X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
קצת מקוריות ואגרסיביות
▪  ▪  ▪

במלחמה כמו במלחמה, כל הדרכים כשרות. 550 הרוגים בשנה הן 550 משפחות שהשמש לא תזרח עוד בחייהן. זה אלפי משפחות שייסעו לבית לוינשטיין בשנים הבאות יותר משיסעו לסופר. תאונות הדרכים אינן קורות, הן נגרמות. הן נגרמות כתוצאה מסכלותם הבהמית של יושבי הגה, שיכורי ביטחון וקהות החושים של מי שיכולים לצמצם את הטירוף באופן דרמטי ואינם עושים זאת.
במלחמה יורים כדי להרוג. במשימה זו פועלים כדי להציל חיים. המטרות הפוכות אך הדרכים שוות. במשימה לאומית של הצלת בנינו ובנותינו ממרתפי אבו כביר, צריך לקבל החלטות קשות ולא פופולריות וצריך גם לקיימן. נקודה. הנה כמה מההחלטות הרצויות:
"יוכל לקבל רשיון נהיגה רק מי שמלאו לו 21 שנים";
"נמצא נהג אשם בגרימת תאונה עם נפגעים, יישלל רשיונו לשלוש שנים ויחודש רק לאחר מבחן נהיגה רשמי";
"יוכל לקבל רשיון נהיגה רק מי שמלא חובת התנדבות בביה"ח בית לוינשטיין או מוסד דומה במשך 3 ימים";
"יושבת כל רכב פרטי ליום אחד בשבוע - יום שבתון רכב עפ"י בחירת בעליו";
"הממשלה תקציב מליארד שקל להצבת רשת מסועפת של מצלמות דרכים לאיתור מהירות רכבים בכל דרך מהירה בישראל";
"על הרשויות המקומיות להתקין פס האטה (גבשושית) בכל כביש פנימי בעיר ובמרחק שלא יעלה על 400 מטר זה מזה";
"תונהג הנחה מתגברת בביטוחי רכב, כשכל שנה ללא תאונה תפחית 5 אחוז עד למכסימום 90 אחוז הנחה בביטוח רכב מקיף לנהג לאחר 19 שנות נהיגה. הממשלה תממן את ההפרש מול חב' הביטוח";
רוצים עוד? זה לא דמיון ולא חלום באספמיה. זה אפשרי אם יהיה שר תחבורה רציני וישר בישראל, אם שרי הממשלה יהיו בני אדם לכמה דקות של החלטה גורלית.
אם יקום מנהיג ויאמר - עד כאן. נהיגה היא מעבר בני אדם מנקודה לנקודה. זו לא הנאה ולא הובי. יעברו מנקודה לנקודה רק בני אדם בוגרים אחרי "טראומת" בית לוינשטיין, והם יעשו זאת לאט ובסבלנות. ואם לא - ייענשו באופן אגרסיבי. מי שלא מעוניין לנהוג על פסי האטה ולהיות במעקב טורדני של מצלמות "העין הגדולה", מוזמן לסוע בתחבורה צבורית. עדיף ברכבות העתיד המתוכננות ברחבי ישראל.

תאריך:  27/01/2005   |   עודכן:  28/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
א. דביבון
אני לא אדם מבוגר. אבל אני רוצה לתבוע את עלבונה של שושנה דמארי, בשם מה שהתחנכתי על ברכיו במדינה הזאת. אני רוצה לומר לאותו ברנש, לפיד, ולסייען הרייטינג שלו אסייג, שיתביישו להם
רוני הלוי
יעקב הלוי
שמעון כהן
אתי סיריוס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il