X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקשר שהורחק בסיום המשחק בין מכבי נתניה והפועל ת"א עשוי להיות מורחק ממשחק הגביע מול סכנין אבי פרץ יעמוד לדין על העלבת שופט
▪  ▪  ▪

יוסי אבוקסיס שעשה תנועה מגונה אתמול לעבר הקהל בסיום המשחק ב"קופסא" בין מכבי נתניה והפועל ת"א יעמוד בפני ועדת משמעת ולכן ייתכן כי יחמיץ את חצי גמר גביע המדינה. אבוקסיס יעמוד לדין על סעיף של "התנהגות בלתי הולמת", לאחר שהשופט אסף קינן ציין כי הרחיק אותו בגלל ש"ביצע תנועה מגונה לעבר היציע שאוכלס על-ידי אוהדי מכבי נתניה".
אבוקסיס עלול להחמיץ את שלושת משחקיו הבאים בינהם משחק חצי גמר הגביע מול בני סכנין. אבוקסיס יחמיץ בוודאות את המשחק הקרוב של הקבוצה בליגה מול מ.ס. אשדוד ורק ביום שלישי, יום לפני משחק חצי הגמר מול סכנין, יידע אם יהיה רשאי לשחק במשחק הקובע.
אבוקסיס עשה את התנועה המגונה לקהל של נתניה בעקבות קללות של הקהל וזריקת חפצים לעברו. אבוקסיס אמר בסיום: "בסך-הכל סידרתי את המכנסיים. מדובר בקוון חסר ניסון. בן כמה הוא בכלל? בן 16?".
אבי פרץ הורחק בסיום המשחק בעקבות משיכה בחולצתו של הקוון
בסיום המשחק אתמול הרחיק קינן גם את שוער מכבי נתניה, אבי פרץ, אחרי שזה משך בחולצתו של אחד הקוונים ואמר לו: "בעונה הבאה אתה תשפוט בליגה הארצית".
הקוון מיהר לשופט קינן, הודיע לו על האירוע וזה הודיע לשוער ולמנהלי מכבי נתניה שהוא מרחיק את פרץ בכרטיס אדום.
בדוח נטען כי נגד פרץ "תפס בזלזול בצווארון של עוזר השופט מחאג′נה, ואמר לו: "אתה לא תשפוט יותר בליגה הזאת. הליגה הארצית מתאימה לך′". פרץ יעמוד לדין על "העלבת שופט", שהרשעה בסעיף זה גוררת הרחקה ממספר משחקים.
קשטן: "נתניה תפסו אותנו לא מוכנים"
?/B>
התגובות היו מעורבות לאחר התיקו 1:1. בסה"כ שתי הקבוצות היו מרוצות מהתוצאה כל אחת והסיבות שלה. אוקוצ′ה העלה את נתניה ליתרון במחצית הראשונה, יבוריאן השווה להפועל במחצית השנייה.
דרור קשטן, מאמן הפועל ת"א: "תחושה לא טובה. אחרי הגאות בא השפל. אחרי הדרבי היה משחק מתחת לכל ביקורת של הפועל ת"א. למרות כל ההתרעות שלי לחגיגות שאחרי הדרבי הם נפלו כנראה על אוזניים ערלות. נתניה שיחקה טוב במחצית הראשונה, הם איימו עלינו ותפסו אותנו לא מוכנים וכבשו ראשונים".
ראובן עטר, מאמן מכבי נתניה: עד ההרחקה הייתי מרוצה, היינו שווים שלושה שערים לפחות. פתחתי התקפי עם שלושה חלוצים. אח"כ בעקבות ההרחקה השתבשו לנו התוכניות והתגוננו כמו שקבוצה שחסר לה שחקן צריכה להתגונן.
הם לא הגיעו להזדמנויות מלבד הגבהות מהאגפים. התמודדנו טוב עם הנחיתות המספרית מלבד פעם אחת, התוצאה משקפת. אני שמח מהנקודה". בהקשר לרכישת דניאל יאמר את הקבוצה הוסיף עטר:
"אני מאחל ליאמר בהצלחה, אני מודה לאשר אלון על כל התקופה של 4 השנים בהם אני במועדון. הקבוצה עומדת בפני שינוי גדול וככה יהיו שחקנים טובים יותר ויקרו דברים טובים למועדון".

תאריך:  16/04/2006   |   עודכן:  16/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
318 מיליון דולר הושקעו בישראל בחברות היי-טק המגובות הון סיכון ברבעון הראשון של 2006    גידול בהשקעות הראשוניות בחברות הסטארט-אפ הישראליות
עומר שיקלר
כוחות הביטחון עצרו שישה פלשתינים המעורבים בגניבת שני כלי הנשק ביום שישי בהתנחלות בת-עין    בחקירתם סיפרו כי רצו לגנוב כסף וגילו את כלי הנשק
ברוך לוי
שרגא ברוש: בחודשים ינואר - פברואר היצוא התעשייתי גדל ריאלית בכ-1%, והסתכם בכ-3.9 מיליארד דולרים    טוען: אנו רחוקים מאוד מפוטנציאל הגידול השנתי    לאחר שלושה רבעונים רצופים של עליות - ירידה ביצוא ההיי-טק
ניר וייס
המוכרת בדוכן המכירות במשביר לצרכן החדש סיפרה ללקוח כי שווי הטבעת הינו 35,500 שקלים, ולאור מבצע מיוחד היא נמכרת בכעשרת אלפים שקלים בלבד. שמאי שבא להעריך את השווי לצורך חידוש פוליסת תכולת הדירה, קבע כי מחירה כ- 5,300 שקלים בלבד
עומר שיקלר
עמותת אומ"ץ פנתה אל מבקר המדינה ואל היועץ המשפטי לממשלה בבקשה שיחקרו חשד לפיו אולמרט קיבל טובות הנאה בשתי פרשות - מכירת הבית ברחוב כ"ט בנובמבר; וכן בפרשת קבלת עט נובע מהמיליונר טסלר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il