חב' "ג'ונסון אנד ג'ונסון" יוצאת בימים אלו בקמפיין תדמיתי למותג "ג'ונסונ'ס בייבי", שמטרתו לחזק את הקשר האמוציונלי בין אמהות לתינוקות לבין המותג "ג'ונסונ'ס בייבי".
הקמפיין עוסק ברגעים הקסומים של אמא טרייה הלומדת את רזי האמהות כאשר ג'ונסונ'ס בייבי נמצא שם לצידה עם קו מוצרים רחב ומגוון המותאם במיוחד לצרכי התינוק והתפתחותו תחת הקונספט: when a baby is born so is a mother.
במסגרת הקמפיין תינתן חשיפה גם לסדרת סבוני הרחצה החדשה של ג'ונסונ'ס בייבי המשווקים באריזה מוגדלת (1 ליטר) עם משאבה, לשימוש נוח וחסכוני. הקמפיין כולל פרסום בעיתונות ההורות והנשים וכן סרטון טלוויזיה. התקציב: 500,000 דולר. משרד הפרסום: ראובני פרידן.