X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות

אדוני ראש הממשלה העתק
מר אהוד אולמרט,ברוך שובך!!
הנדון:צריך מוח מפלדה כדי לספוג עשרות טילים ביום, עשרות תירוצי מומחים בשעת מתקפה כמו האחרונה, וגם כדי להתמגן ממתקפת החרדה, וממתקפת ההצהרות שמטרתם רק לרצות זמנית את האוזן שלנו ו...
הצטערתי עד מאוד לשמוע את ניצב אורי בר לב משתלח "במיעוט" כדבריו שמתלהם בשדרות עקב המצב. ואם לא מספיק הוא הוסיף שהרוב מוכן לספוג ולהישאר בעיר, ולא לוותר. כיצד הוא יודע? האם הוא עבר בית בית? זה שהוא בא לביקור ועמד שעה במרכז, זה לא אומר דבר. וגם אם יש מתלהם אחד בעיר צריך לנהוג בו בהבנה. כי שום מקום בארץ לא היה שותק כמונו שבע שנים. זה לא פשוט לגנוב מאיתנו את השגרה ולברבר על מיגון.
אהוד אולמרט, האם אתה יודע מה זה לפחד להכנס למקלחת או לשירותים בבית שלך ביום ובלילה? האם אתה מבין מה אני מרגישה כאשר ילדתי בדרכה לבית הספר וטילים נוחתים לפתע בלי כריזה? את השמיים לעולם לא תוכל למגן, לא אתה ולא אף אחד.
לגופו של עניין, מאחר שאני יודעת שאנחנו מדינה רודפת אקשן ותקשורת, אוטוטו הכל יעבור לאשקלון כי הקטיושות כבר נמצאים בגלוי ובכמות בדרום. ואנחנו כמדינה ריבונית לא יודעים איך לפעול מול ארגון טרור מתעצם, וגם אינני מאמינה בהצהרות התהליך המדיני כדי למצוא חן בעיני רייס, והאיום האירני לא מעניין אותי, כי יש לנו איום של "צינור" משלנו... אני פונה אליך בשם משפחות רבות שמבקשות להתפנות תמורת פיצוי. אנחנו משלמים משכנתא מאוד יקרה, יותר מאלפיים חמש מאות שקל לחודש. והערך של הבית קרס לחלוטין. רוצים לעזוב, ולאף אחד אין זכות להשתמש בנו ככבשים לשחיטה. רק היום (ולא רק היום) הטילים נחתו ליד ביתי בשטח פתוח, ואפילו לא באו לבדוק מה עם האזרחים שגרים סמוך לנפילות.
השגרה המופגזת הפכה לשגרה של אדישות מסוכנת, ואיננו מוכנים לשים עצמנו קורבנות על כלום. שמעתי את תגובות דיכטר, מופז, שטרית, נשיא מועצת הביטחון, והבנתי היטב שאין שום מתקפה, וגם אין פתרון. אז תן לנו לחיות בשקט במקום אחר. אנא הפעל חוק פיצוי פינוי ותן הזדמנות למי שהרוס נפשית להשתקם במקום אחר. המקום שלנו יותר גרוע מהתנחלות (מויאל כבר מזמן לא מיצג את העיר, והוא גם בסוף הקדנציה, הוא לא יקבע לנו להיות בעיר כשהוא חי בתל אביב, וזה גם לא מעסיק אותנו).
אדוני ראש הממשלה, תן לנו לחיות במקום אחר וגם לך יהיה קצת שקט מאיתנו. בכל מתקפה אנחנו שומעים את אותם המומחים עם אותן ההצהרות שמטרתם רק לרצות זמנית את האוזן. ולכן רבים מבקשים להתפנות מרצון תמורת פיצוי. זאת זכותנו המלאה לבקש זאת כי אין מחיר לחופש של האדם בתוך ביתו. ואם אין את זה, והנכסים הבלעדיים קרסו. אז מה נעשה? עשרים ושלוש שנים אני חיה בעיר, יש לי למקום המון אהבה, אבל אם אין ביטחון בשום מקום בעיר או בבית, המוח אבוד מדאגות ואניני מהווה יותר דוגמא של אחריות כאמא לפני ילדיי, וגם למה שנחכה שהטיל "יבקר" גם אותנו? מספיק לי לשמוע כל יום את השריקות שלו מעל ביתי ולראותו מסביב. אם תבקש רשימה מסודרת לראות בכמה משפחות מדובר, תקבל, וגם תתפלא... אודה לך מאוד אם תשתף פעולה בבקשה.

תאריך:  02/03/2008   |   עודכן:  02/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פינוי פיצוי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אכן, כך לכולם יהיה יותר טוב...
אריה גל  |  11/03/08 20:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מישאל בן עמי
אני מאשים את תנועת שס, את הרב עובדיה יוסף ובעיקר השר אריאל אטיאס במכירת ירושלים בנזיד עדשים
דר' אברהם שלום
קול ישראל ערך משדר מיוחד בערב פרסום דוח וינוגרד. במקום דיון אובייקטבי שוחחו על בקבוקי השמפניה שנפתחו, או לא, במשרד ראש הממשלה    מכתב תלונה שנשלח בעקבות המשדר, נענה בתשובה "דיון לא חייב להשמיע את קול נתניהו כדי להיות חשוב"
פורום הקצינים
קציני צבא בכירים יתכנסו לדון בענייני השעה ויפרסמו הודעות בנושא. הפעם שולחים איחולי החלמה לרמטכ"ל לשעבר, דן שומרון
עמוס שריג
רינה מור יוסף
בת שישים ומתנהגת מוזר,כתופעות גיל המעבר...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il