השר שלום אמר, כי הוא שוחח עם עמיתו בדבר החשיבות של פעילות בינ"ל נחושה לבידודם של הקיצונים דוגמת החמאס ולחיזוקם של המתונים.
ביחס להמשך תהליך העשרת האורניום באירן אמר השר שלום, כי ישראל קוראת לאירופה לעמוד איתן במאמציה להפסקת פעילות זו אשר מהווה איום לכל הקהילה הבינ"ל.

תאריך:  28/08/2005   |   עודכן:  28/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
חנות מתנות תשלם 20 דולר למ"ר בנתניה    "ארומה" מתרחבת
אלעזר לוין
שקולניק מקנדה הגישה את ההצעה הגבוהה ביותר    מקורות נצבא: הצעת פילגר עדיפה, אך הדירקטוריון יחליט
עומר שיקלר
רשות החברות הממשלתיות תמכור את מלוא אחזקות המדינה בתע"ש כמקשה אחת    העובדים: ועדת השרים ממהרת להעביר את הרווחים לידי מספר עשירים בודדים    בנוסף, אישרה הוועדה את קידום הפרטת "ערים" החברה לפיתוח עירוני בע"מ
מיכאל דבורין
הנהלת הבנק אסרה על יו"ר ארגון העובדים להשתמש בדואר האלקטרוני הפנימי בחברה כדי להפיץ מסרים לעובדים    בתגובה טוען הארגון: "הנהלת הבנק פוגעת בצורה חסרת תקדים בחופש ההתארגנות ובחופש הביטוי של העובדים"
מיכאל דבורין
כך נקבע בתיקון לכלל 26 לכללי לשכת עורכי הדין אותו אישרה שרת המשפטים ציפי לבני    בעקבות התיקון יתווסף לרשימת המקרים שבהם עורך דין או עורכת דין יסכימו לבקשה לשינוי מועד, גם מקרה שבו חברם או חברתן מצויים בחופשת לידה או בחופשה הנובעת משמירת הריון, כהגדרתם בחוק עבודת נשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il