X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הערב: עימותים בין פעילי פת"ח ופעילי ארגון החמאס הירי ברחובות נמשך וועדת הבחירות המרכזית הפלשתינית - התפטרה על-רקע חששות מזיופים בבחירות בכירים: "25 בינואר - נותר התאריך האחרון"
▪  ▪  ▪

אנרכיה בשטחים: השבוע הראשון של מסע הבחירות ברשות הפלשתינית ממשיך להצביע על מציאות האנרכיה השוררת בשטחים. על-רקע מראות הכרוזים ותחושת "הדמוקרטיה", מוסיף ומתנפץ רעיון שלטון החוק. ירי באוויר, קרבות רחוב ואיומי חטיפות אזרחים זרים - עודם חלק מסדר היום ברחוב הפלשתיני.
הערב (יום ו'), קבוצת חמושים, פעילים בתנועת פת"ח, פרצו למטה הבחירות של רשימת "הרפורמה והשינוי" (חמאס) במחנה הפליטים בקלנדיה צפונית לירושלים. סוכנות הידיעות "מען" מדווחת כי החמושים תקפו באלימות חלק מתומכי חמאס אשר התכוונו להשתתף בעצרת תעמולתית שהתנועה תיכננה לקיים במגרש הכדורגל של מחנה הפליטים.
בשיחה טלפונית ל"מען" אמר מוחמד אבו ח'יר, המתמודד ברשימת חמאס לבחירות, כי החמושים - שנשאו אלות - ירו מספר פעמים באוויר בניסיון למנוע את קיום העצרת. הוא הוסיף שמספר תומכים בחמאס נפצעו באורח קל, וביניהם הוא עצמו.
המאבק בפת"ח נמשך - חוסר יציבות בתנועה
המאבק בתוך תנועת הפת"ח ממשיך לפגוע בניסיונם של הבכירים לשקף דימוי של "אחדות" בתקשורת המקומית. אמש דווח על התפטרות ועדת הבחירות המרכזית. סמיר חלילה, מזכ"ל הממשלה הפלשתינית, תיאר זאת היום כ"צעד בלתי מוצדק". לדבריו, ההצעה באשר לאופן בו יצביעו העובדים במנגנוני הביטחון "אינה פרקטית".
בשיחה עם סוכנות "עמן" אמר סמיר: "זכותנו בממשלה להחליט על הדרך המתאימה בעינינו. בדקנו את הצעת הוועדה, לפיה העובדים במנגנוני הביטחון יצביעו במרכזים מחוץ למחנות והתחנות בהם הם עובדים, ומצאנו שהיא אינה פרקטית".
בהמשך לטענת ועדת הבחירות המתפטרת כי ההחלטה להביא את אנשי הביטחון להצביע במחנות תעודד זיוף ההצבעה, אמר חלילה: "מקום ההצבעה אינו יכול להוות סיבה לזיופים, כל עוד ישנם כללים ברורים ומוצהרים למניעתם של הזיופים".
מקור בכיר בחזית הדמוקרטית לשחרור פלשתין הצהיר בהודעה רשמית שפורסמה, כי התפטרות הוועדה "מהווה צעד בכיוון הנכון למניעת זיוף הבחירות למועצה המחוקקת הפלשתינית".
המקור קרא ליו"ר הרשות, אבו מאזן, לבטל את החלטת משרד הפנים והביטחון הפלשתיני לפיה כל העובדים במנגנוני הביטחון, בהם כוחות המשטרה, הביטחון המסכל, המודיעין והביטחון לאומי, יצביעו לפרלמנט בתוך המחנות ותחנות המשטרה שלהם. הוא הוסיף: "ההצבעה במחנות מנגנוני הביטחון הינה זיוף גלוי לרצונם של עשרות אלפי אנשי הביטחון והמשטרה".

תאריך:  06/01/2006   |   עודכן:  07/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מנהיגים בעולם רובם שולחים איחולי החלמה מהירה לשרון    שליח האו"ם: הוא היה מנהיג נועז    ברלוסקוני: אירוע מאד כואב
יוסי עבדי
מזכירת המדינה האמריקנית, קונדוליזה רייס, שוחחה הערב עם אהוד אולמרט ושיגרה את תפלת העם האמריקני להחלמתו של שרון    רייס חיזקה את אולמרט, והדגישה: "אנחנו תומכים בך"    ביטלה סיור מתוכנן באסיה בשל מצבו של שרון
יוסי עבדי
מצד אחד טוענים מנהיגים ברשות כי הם חרדים לגורלו של ראש הממשלה, אריאל שרון    מצד שני, אמצעי התקשורת ממשיכים במדיניות ההסתה ומפרסמים קריקטורות המציגות את שרון כ"רוצח"
הדר פרבר
אתר אל-ג'זירה פורש קורות חיים של ראש ממשלת ישראל עם דגש חזק על כוחניות וטבח בפלשתינים    הגולשים מגיבים
מחלקה ראשונה
כיצד היה אריק שרון למצטיין מחתרת ההגנה    כיצד בנה את "תפישת הכוח"?    איזה אימונים גופניים אהב לעשות בשעות הלילה המאוחרות    הנה חלק מקורות חייו של "לוחם המחתרות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il