X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם TNT
▪  ▪  ▪

רשת TNT יוצאת בשת"פ עם אתר האינטרנט נענע בתחרות נושאת פרסים על הקליפ הכי נועז. החל מיום שישי הבא (28.9) ובמשך 8 ימים רצופים, תא הלבשה נייד יתור בכל חלקי הארץ וצעירים מעל לגיל 18, יעלו, יחליפו לבגדי המותג TNT ויצלמו קליפ נועז. כל הקליפים שיצולמו, יעלו באותו היום לאתר נענע, והגולשים יבחרו את הקליפ הכי נועז. הזוכה במקום הראשון ירוויח פרס של 1000 שקלים לרכישת בגדים ברשת TNT.
הפעילות תיקח חלק בכל מקומות הבילוי של הצעירים בארץ למשל: חוף נירוונה בכנרת, מועדון הורטיגו ברמת דוד, מועדון האולטרסאונד בקיבוץ יגור, הגראנד קניון בחיפה, חוף פלמחים, הטיילת בראשון לציון, חוף הדקל באילת, מועדון הפורום בבאר שבע, חוף ניצנים, מועדון הקלרה בתל אביב, מועדון אקספקט באשדוד, ערוץ לכת בכפר ויתקין מועדון האומן 17 בתל אביב, מועדון מייקס פלייס בירושליים ועוד.
פרטי מיקום התא הנייד יופיעו כל יום בבלוג TNT באתר נענע, כך שכל מי שרוצה לדעת על מיקום התא באותו יום, יכול להכנס לבלוג ולקבל פרטים.
בנוסף, צעירים לבושים בבגדי TNT מכל הארץ, יוכלו לצלם בעצמם קליפ נועז בבית ולשלוח לאתר נענע על מנת להיכנס לתחרות.
במקביל לפעילות תצא הרשת במסע פרסום רחב. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס בתקציב של למעלה מ-5 מיליון שקלים וכולל שילוט חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות הכתובה, סרטי פרסומת בקולנוע ובאינטרנט וכן שילוט במקומות בילוי של קהל היעד הצעירים.
לדברי איילת פיצ'ון-עוז, מנהלת השיווק של רשת TNT: "אופי הפעילות מתאים לקונספט הקמפיין שהעלנו העונה." הקמפיין מציג את עולמם הוירטואלי של בני נוער וצעירים בימינו, המתקשרים זה עם זה באמצעות בלוגים, צ'טים, מצלמות והיכרויות באינטרנט. הפעילות כולה תצולם במצלמות אינטרנט והקליפים יעלו לאתר אינטרנט."
לדבריה: "חברת TNT שואפת לגעת בקהל היעד, הצעירים, ולהביא את המותג אליהם, אל מקומות הבילוי בהם הם לובשים את בגדי המותג ומרגישים הכי טוב עם עצמם."

תאריך:  23/09/2007   |   עודכן:  23/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il