מותג טובורג, המחובר לעולמות התוכן של צעירים ומוזיקה, משיק פעילות ייחודית שתלווה בקמפיין אינטרנט למותג טובורג לימון, בהשקעה של כ- 250,000 ₪.
הפעילות, כוללת תחרות יחצ"ן נולד באינטרנט, והיא תיערך לרגל השקת ליין מסיבות החוף החדש Tuborg Lemon Sunset Partyשמתקיים בחופים שונים ברחבי הארץ.
הקמפיין, באמצעות Y&R אינטראקטיב, יכלול באנרים שבהם מופיעה שמש זורחת וההודעה: "תוריד את השמש", כאשר הגולש מוריד את השמש גם האור באתר מתחיל לשקוע עד שהמסך הופך לשקיעה וחושף מסיבה של TUBORG LEMON .
המסיבה במסך תוביל את הגולשים למיניסייט, שבו נערכת תחרות היחצ"נים של טובורג לימון ושם יוכלו הגולשים להירשם ולהפוך ליחצ"ני המסיבות של טובורג.
היחצ"נים מוזמנים לשלוח לחבריהם בדואר האלקטרוני את ההזמנה שעיצבו למסיבה, לשלוח הודעות SMS, ולדאוג להם לאירוח v.i.p במסיבה. היחצ"ן (גולש האינטרנט) שיצליח להביא הכי הרבה חברים למסיבות של טובורג לימון יזכה במסיבה פרטית שתכלול הרבה בירה והפתעות על חשבון טובורג.
אמיר יפרח, סמנכ"ל שיווק מבשלות בירה ישראל: " מסיבות, חופי-ים ואינטרנט מהווים עניין מרכזי לקהל המטרה של טובורג (18-24) ולכן היה מתבקש שנייצר את החיבור בקמפיין יחצ"ן המסיבות של טובורג".
המסיבות עצמן תערכנה בחופים שונים ברחבי הארץ כגון: "4 על 4"ראשל"צ, "ביץ' בר" הרצלייה, "פורום" ניצנים ועוד.
טובורג לימון בתוספת תמציות לימון, מכילה 3.8% אלכוהול בנפח. המוצר פותח על ידי טובורג ישראל (מבשלות בירה ישראל) בשיתוף טובורג דנמרק במשך כשנה וחצי. שלב הפיתוח כלל מבחני קונספט מקיפים שנערכו הן בישראל והן בדנמרק, וכן סדרת מבחני טעימה שהתאימו את המוצר לטעמו של הצרכן הישראלי.
טובורג לימון מיוצרת בארץ במפעלי מבשלות בירה ישראל באשקלון תחת מתכון "ישראלי" ייחודי ובלעדי.
טובורג לימון במהדורה המוגבלת לקיץ משווק בבקבוק שקוף עם פקק נצרה ועם אייקון מיוחד המדגיש את טעם העונה במהדורה המוגבלת.
טובורג לימון יצטרף ל-Tuborg Green - בירת לאגר בהירה,בעלת 4.6% אלכוהול ו-Tuborg Red - בירת לאגר כהה, בעלת 5.2% אלכוהול.