"דורות - מוצרי שום ותיבול" פתחה בקמפיין פרסומי בהיקף של 250 אלף דולר לסדרת הטעמים העולמיים - תערובות תיבול בסגנונות של עמים שונים, הכוללת תערובות לבישול צרפתי, איטלקי ואסייתי. הקמפיין מבוצע באמצעות משרד הפרסום Gps, מקבוצת אדלר, חומסקי ורשבסקי.
אודי יושע, סמנכ"ל השיווק של דורות, מסר שהקמפיין הפרסומי מתבסס על ערוצי הטלוויזיה המסחריים וכולל שלוש גרסאות של תשדירים: תשדיר ארוך עם שף איטלקי, תשדיר קצר עם שף סיני ותשדיר חסות עם שף צרפתי.
בנוסף לכך תפרסם דורות במגזינים יעודיים. פעילות הפרסום תלווה בקידום מכירות בחלק מנקודות המכירה כולל הפצה של דפי הסבר על הסדרה החדשה ומתכונים מומלצים.
עודד בריש, מנכ"ל דורות, מסר שעל-פי התוכנית יתפסו תערובות התיבול כ-25% מנתח השוק הקמעונאי של דורות בישראל. הוא ציין שבחודשים הבאים תרחיב דורות את הסדרה ותשיק תערובות בישול חדשות. התערובות משווקות ברשתות השיווק בבריטניה, הונגריה ובקרוב יכנסו גם לרשתות בספרד.
תערובות התיבול הן פרי תהליך ממושך של פיתוח שנעשה במפעל, בדיקה של העדפות וטעמם של הצרכנים בסדרת מבחני טעימה והניסיון הרב שצברה דורות בייצור ושיווק של עשבי תיבול בעולם. התערובות מורכבות מחומרים טבעיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. טעמי העולם מצטרפים ומשדרגים את סדרת מגשיות התיבול של דורות הכוללת שום, ג'ינג'ר, כוסברה, שמיר, בזיליקום ופטרוזיליה.
מידע על מוצרי דורות והרשמה למועדון הלקוחות באתר:
www.dorot.co.il