X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פריגת
▪  ▪  ▪

פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים יוצאת לראשונה בקמפיין אינטרנט ראשון מסוגו, מהגדולים, המושקעים והעוצמתיים ביותר שנעשו בישראל.
במסגרת הקמפיין מציגה פריגת את הטעם החדש והייחודי המצטרף לסדרת פריגת צלול - לימון לואיזה, יחד עם חדשנות טכנולוגית פורצת דרך - מהיום כל משקאות הסדרה מופחתי סוכר: כ-37% פחות סוכר ממשקאות קלים אחרים בשוק הכל כמובן מרכיבים טבעיים בלבד.
במהלך, השקעה של כ-3,500,000 ש"ח מדגישה פריגת את היותו של פריגת צלול המשקה המרענן היחיד המכיל פרי - הפרי מרענן שיש!
המהלך הייחודי של פריגת באינטרנט, באמצעות JWWWT - מחלקת האינטראקטיב של משרד הפרסום JWT, ממשיך את האסטרטגיה השיווקית החדשה של פריגת המציגה חיבור של המותג פריגת לעולמות הטעימים, הבריאים והמרגשים של פירות.
קמפיין האינטרנט התדמיתי "פרי" FRESH של פריגת צלול יתפרש על פני תקופה של 12 שבועות, בהם תופיע פריגת ב-5 מאתרי האינטרנט המובילים בישראל ותציג בכל אחד מימי ראשון הקרובים פעילות מרעננת וחדשנית, לצד תקשורים רחבים ומגוון משחקים ופעילויות הפונים לקהל יעד הצעיר של פריגת צלול (18-35).
סדרת פריגת צלול, שהושקה ביוני 2006 הציגה לראשונה בארץ חדשנות טכנולוגית פורצת דרך שיחודה משקאות מרעננים בעלי מרקם צלול וקליל המכילים בתוכם פרי!
בימים אלו מתחדשת הסדרה עם טעם חדש,לימון לואיזה, המעניק לצרכן חוויה אמיתית של רעננות מהפרי ומצטרף לשני הטעמים המוכרים והאהובים של הסדרה: אננס ואפרסק.
לצד הטעם החדש מביאה סדרת פריגת צלול חדשנות טכנולוגית נוספת: הפחתה של כ-37% בסוכר בכל משקאות הסדרה. כל אלו באריזה חדשה - בקבוקים מעוצבים וייחודים באריזה משפחתית ואישית.
צפריר גרנט, סמנכ"ל שיווק פריגת: "פריגת בחרה להוביל אסטרטגיה שיווקית חדשנית לשנים הקרובות כחלק מהעוצמה שלה, כאשר היא שמה את הפרי במרכז מול הצרכנים ובתקשורת השיווקית. במהלך הנוכחי בחרנו להתמקד בפלטפורמת האינטרנט בעיקר מתוך הרצון לייצר מערכת יחסים מתמשכת עם קהל היעד ע"י שימוש בחמשת האלמנטים האינטרנטיים המרכזיים: תוכן גולשים, קטעי וידאו, משחקים, דאטה בייס וקהילה.
רינת הלוי, מנהלת מותג המשקאות הקלים פריגת צלול: "פריגת צלול ממשיך את הקו המוביל את פריגת בשנים האחרונות ומטרתו, באמצעות חדשנות, להגדיל את קטגוריית משקאות הקלים מבוססי הפרי על-ידי גיוון, לצד ערכים מוספים העונים על צורך צרכני רחב. פריגת צלול פונה בעיקר לקהל יעד צעיר (18-35) המחפש משקה שיעניק לו חווית התרעננות עם פרי, כמו גם FUN ולייף סטייל.
פריגת צלול מציג חדשנות מוצרית - שילוב של פירות וצמחים, היוצר טעם ייחודי, לימון לואיזה, המקבל ציונים גבוהים במחקרים שערכנו בקרב קהל היעד.
מרקמו הצלול של המשקה,יחד עם היותו מופחת סוכר מאפשרים לצרכנים שתיית כמות גדולה, תוך שמירה על אורח חיים בריא והכי חשוב - ללא התפשרות על הטעם!
על שוק המיצים והמשקאות הקלים
על-פי נתוני סטורנקסט שוק המיצים והמשקאות הקלים בישראל נאמד בכ-830 מיליון ₪ בשנה (סיכום 2006), כאשר חברת פריגת פעילה בכל הקטגוריות, החל מסירופים, דרך משקאות קלים, נקטרים ועד למיצים הסחוטים הקפואים.
אודות פריגת
פריגת נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים איחוד 33.3% וקיבוץ גבעת חיים מאוחד 33.3% ומבשלות בירה ישראל (מקבוצת קוקה קולה ישראל 33.3%).
תשלובת פריגת המעסיקה 450 עובדים, הוקמה ב-1942 עם ייסודו של מפעל "גת" בקיבוץ גבעת חיים והיה החברה המובילה בשוק התחום המיצים הסחוטים, הנקטרים, הקפואים והמשקאות הקלים.

תאריך:  10/06/2007   |   עודכן:  10/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il