קידום לך תצטיין משיקה שפה פרסומית חדשה, צעירה, מאוירת ומחויכת באינטרנט ועולה בקמפיין חדש וייחודי, בהשקעה של כמליון שקלים, באמצעות arc אינטראקטיב.
הקמפיין, שיעלה באתרי האינטרנט ובאתרים ייעודיים כדוגמת יורם ilimudim ו-facebook מזמין את הגולשים לבדוק את נקודת החוזק והחולשה שלהם ומדגיש את העובדה כי בקידום לך תצטיין ניתן ליהנות מתוכנית לימודים המותאמת ליכולות ולצרכיו של כל תלמיד באופן אישי וממוקד.
לדברי קרן זופניק, סמנכ"לית השיווק של קידום - לך תצטיין: "בחרנו להשיק שפה פרסומית חדשה הומוריסטית וצעירה ולעלות בקמפיין חדש ומבודל כי גם בפסיכומטרי כל אחד חזק וחלש בתחומים שונים ולכן בקידום מתאימים תוכנית לימודים אישית המותאמת לנקודות החוזק והחולשה של כל אחד. התוכנית מציעה שיחה עם המדריך עוד לפני שהקורס מתחיל, מעקב וליווי צמוד לאורך כל הקורס, חומרי לימוד מקיפים וכן דף בית אינטרנטי לכל תלמיד המציג את קצב התקדמותו לאורך הקורס וכולל אימונים אישיים, מטלות אישיות, לוח הודעות, פורומים ועוד."