X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רקיט בנקיזר
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

קטגורית הסרת הכתמים רשמה בשנת 2006 צמיחה של 12%! נתון מרשים, בהתחשב בכך שצמיחת שוק ה-near food, בו משחקת קליה, הייתה כ-2% בלבד.
לצמיחה זו אחראי המותג קליה שצמח ב-2006 ב-18.5% - בין המותגים שהציגו את הצמיחה הגבוהה ביותר בתחום מוצרי הצריכה ב-2006.
על-פי נתוני נילסן קליה סיימה את השנה עם נתח שוק של 58% - גידול של 3% לעומת 2005, כשהיא ממשיכה להוביל את קטגוריית מסירי הכתמים (נילסן דצמ' 06).
היקף שוק מסירי הכתמים עומד על 56 מיליון ש"ח, כאשר הוא מתחלק לשני סגמנטים:
- מוצרים לטיפול במהלך הכביסה - 67% אחוזים מהשוק
- מוצרים לטיפול לפני הכביסה - 33% אחוזים מהשוק
מהפך - קליה השיגה ב 2006 את המובילות גם בסגמנט "לפני הכביסה"
קליה, שמובילה כיום את סגמנט "במהלך הכביסה" עם 66%, הצליח לעשות מהפך בשנת 2006 ולתפוס את המובילות גם בסגמנט "לפני הכביסה".
כיום תופס קליה נתח שוק של 41.5% (לעומת 24% ב-2005), כלומר גידול של 17.5% בנתח השוק, וגידול כספי בהיקף של 128%, אשר תרמו לצמיחה של 30% בסגמנט כולו.
סנו מסיימת את 2006 עם נתח שוק של 39% המבוסס על שני מותגים: סנוקל שירד ל-24% נתח שוק (איבוד של 9% נתח שוק) וסנו אוקסיג'ן עם 15% נתח שוק (גידול של 2% לעומת 2005).
גידול זה של קליה הנו תוצאה של ההשקות המוצלחות שבצעה קליה במהלך 2006 בסגמנט ה"לפני כביסה":
1. בינואר 2006 - השקת קליה אוקסי אקשן ספריי:
עם השקתו תפס המוצר נתח שוק רבעוני של 34% והתייצב על כ-15% מהסגמנט. השקה זו הנה הגורם העיקרי לתפיסת המובילות של קליה בסגמנט "לפני הכביסה".
ערן תור, מנכ"ל רקיט בנקיזר: "קליה אוקסי אקשן ספריי הנו מוצר פרימיום להסרת כתמים קשים המשלב את נוסחת החמצן הפעיל הייחודית של קליה עם נוחות פורמט הספריי. ההצלחה שלו מוכיחה כי הצרכנים מוכנים לשלם יותר עבור מוצרים איכותיים יותר, שיענו להם על הצורך בהסרת כתמים בעייתיים".
2. ביוני 2006 - השקת קליה to go:
בהשקת מגבוני קליה to go להסרת כתמים יצרה למעשה רקיט בנקיזר תת-סגמנט חדש של "מחוץ לבית". מהלך זה הביא למכר תוספתי, שהגדיל את הקטגוריה בכ-5% ותפס נתח שוק של כ-12% מסגמנט "לפני הכביסה".
תור מציין כי "קליה to go הוא מוצר המגלם את חלומו של כל איש שיווק:
1. חדשנות המביאה לנתח שוק תוספתי, ללא קניבליזציה במכירות של המוצרים האחרים של המותג.
2. מוצר החושף את המותג למשתמשים חדשים ובמקרה של קליה to go - הוציא את קליה אל מחוץ ל"חדר הכביסה" לשימוש רחב.
היום ניתן למצוא קליה to go בתיקים, ברכב ובמשרדים של צרכנים רבים בישראל.
הדור החדש של מסירי הכתמים - סדרת "קליה מולטי"
רקיט בנקיזר, תמשיך בשנת 2007 את מדיניות ההשקות החדשניות שאפיינו את פעילות קליה-וניש בשנת 2006, עם השמת דגש על מוצרי הפרימיום - החברה משקיעה 5 מיליון ₪ בהשקת "קליה מולטי" - סדרת מסירי כתמים חדשה, אשר מביאה לצרכן את ה"דור הבא" של מסירי הכתמים הטובה ביותר מבית קליה.
קליה מולטי, אשר פותחה על-ידי רקיט בנקיזר הבינלאומית, מכילה נוסחה חדשנית חזקה במיוחד, המבוססת על נוסחת החמצן הפעיל הייחודית של קליה לפירוק הכתמים הקשים ביותר כגון מיצי פירות, רטבים, דשא ואפילו שוקולד.
הסדרה נקראת "מולטי" מכיוון שהיא מעניקה פיתרון אחד כולל, מקצועי ויעיל, לטיפול ב:
  • מולטי כתמים (מגוון כתמים מהקשים ביותר)
  • מולטי בדים (מגוון סוגי בדים, לא רק כותנה ופוליאסטר)
  • מולטי טמפרטורות (יעילה גם במים קרים)
  • מולטי צבעים (מתאים גם לכביסה צבעונית וגם לכביסה לבנה ושומר על צבעוניות הבגד מפני דהייה).
תור מציין: האמהות של היום, שרובן עובדות ומנהלות משק בית במקביל, מחפשות פתרון יעיל, פשוט ונוח לטיפול בכתמים, שיפנה להן זמן מטיפול במטלות הבית לבילוי זמן איכות עם המשפחה והילדים. "קליה מולטי" נועד לענות בדיוק על הצורך הזה - לתת לצרכנים את הפתרון המקצועי והאכותי ביותר להתמודדות עם הכתמים בדרך הפשוטה"
הסדרה כוללת 3 סוגי מוצרים:
- קליה מולטי אבקה 600 גרם - 29.99 ש"ח
- קליה מולטי ג'ל 1 ליטר - 29.99 ש"ח
- קליה מולטי טבליות - 24.99 ש"ח
כל המוצרים מיועדים להוספה למכונת הכביסה.
שקת קליה מולטי - השקת קליה מולטי תלווה בקמפיין טלוויזיה, על-ידי משרד הפרסום יורו תל אביב.
הסרטון יציג הדגמה של יכולת הסרת הכתמים של קליה מולטי על כתמי דשא, רטב עגבניות ושוקולד, בדגש על יעילות המוצר ונוחות השימוש.
משרד פרסום יורו ת"א
קרדיטים
מנהל קריאייטיב: רנן כרמל
סופרוויזר קריאייטיב: שגיא יהוד
קופירייטר: גילי ויינטראוב
ארטדיירקטור: יוסי ברגר
סופרוויזרית: מיה כהן
תקציבאית: נטע שחר
מנהלת מחלקת פלנינג: נעה שלח סובול
פלנרית: נטלי נחשוני
מפיקת משרד: דנה קארו זינגר
מדיה: אליאנה הררי

תאריך:  04/02/2007   |   עודכן:  04/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il