X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לביא; היקף הפרויקט כ-100,000 דולר; ללביא הסכם יצוא תוכנה לשוק הדרום אפריקני בהיקף של מיליון דולר בשנה
▪  ▪  ▪

לביא טיימטק, מקבוצת תים, השלימה בימים אלה התקנת מערכת לניהול ובקרת זמן בבית החולים המרכזי בדרבן שבדרום אפריקה. היקף הפרויקט (כולל חומרה) הינו כ-100,000 דולר.
במערכת ינותחו שעות העבודה של למעלה מ-5000 עובדי בית החולים והיא תאפשר למספר לא מוגבל של משתמשים להפעיל את המערכת על-פי הגדרות גישה במערכת ההרשאות. המערכת שהותקנה מבוססת על הגרסה החדשה של מערכת לביא המבוססת על בסיס הנתונים SQL 2000 תוך קישוריות למערכת בקרת הכניסות בבית החולים.
ללביא הסכם יצוא תוכנה לשוק הדרום אפריקני, בהיקף של כמיליון דולר בשנה באמצעות QDD, בית התוכנה המוביל בדרום אפריקה בתחום השכר וכ"א. במסגרת ההסכם יותקנו מערכות התוכנה של לביא בקרב אלפי לקוחותיה של QDD בדרום אפריקה.
המערכות של לביא מיוצאות לחו"ל מזה מספר שנים בעיקר למדינות צפון אמריקה ואירופה. היצוא מבוצע בעיקר באמצעות מפיצים מקומיים, ולאחרונה אף באופן ישיר באמצעות חברת הבת TimeTech Canada, שבסיסה בטורונטו, קנדה.
יקי פיפקביץ, מנכ"ל לביא טיימטק, מוסר: "זכינו בפרויקט זה בהמשך לעסקה שנחתמה עם חברת QDD (מקבוצת PQ Africa) הכוללת אספקת תוכנות מדף ופיתוחי תוכנה מיוחדים לשוק הדרום אפריקני. אני מאמין כי השילוב בין יכולותיהן של מערכות לביא לספק פתרונות תוכנה מתקדמים יחד עם יכולות השיווק והתמיכה של QDD יביאו לביסוס מעמדה של לביא בתחום עיבוד נתונים לשכר בדרום אפריקה".
אודות החברה
לביא טיימטק הינה בית תוכנה העוסק בפיתוח מערכות תוכנה לניהול ובקרת זמן. החברה הוקמה על-ידי החברות לביא מחשבים וחברת קומטק מקבוצת תים. לביא מציעה לחברות וארגונים בינוניים וגדולים בארץ ובעולם מגוון פתרונות תוכנה וחומרה, המשולבים עם מערכות שכר/כ"א, ביטחון, בקרת כניסה ועוד.
המערכות המתקדמות שלה מספקות פתרונות לדיווח נוכחות באמצעות האינטרנט, שעונים, מסופונים ניידים, מעקב אחר שעות עבודה בטכנולוגיות טביעת אצבע כף יד ועוד.
ללביא חברה בת בקנדה ומפיצים ברחבי העולם. עם לקוחות החברה בארץ נמנים: ויזה, ישרכארט, ברק, מנפאוור, שופרסל, פישמן רשתות, מקדונלד, קסטרו, אייס, הום סנטר, רשת מלונות דן, הילטון, ישרוטל, מפעלי תעשייה כמו דלתא, חיפה כימיקלים, מיכלי כרמל, מוסדות ומשרדי ממשלה, עיריות, בנקים וחברות היי-טק רבות.

תאריך:  13/10/2002   |   עודכן:  13/10/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il