X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת רוזנפלד
▪  ▪  ▪

חברת רוזנפלד מסיימת בימים אלו תהליך של מיתוג חדש. המיתוג, בהשקעה כוללת של שני מיליון שקלים נעשה בליוויו של ד"ר יורם לבנון, מומחה לאסטרטגיה אישית ושיווקית. במסגרת המיתוג, שונה הלוגו וחוזק החיבור לחזון המשפחתי של בעלי החברה.
רוזנפלד הוקמה לפני חמישה עשורים על-ידי זוג הורים יזמים באופיים. החזון החדש מייצג את המשפחתיות שנשארה בעסק ואת הרצון ליצור ביחד עם בלקוחות. המסרים שמקבלים ביטוי הם אנחנו אתך, תתייעץ, תקבל הדרכה. DO IT TOGETHER. הלוגו החדש ילווה בסלוגן -'דברים שעושים את הבית'.
תהליך המיתוג מחדש כולל גם השקת מתחם חדש ומרהיב, בהשקעה של עשרה מיליון שקלים המשתרע על פני כ-5000 מ"ר בנוי ומקורה ושטח חיצוני נוסף המשמש לתצוגת ריהוט גן. עיצוב המתחם החדש נבנה בהתאם לצרכי הלקוח ועוצב על-מנת לאפשר לו התמצאות נוחה ויעילה בכל העולמות המוצגים.
המתחם החדש נפתח בצמת סגולה בפתח-תקווה, מרחק קילומטרים ספורים מצמת ירקונים, שם פעלה החנות הקודמת של החברה שהייתה מוכרת כ"היפר רוזנפלד" וזוהתה בעיקר עם טייטל של חנות "עשה זאת בעצמך".
כעת, תחת הסלוגן "דברים שעושים את הבית" מבקשים בחברה לומר כי מעתה במקום לא נמכרים רק מוצרים אלא קונספט שלם, דברים שנותנים יופי לבית, שיוצרים אווירה וכל זה מתבצע באווירה עיצובית. ברשת מכנים את התהליך כמעבר מ"תרבות המחסן" ל"תרבות הצרכן". יצירת חוויה בחנות - טעימה של חווית הבית המעוצב וכל הדרכים להשיג אותו.

תאריך:  27/09/2006   |   עודכן:  27/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il