X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן מכבי ת"א מדבר על הציפיות מהקבוצה שלו, לקראת המשחק הערב מול אולימפיאקוס וויל סולומון: "בזמן האחרון אני יותר מחטיא מקולע" אולימפיאקוס לא נבהלת מאלופת אירופה קווינסי לואיס: "אין לנו מה לפחד מהם"
▪  ▪  ▪

שלושה ימים היו לשחקני מכבי ת"א, להיכנס לאווירה לקראת משחק החוץ הראשון ביורוליג, הערב מול אולימפיאקוס, (20:45, שידור ישיר בערוץ 1).
אלופת אירופה ערכה אתמול בבוקר אימון רשות באולם חלופי, בו השתתפו רק מספר שחקנים ובערב ערכה את האימון המסכם באולם "השלום והאחווה" הענק, שהערב יהיה רועש וגועש כמיטב המסורת היוונית, גם אם לא יהיה מלא לחלוטין.
המארחים מנסים לשדר רוגע ולפחות כלפי חוץ מדגישים שאין להם מה לפחד ממכבי ת"א. קווינסי לואיס, אקס מכבי ינסה להוכיח לקבוצה שוויתרה עליו כי עשתה טעות ונשמע מלא ביטחון לקראת המשחק: "מכבי פייבוריטית ויהיה משחק כיפי וקשה מחר". אמר הפוורורד והוסיף: "אין לנו מה לפחד מהם. אנחנו צריכים לשחק את הכדורסל שלנו ואם ננצח זה יהיה הישג - ניצחון על קבוצה מהטופ של אירופה. היתרון הגדול של מכבי היא העובדה שהחברה האלה משחקים כבר כמה שנים יחד ואין הרבה שינויים בקבוצה מאז שאני הייתי בה. זה לא רק אנתוני פארקר שמסוכן ונצטרך לשים לב לכל הקבוצה".
המאמן הליטאי של אולימפיאקוס, יונאס קאזלוקאס, כבר זכה באליפות אירופה עם ז′לגיריס קובנה ב-99 ומצביע על מכבי כפייבוריטית לתואר גם השנה: "מכבי זו אלופת אירופה כבר שנתיים וזה אומר הכל עליהם. לדעתי הם פייבוריטים לזכות שוב גם השנה. הקבוצה שלי תנסה להיאבק על ניצחון. אנחנו משחקים בבית ואני מקווה שבעזרת האוהדים שלנו נוכל לעשות זאת".
במכבי לעומת זאת, העסקים כרגיל. בקבוצה יש הרגשה שלמעשה הערב מתחיל היורוליג, אחרי הניצחון היחסית קל על סופוט בשבוע שעבר. כל שחקני הסגל בריאים והצוות המקצועי חושב כבר יומיים על דרכים לעצור את תיוס אדני, הרכז הנפלא של אולימפיאקוס.
וויל סולומון, יהיה זה שיצטרך לפקוח עין על אדני ודיבר על המאצ′אפ הצפוי: "זה יהיה מאבק מעניין", אמר סולומון. "שנינו שחקנים זריזים והמאצ′אפ בינינו יהיה טוב". סולומון גם התייחס לכושר הבינוני שבו הוא נמצא: "בזמן האחרון אני יותר מחטיא מקולע. זה משהו שאני עובד עליו כל הזמן. אני מודע לאיכויות שלי ואני יודע שאצא מזה. מצפה לנו משחק קשה, הרבה יותר מנגד סופוט בשבוע שעבר, תמיד קשה לשחק ביוון".
פיני גרשון, יודע שההגנה של סולומן יכולה להשפיע על המשחק ומסביר: "אנשים לא שופטים את וויל בצורה נכונה. הוא לא יכול לעשות המכבי את מה שעשה בקבוצות אחרות, אין בשביל זה מספיק כדורים. אם הוא יעצור את אדני, אז זה יותר חשוב ממה שיעשה בהתקפה".
גרשון גם דיבר על הציפיות מהקבוצה שלו: "בשנה שעברה שיחקנו פה נגד אא"ק, שהיא לא קבוצה גדולה והתקשנו. משחק חוץ ביוון לא יכול להיות קל. יש להם חמישה או שישה שחקנים, שיכולים לעשות לנו צרות ולגרום לנו נזק ביום נתון. קווינסי לואיס תלוי בעיקר בשחקנים האחרים וחוץ מיד אין לו הרבה. הציפיות מאיתנו גבוהות, כולם רוצים שננצח כל משחק, לא משנה איפה וב-30 הפרש. אלו צרות של עשירים ולוקסוס שאני מעדיף להתמודד איתו".
הקפטן, דרק שארפ, מדבר על האווירה שצפויה: הדבר הכי מיוחד ביוון הם האוהדים. הפ פנאטיים ויעשו הכל כדי לעזור לקבוצה שלהם". שארפ גם מתכונן למשימה שלו מחר, תיוס אדני: "אני מחכה לעלות מהספסל כרגיל ולשמור על אדני. זו לא משימה חדשה עבורי ואמשיך לעשות את זה כל עוד הגוף שלי יאפשר לי".

תאריך:  10/11/2005   |   עודכן:  10/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
ישנם מיתוסים רבים אשר השתרשו עם השנים סביב הנושא של צריכת מים, אך חלקם מעולם לא אוששו מדעית    האם חייבים לשתות 8 כוסות מים ביום? והאם המים עוזרים לנו לרדת במשקל? תשובות אלו ונוספות תוכלו למצוא כאן
ברוך לוי
צופה כי ההשקעות בשנת 2006 יעלו בשיעור של 4.5%    יצוא הסחורות והשירותים צפוי לעלות ב-6.5% בדומה לעלייה הצפויה בשנת 2005
ברוך לוי
טוען: אסור לחזור על הטעות בהפרטת בנק דיסקונט לבעלי הון בודדים במחיר נמוך בהרבה ממחירו הריאלי
ברוך לוי
ברבעון השלישי חלה עליה של 35% בתנועת המכולות TEU לעומת הרבעון המקביל אשתקד    נמל חיפה מרכז כ-70% מתנועת המכולות בנמלי ישראל
ברוך לוי
שניים מבכירי הקבוצה, אביגייל דיסני וסטנלי גולד, בביקור בישראל: בשוק הישראלי טמון פוטנציאל רב ולכן הנהלת "שמרוק" רואה בו יעד חשוב להשקעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il