X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מושיאון מדעטק
▪  ▪  ▪

מדעטק - המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה, יוצא לקראת סוף השבוע, בקמפיין פרסום, הכולל תשדירי רדיו, מודעות בעיתונות ובאינטרנט ושילוט על גבי אוטובוסים לתקופה של כחודש ימים, בתקציב של כחצי מיליון ש"ח.
הכינוי מדעטק, נבחר בימים אלה, בעקבות הפנינג בחירת כינוי חדש נושא פרסים, שנעשה במשותף עם ערוץ הילדים ולוגי. ההפנינג נערך כחלק מתהליך מיתוג מחדש שעובר המוזיאון והכינוי הנבחר, יצורף לשם המקורי של המוזיאון, כחלק מאסטרטגית מיתוג חדשה.
בהפנינג התבקשו המשתתפים בתחרות, לבחור את הכינוי מבין הכינויים: עולם המדע, קווסט ואקספלוריום או להציע שם אחר, וזאת באמצעות כניסה ל"מיני סייט" שהוקם במיוחד לצורך התחרות.
הסיסמא המובילה (הסלוגן) שתלווה את הקמפיין: "מדעטק -יש מקום לסקרנות". מדובר ביצירת שפה תקשורתית, הכוללת איורים ושאלות מתחום המדע. השפה הזו מצליחה לחבר היטב בין קהלי היעד: ההורה הילד, והולמת את הערכים שהקמפיין רוצה לייחס למוזיאון: חדשנות ובעיקר סקרנות, הקיימת באופן טבעי אצל כל ילד ומבוגר ואשר מתעוררת בעת הביקור והחוויה האינטראקטיבית במוזיאון.
במסגרת המיתוג תהליכי מיתוג פנימי במוזיאון, לרבות שדרוג אתר האינטרנט והתאמת השפה העיצובית בשילוט, ניירת ופרסומים.
הנהלת המוזיאון מדווחת שבשנת 2006, ביקרו במוזיאון למעלה מ - 200,000 מבקרים, גידול של כ-30% לעומת שנה שעברה, וזאת למרות שהמוזיאון היה סגור בתקופת המלחמה בצפון.
תקציב הפרסום : כחצי מיליון ש"ח.

תאריך:  05/12/2006   |   עודכן:  05/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שילה מגר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם ml
רוני חסיד
- הודעה מטעם אתר מפה www.mapa.co.il ואופק צילומי אויר
קריסטל אמנות ותקשורת
- הודעה מטעם Hammersite.com
לניאדו תקשורת
- הודעה מטעם חברת הג'ינסים CRAISER
בן-ציון ציטרין
- הודעה מטעם בית הדין הארצי לעבודה והאגודה הישראלית למשפט ולביטחון סוציאלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il