X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נורטל
▪  ▪  ▪

חברת נורטל חוברת לאוניברסיטאות מובילות ברחבי העולם לפיתוח טכנולוגית 4G ו-WiMax, במטרה לאפשר התמודדות עם הגידול הניכר בביקוש לפס רחב, עבור יישומי מולטימדיה שונים ושידורי טלוויזיה ניידים.
המחקר המשותף מיועד לתמוך במגמת ההיפר-קישוריות בעידן התקשורת החדש, שבו הכל מתחבר - תקשורת בין אנשים, בין אנשים למכונות או מכשירים ובין המכונות והמכשירים עצמם. המטרה: לאפשר למפעילות הסלולר את היכולת להציע למנויים תעבורת מידע מהירה יותר של יישומים זוללי רוחב פס כגון קבצי מולטימדיה ומשחקים.
באמצעות הסינרגיה עם אוניברסיטאות מובילות בעולם, נורטל מרחיבה את מאמצי המחקר והפיתוח הקיימים שלה על-מנת לחזק את יתרונותיה בטכנולוגיה הסלולרית של הדור החדש ולשפר את יעילות ניצולת הספקטרום. בין השותפות: אוניברסיטת ווטרלו שבקנדה, אוניברסיטת טקסס באוסטין, אוניברסיטת טייוואן, Mera Networks הרוסית ו- Technische Universitaet Ilmenau הגרמנית. שיתוף הפעולה יאפשר לנורטל להציע לשוק את טכנולוגית הפס הרחב לדור החדש, הכוללת WiMax נייד (בתקן IEEE 802.16e), LTE (Long Term Evolution) ו-UMB (Ultra Mobile Broadband).
"באמצעות שיתוף הפעולה עם האוניברסיטאות, נורטל חולקת את הידע והניסיון הכה חיוניים לזיהוי טכנולוגיות פורצות-דרך על-מנת להגביר את ניצולת הספקטרום תוך כדי הוזלת העלויות עבור לקוחותינו, ספקי השירות", אומר ג'ון הודלי, סמנכ"ל תחום 4G ו-Ecosystem Development בנורטל. "כמו כן, נורטל מניחה את היסודות לחווית היפר-קישוריות עתידית, בעולם שבו כמות המכשירים והקישורים לרשת עולה בהרבה על כמות המשתמשים בה".
נורטל משקיעה בכ-50 מיזמים טכנולוגיים עם למעלה מ-20 אוניברסיטאות ומרכזי פיתוח ברחבי העולם. שיתוף הפעולה של נורטל עם מכוני המחקר האוניברסיטאיים כבר הניב פיתוחים בעבר בתחומים שונים, וביניהם: הגדלת התעבורה ברשתות סלולריות באמצעות טכניקות שידור רבות-משתמשים (אוניברסיטת ווטרלו), פיתוח טכנולוגיות אנטנה מתקדמות כגון MIMO/OFDM ונקודות גישה אזוריות לכיסוי יעיל המחליפות את תחנות הבסיס היקרות (אוניברסיטת טקסס), פיתוח יישומי מולטימדיה בטכנולוגית 4G WiMax, כגון שיחות ועידה בווידאו (אוניברסיטת טייוואן).
נורטל היא חברה מובילה באספקת פתרונות תקשורת המעשירים את החוויה למשתמש ובתמיכה באבטחת מידע. החברה מספקת ללקוחותיה - חברות תקשורת וארגונים עסקיים - פתרונות חדשניים הכוללים שירותים ויישומים מקצה לקצה בטכנולוגית פס רחב, קול על גבי נתונים (VoIP) ומולטימדיה, וכן פס רחב אלחוטי, המאפשרים להם להתגבר על אתגרי עולם התקשורת . נורטל היא חברה בינלאומית ועסקיה משתרעים על פני 150 ויותר מדינות. מידע נוסף על נורטל אפשר למצוא באתר האינטרנט www.nortel.com.
נורטל ישראל (שיווק ומכירות) בע"מ היא חברת בת של נורטל, הפועלת בישראל מזה 25 שנים ומובילה בפתרונות תקשורת מתקדמים לשוק המקומי. חברת נורטל ישראל מעסיקה מאות מומחי תקשורת בתפקידי תמיכת לקוחות, הנדסה, מכירה ושיווק. מידע על נורטל ישראל ניתן למצוא באתר האינטרנט www.nortel.com.

תאריך:  22/08/2007   |   עודכן:  22/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il