השימוש ב-SMS כאמצעי לאיסוף תרומות בקמפיין התרמה למען הילד חולה הסרטן, דור לביא, הניב סכום של מעל ל-145,000 ש"ח. הקמפיין שיזמה עזר מציון נערך על גבי תשתית הסלולר של חברת Cellact בשיתוף המפעילים הסלולאריים, חברת טבע וטרקלין חשמל.
קמפיין התרומות ב-SMS נערך בשבוע שעבר, כדי לממן את עלויות הבדיקות הגבוהות לאיתור תורמים פוטנציאליים למאגר תורמי מח העצם, כחלק ממבצע ארצי רחב היקף שנועד לצרף כ-20 אלף תורמים פוטנציאליים למאגר התורמים. מאגר מח העצם של עזר מציון הוא המאגר היהודי הגדול בעולם, והוא כולל כ-265 אלף תורמים פוטנציאליים, שכבר הצילו 240 חולי סרטן.
"Cellact מאמינה כי חשוב להשתמש ביכולת הטכנולוגית והמדיה הסלולארית למען תרומה לקהילה", אומר אלדד ברונשטיין, אחראי קשרי קהילה בחברת Cellact, "הטכנולוגיה שלנו מספקת פתרונות לתקשורת אינטראקטיבית מיידית ב-SMS ו-MMS, ושימשה בעבר למספר קמפיינים מוצלחים של התרמה סלולארית, בניהם מבצע התרמה על בסיס הורדת רינגטון למען "ילדים - המועצה לילד החוסה", "דגל האור" של עלם, "יומטוב" והאגודה למלחמה בסרטן".
חברת Cellact היא ספקית בינלאומית מובילה של תשתיות ואפליקציות מדף בתחום ה-Mobile Messaging עבור ארגונים ומפעילים סלולאריים. לחברה מוצרי מדף ייחודיים, הכוללים אפליקציות ייעודיות לשווקים ורטיקאליים - מגזר הפיננסים, המגזר הציבורי-מוסדי ומגזר שירותי הבריאות, וכן אפליקציות עבור מפעילים סלולאריים. חבילת התוכנה לארגונים כוללת אפליקציות מדף לשיווק סלולארי, מערכת אינטרה-נט למסרים פנים-ארגוניים, אוטומציה של התראות ועידכונים ב-SMS וביצוע פעולות ישירות מהנייד ועוד. פלטפורמת המסרים של Cellact מקושרת ישירות לכל המפעילים בארץ ומאפשרת הפצת מסרים סלולאריים למדינות רבות בעולם. אתר החברה:
[קישור]