חברת אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, השיקה קמפיין קיץ וחגים בתקציב של כמיליון ש"ח לשלושה דגמים חדשים של מצלמות אולימפוס: MJU-770, E-410 ו-SP-550 ולליין העדשות המקצועיות של החברה. הקמפיין כולל פרסום בעיתונות ומגזינים, אינטרנט, שילוט חוצות, טלוויזיית חוצות ואוטובוסים ממותגים, ויימשך עד ספטמבר.
דוד אלון, מנכ"ל אלודה, מוסר: קמפיין הפרסום פונה לכלל הצרכנים ומציג שלוש מצלמות, שממוקמות בחוד החנית הטכנולוגי בתחום הצילום ומפיקות תמונות איכותיות במיוחד, כמו גם מגוון רחב של עדשות מקצועיות מסדרת העדשות עטורת הפרסים Zuiko Digital.
"הצוללת הדיגיטלית" (Mju-770) מאפשרת לצלם בעומק של 10 מטרים מתחת לפני המים. מדובר במצלמה מרהיבת עין של אולימפוס, זוכת פרס TIPA לעיצוב החדשני ביותר באירופה לשנת 2007, שהנה חסינה גם בפני נפילות של עד 1.5 מ', עומס משקל עד 100 ק"ג ושהייה בקור של עד 10 (-) מעלות.
E-410 היא מצלמת הרפלקס הקטנה בעולם ובה טכנולוגיית Live View, המאפשרת להסיר את העין מהעינית בעת הצילום, ולמסגר את התמונה בעזרת מסך LCD HyperCrystal בהיר בגודל 2.5 אינץ'. למצלמה 10 מגה פיקסל ומסנן גלים על-קוליים להגנה על חיישן התמונה (CCD) מפני אבק.
מצלמת SP-550 הנה המצלמה הקומפקטית הראשונה בעולם עם זום אופטי 18X - הזום הגדול בעולם. למצלמה זווית צילום רחבה ורזולוציה של 7.1 מגה פיקסל, המאפשרים לצלם בגדול, לראות את כל התמונה בצילום פנורמי ומנגד לצלם עד הפרטים הקטנים ביותר בעזרת מצב Super Macro, המאפשר לצלם בפירוט רב ממרחק קרוב עד כדי 1 ס"מ.