X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת ביסקול תמרוקים
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת ביסקול תמרוקים מעבירה את פעילות ההפצה והמכירות לחברת ניאופרם-פרומדיקו, לאחר 30 שנות עבודה משותפת עם חברת דנשר. ההיקף הכספי של העסקה כ- 20 מיליון שקלים. לדברי ליאור לוי, מנכ"ל חברת ביסקול ויו"ר ענף התמרוקים של התאחדות התעשיינים, "ביסקול וניאופרם רואים בחיבור מהלך אסטרטגי המיועד להעמקת החדירה של שתי החברות לתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה בישראל". חברת ביסקול מייצרת ומשווקת בארץ את המותגים "קליאו" "ופלצ'ה אזורה" של חברת פליירי האיטלקית. המהלך קיבל את בירכתה של חברת פליירי הפועלת מאיטליה ב- 52 מדינות בעולם ובעלת מחזור של 300 מיליון יורו.
חברת ניאופארם שעד היום לא הייתה פעילה בתחום תמרוקי ה- Mass Market רואה בשיתוף הפעולה עם ביסקול הזדמנות סינרגטית ואסטרטגית להפוך לשחקן מוביל גם בשוק זה. יעד המכירות השנתי המשוקלל של המותגים בשנת 2008 עומד על כ - 25 מיליון ₪ בארץ. קבוצת ניאופרם - מובילה במשק הישראלי בתחום שיווק תרופות פטנט, תרופות OTC מובילות אדויל, ויזין ,בן גיי ומוצרי צריכה מובילים ליסטרין, דורקס ותוספי מזון/ויטמינים צנטרום וציוד רפואי מתקדם ואת מותג התינוקות סימילאק. מחזור פעילות הקבוצה מוערך ב כ 1 מיליארד שקלים.
קבוצת ביסקול הינה יצרנית המובילה בתחומה אשר פעילותה מקיפה מגזרי פעילות ותעשייה רבים בארץ ובחו"ל. החברה מנוהלת על ידי משפחת לוי ומתמקדת בתחומי פעילות עיקריים של שיווק מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה (לרבות מוצרי ים המלח), ממתיקים שולחניים, תוספי תזונה ומזון באמצעות חברות הבת ב-32 מדינות.
תאריך:  01/02/2007   |   עודכן:  01/02/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il