מדעטק - המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה, יוצא לקראת סוף השבוע, בקמפיין פרסום, הכולל תשדירי רדיו, מודעות בעיתונות ובאינטרנט ושילוט על גבי אוטובוסים לתקופה של כחודש ימים, בתקציב של כחצי מיליון ש"ח.
הכינוי מדעטק, נבחר בימים אלה, בעקבות הפנינג בחירת כינוי חדש נושא פרסים, שנעשה במשותף עם ערוץ הילדים ולוגי. ההפנינג נערך כחלק מתהליך מיתוג מחדש שעובר המוזיאון והכינוי הנבחר, יצורף לשם המקורי של המוזיאון, כחלק מאסטרטגית מיתוג חדשה.
בהפנינג התבקשו המשתתפים בתחרות, לבחור את הכינוי מבין הכינויים: עולם המדע, קווסט ואקספלוריום או להציע שם אחר, וזאת באמצעות כניסה ל"מיני סייט" שהוקם במיוחד לצורך התחרות.
הסיסמא המובילה (הסלוגן) שתלווה את הקמפיין: "מדעטק -יש מקום לסקרנות". מדובר ביצירת שפה תקשורתית, הכוללת איורים ושאלות מתחום המדע. השפה הזו מצליחה לחבר היטב בין קהלי היעד: ההורה הילד, והולמת את הערכים שהקמפיין רוצה לייחס למוזיאון: חדשנות ובעיקר סקרנות, הקיימת באופן טבעי אצל כל ילד ומבוגר ואשר מתעוררת בעת הביקור והחוויה האינטראקטיבית במוזיאון.
במסגרת המיתוג תהליכי מיתוג פנימי במוזיאון, לרבות שדרוג אתר האינטרנט והתאמת השפה העיצובית בשילוט, ניירת ופרסומים.
הנהלת המוזיאון מדווחת שבשנת 2006, ביקרו במוזיאון למעלה מ - 200,000 מבקרים, גידול של כ-30% לעומת שנה שעברה, וזאת למרות שהמוזיאון היה סגור בתקופת המלחמה בצפון.
תקציב הפרסום : כחצי מיליון ש"ח.