תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את שוק הדגנים בישראל, יוצאת בפעילות קד"מ ייחודית בהשקעה של כ-400,000 ש"ח לרגל השקת דגני המבוגרים - "ביופלקס" - דגנים מלאים עשירים בסיבים פרה-ביוטיים וסיבים תזונתיים התורמים לתהליך העיכול. הפעילות החלה בימים אלה, באמצעות חברת הקד"מ טרגט מרקט.
דגני ביופלקס עשויים שילוב דגנים מלאים בתוספת סיבים פרה- ביוטיים. המוצר מאושר על ידי איי"ל - אגודה ישראלית לסוכרת.
לטובת הדגשת ערכי המוצר ותרומתו הפונקציונאלית הוחלט להשיק פעילות קד"מ ייחודית וממוקדת לפיה, ברשתות שיווק שונות ברחבי הארץ ימוקמו דיאטנית מוסמכות וסטודנטיות לתזונה, אשר ישוחחו עם קהל הצרכנים וידגישו בפניהם את רכיבי המוצר ותרומתו לתזונה מאוזנת.
את המוצר נבחרה להוביל השחקנית ריקי בליך ("קצרים", "אסתי המכוערת") אשר משמשת כפרזנטורית לקמפיין הטלוויזיה והאינטרנט. במסגרת זו, תקודם פעילות אינטרנט מיוחדת באתר, לפיה ריקי בליך תזמין גולשים להיכנס לעולם תכנים גדול אשר מסייע ל"הוריד את הבטן מהראש".
מסקר שערכה יוניליוור ישראל עולה כי 43% מכלל הבוגרים בארץ נוהגים לאכול מוצרים המסייעים לתפקוד תקין של מערכת העיכול. שיעור גבוה יותר נמצא בקרב נשים בהשוואה לגברים (49% לעומת 37%) ובקרב אוכלוסיה בוגרת 50+ בהשוואה לצעירים יותר (50% לעומת 40%).
בין המוצרים הנפוצים להקלה על עיכול הם בעיקר ירקות, יוגורטים ודברי חלב, פירות ולחם עם סיבים.